Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc

  • 10 Odpowiedzi
  • 3230 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« dnia: Maj 20, 2010, 23:32:48 »
Witam
Mam problem oddałem swojego HTC HD2 do serwisu i przy wysyłaniu nie załączyłem faktury, więc serwis http://www.crc-polska.com/ postanowił mnie obciążyć kosztami naprawy wysokości około 1200 zł oczywiście otrzymałem kosztorys naprawy co mają naprawiać twierdząc, że telefon jest z roku 2003 r. i po gwarancji.
Po dosłaniu do nich faktury okazuje się, że telefon już jest na gwarancji, ale został zalany jakąś cieczą, mimo że nie był zalany w pierwszym kosztorysie nie ma tam nawet najmniejszej wzmianki na ten temat (telefon miał 2 tygodnie i niczym nie był zalany przed oddaniem do serwisu) oczywiście teraz dostałem nowy kosztorys.
Ciekawe w takim razie, dlaczego za pierwszym razem telefon nie był zalany a teraz nagle jest
Poradźcie, co mam robić odwoływać się to ma jakiś sens nie chce płacić za coś, czego ten telefon nabawił się w serwisie.
Dziękuje bardzo za informacje.

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 21, 2010, 00:07:39 »
z 2003 roku? HD2?
mnie to wygląda na próbę wyłudzenia jeśli stwierdzone zalanie stoi w sprzeczności z reklamowaną usterką - jak HD2 na firmę jest to chyba pozostaje prawnik
jak nie to urząd konsumenta może pomóc
w obu przypadkach ja bym pisał skargę do HTC na europę i do centrali na działania serwisu
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

*

Offline BloodaciD

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Leo
Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2010, 15:25:11 »
Ten telefon z tego co się dobrze orientuję nie wyszedł w 2003 roku :O tylko w 2009 nawet jeśli wcześniej to może w 2007(mało prawdopodobne), osobiście niestety pracowałem w tym serwisie więc zrobili cię w *****, jeśli wspaniali technicy z tamtąd niewiedzą jak naprawić telefon bądź przy naprawie go uszkodzą wtedy na żywca "śliną" przeciągają po naklejce odpowiedzialnej za fakt czy telefon był zalany czy też nie i wciskają kit że zalany itp.... hehe to jest przykra prawda, ale też lanie wody klientowi w oczy bo w tym momencie przy zalaniu gwara nie obejmuje naprawy bezpłatnej. Skargę możesz napisać ale kasy nie odzyskasz bo "zalany", a nawet jeśli byś się uparł to ta sprawa ciągnęła by się i ciągneła...wiem coś o tym bo tak z lapkiem się nadziałem ale to już inna historia. Reasumując, musisz zapłacić, jeśli chodzi o zwrot i domaganie się gotówki to nie masz szans, na drugi raz wysyłaj z podbitą gwarą, bądź z dowodem zakupu, a najlepiej dbaj o telefon w celu uniknięcia serwisu :wink:
Rom Hypnosis 1.9.0

*

Offline Artz

  • **
  • 156
Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2010, 16:38:33 »
Jakim cudem oni jeszcze działają, jak na prawie każdym forum jest jakiś temat związany z ich krętactwem? Nie jest tak jak pisze kolega powyżej, masz szanse na wyjście z problemu bez dodatkowych kosztów. Bo jeżeli w pierwszym kosztorysie nie było wzmianki o zalaniu a w drugim już telefon był zalany, to logicznie rzecz biorąc albo to dwa różne telefony, albo zalali go w serwisie. To jest bezczelne kłamstwo. Postrasz ich rzecznikiem, jeżeli się nie przestraszą, udaj się do rzecznika, on już dalej pokieruje sprawą.

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 22, 2010, 17:03:16 »
Dokladnie, nie plac i uderzaj do rzecznika albo do prawnika. Sprawa jak najbardziej do wygrania jesli masz te bzdury odnosnie roku produkcji 2003 r. i zupelnie roznych opinii, kosztorysow na pismie.

Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 22, 2010, 17:49:32 »
Powolutku jeszcze nie zapłaciłem zdołałem to wyprostować, ale teraz chodzi o to że jak oddawałem telefon do serwisu to tylko się nie włączał, ale nie był zalany sam go używałem wiec wiem, że taki fakt nie miał miejsca.
To, że według serwisu telefon jest z 2003 roku wiem z infolinii przycisnąłem panią i się wygadała, że powodem pierwszej odmowy bezpłatnej naprawy jest „fakt”, że telefon już jest po gwarancji i naprawa może być zrealizowana tylko w trybie odpłatnym (mam kosztorys ewentualnej naprawy, w którym ani słowa nie ma o zalaniu) w drugim już jest mowa że telefon nagle zrobił się zalany więc ewidentnie widać że zalany został podczas obecności u nich w serwisie i tak łatwo nie odpuszczę mam dowód w postaci kosztorysów naprawy i to oba wystawione przez nich.
Ale na razie może postaram się złożyć reklamacje do samego serwisu, że za pierwszym razem zdiagnozowali usterkę niepolegającą na zalaniu a po dosłaniu faktury nagle telefon się zalał w czasie, w którym był w serwisie.
Co do skargi do HTC na Europę nie jestem biegły z angielskiego, więc ta forma raczej odpada, ale jak moje odwołanie w serwisie nie przyniesie efektów na pewno napiszę do HTC POLSKA chyba, że ktoś mógłby/może pomóc napisaniu tej skargi w języku angielskim.
Wszelkie inne sugestie są miło widziane :)

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 22, 2010, 21:32:01 »
DO HTC Polska możesz napisać (ja bym jednak na ich reakcję nie liczył - to osły ciągnące kasę tylko ze sprzedaży, całą resztę mają w tyle) ale od razu równolegle wal prawnie po temacie. Jeśli jesteś pewien, że telefon nie był zalany, miał kontaktu z wilgocią to rzecznik, sąd i dawaj cieciom po garach. Musisz mieć jednak świadomość, że w LEO po ściągnięciu klapki baterii na jednej ze śrubek była substancja zmieniająca kolor na czerwony pod wpływem wilgoci. To się nazywa LCI, jeśli miałeś telefon w mocno przemoczonych portkach, czy w wilgotnym miejscu to czujnik mógł zmienić kolor. Najgorsze jest to, że jak wysyłasz tam telefon to jakbyś go wrzucił w czarną dziurę i te durne babska nie odróżniają telefonów a co dopiero sparować je z odpowiednimi nazwami i klientem - przeszedłem 2 razy na własnej życi.

Przykro się to czyta, bo wielu klientów apple cierpi na tym, nawet robili osobne ekspertyzy u niezależnych serwisów i tam stwierdzano, że telefon wcale nie był zalany a częst się zdarzało, że wylewał akumulator.

Życzę ci powodzenia, aczkolwiek do dnia dzisiejszego próbuje znaleźć jakiegoś szczęśliwca na necie, który z nimi wygrał, ale na razie nie znalazłem.
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 22, 2010, 21:40:44 »
Zgadza się ale ja mam ich pierwszy kosztorys w którym nie ma nawet słowa o tym że telefon był zalany dopiero drugi kosztorys wykazywał że telefon został zalany a między pierwszym a drugim kosztorysem telefon znajdował się u nich :(
Więc albo oni za pierwszym razem chcieli wyciągnąć po prostu kaskę i nawet go nie otwierali albo został zalany u nich :(
W jednym jak i w drugim przypadku sobie przeczą a ja się będę opierał na ich ekspertyzach wykonanych przez ich 'specjalistów'

*

Offline lool3k69

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 23, 2010, 00:10:14 »
No ja chciałbym z całego serca, żeby Ci się udało. Na ekspertyzę którą dostałeś pierwszą się powołuj bo ona jest najmocniejszym argumentem- pierwsze co się sprawdza to czy telefon nie był zalany i to ma być napisane w ekspertyzie a Ty tam tego nie masz. Podkreśl, że telefon będąc u nich doznał cudownego zalania- to nie jest absolutnie Twoja wina. Jeżeli serwis zechce by jego "specjaliści" zbadali przyczynę postaraj się by nie byli to zatrudnieni w serwisie "fachowcy" a raczej niezależni znawcy. No i jak już wygrasz - zadośćuczynienie jak i zwrot kasy za rozprawę. Trzymam kciuki  :ok:

Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 23, 2010, 08:59:52 »
Tak naprawdę to chyba nie ma znaczenia, czym telefon został zalany, bo nawet niech to będzie gulasz (miałem taki przypadek, że moja stara NOKIA wpadła bratu do gara z gulaszem) to nie ważne jest pytanie czym a raczej kiedy został zalany a niestety to już nie stwierdzi żaden ekspert nie ważne czy ich czy niezależny a fakt zalania na tą chwile jest już pewnie nie do podważenia ani przez nich ani przeze mnie.

*

Offline gino82

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Serwis HTC HD2 - prośba o pomoc
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 23, 2010, 23:58:05 »
Od razu idz z tym do swojego rzecznika praw konsumenta powolujac sie na ten pierwszy kosztorys.Rzecznik sam powinien zajac sie dalej Twoja sprawa(bedzie cie reprezentował).Poza tym pozniejsze stwierdzenie zalania obwinia sam serwis-kłamstwo,albo sami zalali.