PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => LG Android => Wątek zaczęty przez: Piotrokop w Lipiec 21, 2010, 13:52:27

Tytuł: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Piotrokop w Lipiec 21, 2010, 13:52:27
Rozważam nad kupnem LG Swift i ciekaw jestem jak radzi on sobie z takimi grami jak te od Gameloft'a.

Gameloft HD 3D games for Android smartphones (http://www.youtube.com/watch?v=OxdZWhga0Vw#)
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: beju w Lipiec 21, 2010, 14:05:26
Nie radzi sobie. LG Swift to LOW-end i jak sama nazwa wskazuje jest smartfonem o niskich parametrach. Gry Gameloft HD działają tylko na urządzeniach z wyższej półki, takich jak Milestone, Droid, Nexus One, Desire, SE X10 etc.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: re_ w Lipiec 21, 2010, 19:04:19
Fifa powinna Ci dzialac na Swifcie(ludzie pisali, ze dziala), co do reszty to nie wiem, nie mam jak w tej chwili odpalic filmiku, widze tylko miniaturke.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: beju w Lipiec 21, 2010, 20:43:43
Fifa będzie działała średnio, w sumie grywalność zerowa w chwili gdy nie możesz kopnąć piłki jednocześnie biegnąc (brak MT)...
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: re_ w Lipiec 21, 2010, 22:56:52
Zawsze mozna na ta sekunde puscic pad/klawisz na ekranie. No i oczywiscie nie w HD. Jak chce sie grac w takie gry to sie nie kupuje Swifta :)
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: C.J w Lipiec 25, 2010, 20:51:33
oj coś mi się wydaje ze nie doceniacie naszego swifta nie wiem czemu ale w benchmarku neo core osiąga on naprawdę zawrotny wynik 40fps
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: beju w Lipiec 25, 2010, 21:08:27
C.J. ale benchmarki to nie wszystko :) ... Raging Thunder Lite Ci chodzi płynnie bez zacięć?
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: re_ w Lipiec 25, 2010, 23:02:18
oj coś mi się wydaje ze nie doceniacie naszego swifta nie wiem czemu ale w benchmarku neo core osiąga on naprawdę zawrotny wynik 40fps
A ile w linpacku?  :ohreally:
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: notosiup w Lipiec 26, 2010, 07:58:12
C.J. ale benchmarki to nie wszystko :) ...
Sorry za mały OT, ale to mówi osoba, która internetowość androida ocenia po tym, jak motorola milestone oceniana jest w benchmarkach :O

W testach/benchmarkach grafiki lg swift zmiata hero i inne droższe modele, więc coś w tym jest.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: beju w Lipiec 26, 2010, 09:07:48
Nie wątpie że w Neocore zmiata. Dlaczego? Neocore jest pisane przez Qualcomm dla Qualcomm. Raczej mało wiarygodny benchmark, skoro Milestone uzyskuje na nim tylko 24 FPS :P Gorzej niż G1. Coś w tym jest, nie sądzisz?

Nie myl benchmarków przeglądarki z benchmarkami układów graficznych :)
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Jeremy w Lipiec 26, 2010, 09:24:03
Uhm, skąd ja to znam...? A! Pamiętam, jakieś 4-6 lat temu okres mojego i wielu innych ludzi podniecania się 3dMarkami i innym benchmarkowym badziewiem na pecetach. Teraz zaraza przeszła na smartofony. A przerzucanie się wynikami benchmarków ma się tak naprawdę nijak do realnego komfortu z użytkowania telefonu i to z kilku powodów:
1. większość benchmarków bazuje na kompletnie syntetycznych i oderwanych od praktyki pomiarów, np. liczenia kolejnych miejsc po przecinku liczby PI. Co daje nam pojęcie o tym, jak szybko dany telefon liczy liczbę PI, ale o niczym innym.
2. łatwo jest pomiar zakłócić lub (jak ktoś się postara) sfałszować. Wiedzą o tym najlepiej wyznawcy linpacka - wystarczy zrobić 5 pomiarów pod rząd zaraz po uruchomieniu telefonu albo przy działającym w tle wifi, żeby zobaczyć, jaki będzie rozrzut. I jeszcze jedno: ja rozumiem rozbieżności wyników rzędu nawet 300-400% na różnych maszynach. Ale jeżeli jeden telefon osiąga 3Mflopsy, a inny 30 (1000% różnicy), albo TA SAMA maszyna na jednym romie wyciąga 2,5Mflopsa, a na innym już 9, to taki benchmark traci dla mnie wiarygodność.
3. na komfort używania telefonu w różnych sytuacjach wpływają różne elementy. Stąd uczucie, że telefon haczy, mimo że w super-hiper-benchmarku pokazywane są setki tysięcy punktów. Żaden przyrząd pomiarowy nie da tego, co miłośnicy testów najbardziej by chcieli: wyniku w postaci jednej cyfry mówiącego, czy telefon jest dobry, czy nie.

