PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: MrVampire w Lipiec 04, 2011, 12:36:12
-
Witam,
sprzedałem niedawno HD2, i osoba kupująca odesłała z powrotem z powodu niezgodności IMEI z telefonu z tym na pudełku. Wydaje mi się, że stało się tak z powodu wymiany płyty głównej - bo na niej znajduje się ten chip z wgranym IMEI. Na telefonie w serwisie nakleili mi nowy numer imei, i zgadza się z tym z telefonu(komenda *#06# chyba). Czy taki zmieniony IMEI może być przeszkodą przed oddaniem do serwisu później w przyszłości ewentualnie? Że, nie zgadza się z tym na pudełku?
-
Jeżeli płyta wymieniona w oficjalnym serwisie htc i była to naprawa gwarancyjna, to powinieneś dostać wraz z telefonem adnotację/protokół do gwarancji, że w telefonie został zmieniony IMEI i nie powinno wtedy być żadnego problemu.
Jeżeli naprawa nie była naprawą gwarancyjną (uszkodzenie wynikające z winy klienta/ niestosowania się do instrukcji itd.), bądź też była wykonana w jakimś nieautoryzowanym serwisie, to jest to równoznaczne z unieważnieniem gwarancji (chyba).
-
Jeżeli płyta wymieniona w oficjalnym serwisie htc i była to naprawa gwarancyjna, to powinieneś dostać wraz z telefonem adnotację/protokół do gwarancji, że w telefonie został zmieniony IMEI i nie powinno wtedy być żadnego problemu.
Jeżeli naprawa nie była naprawą gwarancyjną (uszkodzenie wynikające z winy klienta/ niestosowania się do instrukcji itd.), bądź też była wykonana w jakimś nieautoryzowanym serwisie, to jest to równoznaczne z unieważnieniem gwarancji (chyba).
Właśnie problem w tym, że była to naprawa na gwarancji w autoryzowanym serwisie, przez plusa, i żadnej adnotacji nie dostałem - bo w ogóle karta gwarancyjna od htc nie jest podpisana(ta z pudełka), nie ma tam miejsca na podpis i daty itd. - tylko faktura VAT mnie upoważnia do gwarancji.
-
Zadzwoń do serwisu w którym była wykonana naprawa, wyłóż im sprawę i podaj imei z pudełka i z telefonu, powinni przesłać ci w jakiejś formie protokół i po krzyku.
Jeżeli była gwarancyjna, to nie ma się o co martwić, na pewno mają to w systemie.
-
Wczoraj odebrałem telefon po serwisie - wymienili mi płytę główną(bo znowu się resetował) - w każdym razie załączyłem informacje o wcześniejszych zmianach IMEI spowodowanych wymianą płyty głównej i uznali. Teraz dostałem dokument w którym jest podany nowy IMEI.
I teraz wpisując komendę *#06# wyskakuje IMEI, który ma 17 cyfr - ten na dokumencie ma 15. Pierwsze 15 się zgadzają, a 2 ostatnie to 01.
Normalnie każdy numer seryjny ma 15 cyfr, więc wróciłem do Plusa, koleś zadzwonił do Regenersis i tam mu powiedzieli, że te 2 ostatnie cyfry dodaje producent i że to oznacza, że płyta główna jest oryginalna.
Ktoś się spotkał z taką sytuacją też?
-
Wymieniałem płytę w marcu ( Regeneris), i mam tak samo.
-
OK, dzięki.