PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: delibear w Sierpień 05, 2010, 22:32:02
-
Witam Wszystkich.
Dziś rano zauważyłem, że mój nowiutki (2 miesiące) htc ma popękane szkiełko od aparatu foto. Jestem zły, bo strasznie na niego uważałem i nie wiem jak to się stało. Mam pytanie - czy można gdzieś wymienić tą szybkę od aparatu. Obecnie jest cała popękana, a kilka kawałków po prostu wypadło.
Pomocy...
-
Ostatnio widzialem na alledrogo szybke + korpusik aparatu w cenie 80zl z nowke. Poszukaj aukcji w archiwum, lub do serwisu regepsuje zadzwon i sie dowiedz, czy wymienia. W moim leo wymieniali przyciski i to nawet na gwarce, a tylko dlatego, ze starla sie powloka imitujaca szczotkowane alu, wiec pewnie i to zrobia tylko trza bedzie zabulic.
-
Witam !!!
Chyba o to chodzi http://allegro.pl/item1178981905_nowa_oryginalna_szybka_aparat_u_htc_hd2_leo_t8585.html (http://allegro.pl/item1178981905_nowa_oryginalna_szybka_aparat_u_htc_hd2_leo_t8585.html)
Pozdrawiam
-
To jest dokładnie to, o co mi chodziło :O~ Tylko boję się, że jeśli będę majstrował coś samemu, to stracę gwarancję.
Chyba odżałuję trochę kasy (naprawa+kurier) i wyślę mojego HTC do serwisu. Dzwoniłem do nich wczoraj, mówili, że da się naprawić. Koszty podadzą jak zobaczą sprzęt.
-
To jest dokładnie to, o co mi chodziło :O~ Tylko boję się, że jeśli będę majstrował coś samemu, to stracę gwarancję.
Chyba odżałuję trochę kasy (naprawa+kurier) i wyślę mojego HTC do serwisu. Dzwoniłem do nich wczoraj, mówili, że da się naprawić. Koszty podadzą jak zobaczą sprzęt.
znam jakie - wymiana płyty głównej + obudowy + aparatu - to będzie jakieś 1999zł
-
Nie wiem czy warto wysyłac do serwisu wymiana tego elementu nie powinna zając 15 minut to jest zdjęcie klapki 4 sruby i najgorszy element wymagający pewnej ręki to rozłozenie leo, zbita twoja szybka jest zamocowana w tylnej klapce wymiana i praktycznie koniec. Nie ma mowy o utacie gwarancji nikt nie pozna.
Pozdrawiam
-
nie rozkrecalem HD2, ale jak swoje wczesniejsze telefony rozbieralem to zazwyczaj byly plomby na srubkach albo byly one pokryte cienkim lakierem ktory sie scieral podczas odkrecania
wydaje mi sie, ze i tutaj tak jest, wiec utrata gwarancji jest calkiem prawdopodobna
-
W serwisie powiedzieli, że będzie to kosztowało 50-100zł (+kurier), więc tyle mogę jeszcze przeboleć. Wolę to, niż ryzykować utratę gwarancji (telefon ma dopiero 2 m-ce).
Tak z ciekawości muszę sprawdzić, czy są jakieś plomby na śrubkach...
P.S. Rozumiem, że w przypadki takiej naprawy (wymiana szkiełka) w serwisie nie utracę wszystkich danych
-
na wszelki wypadek zrób backup wszystkich danych (i backup backupu) - serio
tak na wypadek jakby chcieli cię uszczęśliwić na świeżo wgranym "nowym" romem
-
Właśnie go otworzyłem i przynajmniej jedna śrubka jest pokryta białą plombą, także z samodzielnej naprawy nici.
W poniedziałek wyślę go do serwisu.
Backup zawsze robię nauczony doświadczeniami z IPAQ (3x wymieniany na gwarancji :wink: ). Tylko później szkoda mi czasu na wgrywanie softu i personalizację, więc wolałbym, żeby nic nie gmerali poza wymianą szkiełka.
-
Zrób też dokładne zdjęcia na wypadek porysowania sprzętu w serwisie i wyślij je na np. CD ze sprzętem, żeby byli świadomi tego, że wygląd masz udokumentowany.
CRC niestety uwielbia niszczyć sprzęt.
Mogą tez niestety wymyślić, że jest zalany, uszkodzić go i odebrać gwarancję. Zdarza się, że przy okazji naprawy coś sp..zepsują i jakoś muszą wybrnąć.
Musisz się liczyć z takimi akcjami. To banda oszustów.
-
Zrób też dokładne zdjęcia na wypadek porysowania sprzętu w serwisie i wyślij je na np. CD ze sprzętem, żeby byli świadomi tego, że wygląd masz udokumentowany.
CRC niestety uwielbia niszczyć sprzęt.
Mogą tez niestety wymyślić, że jest zalany, uszkodzić go i odebrać gwarancję. Zdarza się, że przy okazji naprawy coś sp..zepsują i jakoś muszą wybrnąć.
Musisz się liczyć z takimi akcjami. To banda oszustów.
dokładnie to miałem napisać co kolega May - zabezpiecz się na wszystkie strony - żeby nie było że odeślą z uwagą że zalany był lub porysowany
oszuści to może zbyt mocno powiedziane ale - niechlujne lenie i kiepscy specjaliści to jak najbardziej
-
Z tym "zalaniem", to słyszłaem, że niektóre serwisy tak robią, żeby nie wykonywać naprawy w ramach gwarancji, a mój będzie naprawiany "odpłatnie". Tak, czy siak - na pewno zrobię kilka fotek przed wysłaniem. Wielkie dzięki za tą cenna wskazówkę.