Benchmarki są fajne, miło jest się im przyglądać, no ale ludzie - nie dajmy się zwariować... Tylko czekać, aż przylezie FutureMark, zrobi na androida 3dSmarka i zacznie robić wokół niego szum medialny, jak wokół innych swoich produktów (jak zobaczyłem zawzięcie dyskutowane na vortalach komputerowych i youtubie filmiki z nowego 3dmarka, który jeszcze nawet nie wyszedł i o którym wiadomo tylko, że będzie słono kosztował i miał kosmiczne wymagania, to zwątpiłem).
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Lipiec 26, 2010, 10:03:35
ale dlaczego nie ma być wiarygodne uzyskiwanie różnych wyników na różnych romach, kiedy gołym okiem widać różnicę działania np. między 1.5 i 2.1 na tej samej maszynie? Linpack odzwierciedla to, bo odzwierciedla tak naprawdę sprawność dalvika co ma przecież wpływ na wszystkie aplikacje...
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Jeremy w Lipiec 26, 2010, 10:43:58
Różnice tak, ale nie rzędu 10-krotnych. Fizycznie nierealne. Zresztą obserwacje to potwierdzają - okienka 10x płynniej nie chodzą, ani aplikacje nie otwierają się ani nie działają 10x sprawniej.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Piotrokop w Lipiec 26, 2010, 11:02:37
Dlatego moje pytanie dotyczyło działania gier, do których nie trzeba żadnych benchamarków tylko gry. Tak więc jeśli ktoś ma Swifta i testował na nim działanie gier, to może napisać z którymi grami sobie radzi, a z którymi nie.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: beju w Lipiec 26, 2010, 11:09:40
Napiszę Ci w ciemno - nie radzi sobie z grami Gameloft'u.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: maryush w Lipiec 26, 2010, 11:14:29
Jeremy jak najbardziej realne, chodzi o jit - optymalizacje kodu przy wykonaniu - bez jit'a system jest duzo mniej responsywny niz z jit'em - jit zwieksza ogolnie wydajnosc calej platformy, wiec zmiana romu na rom z jit'em jak najbardziej umozliwia skok 10x wydajnosci - czemu? bo poza jit'em jest jeszcze zoptymalizowany dalvik, kernel i biblioteki newralgiczne systemu... jesli uwazasz ze pelna optymalizacja najwazniejszego skladnika pod okreslony procesor i wykorzystanie jego mocy jest trickiem no to nie mam wiecej pytan (tak aplikacje szybciej startuja, tak szybciej reaguja na polecenia uzytkownika, tak ogolnie caly system chodzi odczuwalnie sprawniej)
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: re_ w Lipiec 26, 2010, 11:40:51
Nie wątpie że w Neocore zmiata. Dlaczego? Neocore jest pisane przez Qualcomm dla Qualcomm.


I przypadkiem nie dla starszego typu ARM-ow?
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: franas w Sierpień 03, 2010, 00:24:35
Jeśli idzie o gry Gameloftu to na 100% działa H.A.W.X
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Lookesky w Sierpień 08, 2010, 20:03:44


Cytuj
Napiszę Ci w ciemno - nie radzi sobie z grami Gameloft'u.

Z ciekawości zainstalowałem na chybił-trafił trzy giery Gameloftu.
Asphalt 3 ,Assassins Creed , Bubble Burst Pro v2.1.1 i śmigają aż miło
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: re_ w Sierpień 09, 2010, 14:21:55
Tylko granie w to na oporowym ekranie...
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: adiko96 w Sierpień 09, 2010, 14:23:59
Wiesz re_ może jest to trudne , ale da się grać .
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Piotrokop w Sierpień 16, 2010, 15:43:27
Czyli rozumiem, że rezultat na Swift jest pozytywny. :)

A teraz kolejne pytanie: Jak radzi sobie z niedawno powstałym emulatorem PSX?
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: adiko96 w Sierpień 19, 2010, 21:21:54
Z tego co czytałem też jest pozytywnie .
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: notosiup w Sierpień 19, 2010, 23:14:29
Z tego co ja czytałem, to zależy z jakimi grami. Poza tym sterowanie na LG z jego małą ilością klawiszy i brakiem multitouch'a wygodne na pewno nie będzie - nie zagrasz we wszystko.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Kokan w Listopad 03, 2010, 17:05:27
beju jak bardzo cie nie lubie tak ci napisze nie pisz pierdol nie miales shifta w rece to sie nie wypowiadaj fakt jest tanim androidem ale wymienie ci kilka gier gameloftu ktore dzialaja na tym oto sprzecie a nie tylko gameloft ma wymagajace gry ktore chodza az milo

