problem z familarem 0.72 na hp3950 i winxp

• 6 Odpowiedzi
  • 1795 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Sierpień 19, 2004, 13:13:34 »
zainstalowlem na swoim 3950 familiara 7.2 polaczenie przez szeregowy jestem w stanie osgianac ale z niewiadomych przyczyn powoduje to wtedy ze moje polaczenie do-i-netu jest calkowicie nie zuywalne (czyli nici ze sciagania updatow bezposrednio na ipaq) postawnowilem wiec polczacy sie za pomoca usb. scignalem sterowniki bahia(te ktore nie maja daty waznosci) i nic. na handhelds.org jest napisane ze jak pojawia sie ze windows znalazl nowy sprzet to nalezy mu wskazac steroniki bahii problem w tym ze windows tweirdzi ze w podanym inf nie ma informacji dotyczacych sprzetu :/ ktos wie moze w czym problem? odrazu zaznaczam ze jestem calkowicie zielony jezeli chodzi o linuksa :]

*

Offline McGreg0r

• **
  • 105
    • Black Mesa East
  • Sprzęt: archos70, n95, samsung nexus s
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2004, 13:56:58 »
Poradzilbym sprobowac eth-usb pod linuxem ale zapewne to rozwiazanie Cie nie interesuje ;)

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2004, 13:01:25 »
no nie bardzo :/ Aktualne wiesci z placu boju: udalo mi sie zrobic dzialajce polaczanie przez port szeregowy. problem w tym ze jak ustanawiam to polaczaenie to moje i-netowe przestaje dzialac(tzn dziala ale z niczym nei mgoe sie polaczyc) :(. ale skoro juz mam to polaczenie przez szeregowym to jak :

1) przerzucic pliki uzywajac ftp... no wlasnie jak?
2) i jezeli ktos ewentualnie wie czemu moje polaczenie do sieci staje sie bezuzyteczne gdy podlaczam ipaqa przez szeregowy to niech da znac :(

*

Offline McGreg0r

• **
  • 105
    • Black Mesa East
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 23, 2004, 10:54:00 »
hmmm... moze opisz w jaki sposob uzyskujesz to polaczenie. Zarowno po stronie windy jak i PDA.

« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 24, 2004, 21:05:06 »
polaczenie ppp nawiazuje tak jak to jest tutaj:
czyli
w etc/hosts pisze:
 192.168.0.3   ipaq