mam nadzieje ze nie ma tu cenzury ...
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Listopad 03, 2010, 17:16:09
nie wiem czy są to, jak byłeś łaskaw ująć, pierdoły, ale następnym razem zanim zarzucisz komuś że nie trzymał sprzętu w ręce sprawdź na głównej stronie czy przypadkiem ta osoba nie napisała recenzji owego sprzętu  :P
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Kokan w Listopad 03, 2010, 17:24:34
nie wiem czy pisal recenzje o nim ale sugerowalem sie tym co pisal jakis czas temu na temat tego urzadzenia nie chce mi sie szukac i nie moge zacytowac lecz bylo tam napisane ze mial z nim minimalny kontakt (innymi slowami)... a ma na jego temat duzo do powiedzenia i jest to sama krytyka ... fakt moze nie mailem w reku super wypasionego andka i moze mam mniejsze pojecie o sprzecie niz Wy poniewaz jestem ty zwyklym userem ktory nawet vipa  :grin: nie ma ale denerwuja mnie wpisy czy inne opowiesci zaslyszane/przeczytane od kogos i powielane dalej bezmyslnie byle by tylko napisac/powiedziec .
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Listopad 03, 2010, 17:38:21
a może ten cytat miałeś na myśli:
Myślę że jakąś styczność (http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=18550:recenzja-lg-swift&option=com_content&Itemid=88:52) ze Swiftem miałem, więc wiem co jest jego mocną stroną a jakie ma wady...
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Kokan w Listopad 04, 2010, 13:32:37
moze i to ten cytat musialbym przeczytac caly watek lecz uwazam ze to nie zaprowadzi daleko

wiem ze sprzet jest slaby ale troche obiektywizmu sie przydaje ...
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: notosiup w Listopad 04, 2010, 13:42:45
Zgadzam się z Kokanem, tym bardziej, że Beju wtedy jeszcze nie miał styczności ze Swiftem, o czym sam mówił, niekoniecznie na forum. Ogólnie widzę, że tutaj swift nie jest uważany za dobry sprzęt, który można brać pod uwagę przy kupnie, a przecież nie jest taki tragiczny. Gdyby mi osobiście zależało głównie na kasie, wybrałbym go przed i5700, który jest jednak droższy i różnica w cenie ciągle się utrzymuje. Można taniej kupić nowego swifta niż używanego i5700.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Listopad 04, 2010, 13:50:55
ale w czym tu w tym wątku Beju jest nieobiektywny? Że napisał że gry Gameloftu nie będą działały? Bo mam dziwne wrażenie że konflikt na tle gier Gameloftu polega na tym że padło pytanie o kilka konkretnych gier HD - tych na filmiku z pierwszego postu, które faktycznie są wymagające, zostało to uproszczone do opinii która obiegła forum "gry Gameloftu nie chodzą" po czym co rusz gdzieś w jakimś wątku ktoś się odzywa że no jak to, przecież chodzą bez problemu gry Gameloftu... po czym wymienia zupełnie inne, często stare tytuły. Więc konkretnie: Kokan, Notosiup lub ktoś inny - testowaliście którąś z gier z filmu na LG Swift i działa ona płynnie i bez zacinek? Tym samym Beju wydał na wyrost krzywdzącą opinię Swiftowi?
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: notosiup w Listopad 04, 2010, 13:55:17
Moim zdaniem Beju wydał krzywdzącą opinię nie mając wtedy w ręce swifta i mówiąc od razu, że gry gameloftu nie działają nie sprawdzając tego. Jak pokazuje praktyka (sam tego nie sprawdzałem, bo nie miałem i nie mam swifta) i wypowiedzi innych, część gier jednak działa. Nie mam nic do Beja, wręcz przeciwnie.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: adiko96 w Listopad 04, 2010, 15:24:03
Jeżeli chodzi o wydajność jak na swoją cenę ma najlepszą jakość , tylko wszyscy skreślają go za 3'' oporowy ekran , do którego da się przyzwyczaić . Wszyscy tak od razu skreślają Swifta , a to jest naprawdę dobre urządzenie z kilkoma minusami . Taka jest moja opinia na ten temat .
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: re_ w Listopad 04, 2010, 20:43:26
Android bez MT to porazka. Nie podoba mi sie takze jakosc wykonania Swifta, jednak to dobre urzadzenie dla malo wymagajacego usera badz osoby zaczynajacej przygode z Androidem.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: NikoPL w Listopad 04, 2010, 20:52:13
Co do gier  działa na pewno shift i nowa FIFA, reszty nie sprawdzalem z braku chęci i czasu.
Tytuł: Odp: Gry na Swift
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Listopad 05, 2010, 07:02:34
czas chyba z powrotem przenieść ten wątek do działu LG  :P