Reklamacja leo - powrót i bateria działa dłużej !

  • 6 Odpowiedzi
  • 1638 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline iiyama

  • *
  • 73
  • Sprzęt: HD 2
Reklamacja leo - powrót i bateria działa dłużej !
« dnia: Styczeń 27, 2011, 22:10:09 »
Witam
wiesza się i wyłacza , non stop się resetuje i pewnie czeka mnie wymiana płyty i od razu zareklamowałbym wyświetlacz.

pytanie czy mam wysyłać na gwarancji do Regenersis ?  -widzę że punkt serwisowy w lublinie mają to podrzuciłbym tego złoma.

czy gdzieś indziej?

leo z orange, na całe szczeście już z romem 3.14 :)
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2011, 09:35:13 wysłana przez iiyama »

*

Offline Komandosik

  • ****
  • 830
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem jednym z tych, którzy pamiętaja przyszłość
    • Mój FB :)
  • Sprzęt: I9300
Odp: Reklamacja leo Orange
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 27, 2011, 22:15:47 »
Przyjacielu, jeżeli gwarancja to najpierw do punktu orange - tam gdzie kupiles, dowiedz sie czy istnieje taka mozliwosc i, czy wysylaja wlasnie do tego punktu, jezeli tak, to dzwon do regenersis powiedz jak wyglada sytuacja i spoko :)

ja mialem tak samo z samsungiem swoim, i nie zadzwonilem do plusa ;) dzieki temu, musialem dluuugo siedziec na telefonie zanim ktos zajarzyl o co chodzi i... zajelo im kilka dni dodatkowo aby dowiedziec sie czy faktycznie ten punkt wysyla do nich sprzet :)

wtedy zamawiasz kuriera i masz z glowy ;)   (hrhr, zobaczymy co regenersis zmajstruje u Ciebie)
Byłem posiadaczem: 106 telefonów
Ostatni telefon: S2 z NFC i9100P
Aktualnie posiadam: S3 White i9300
W razie chęci kontaktu: https://www.facebook.com/dawid.lubinski

*

Offline iiyama

  • *
  • 73
  • Sprzęt: HD 2
Odp: Reklamacja leo Orange
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 28, 2011, 11:28:56 »
no i pojechał do Janek regenersis

Mam nadzieje, że po powrocie i ponownym złożeniu będzie działał jak należy - od razu zareklamowałem plamę na wyświetlaczu, może i z tym coś zrobią.

*

Offline Komandosik

  • ****
  • 830
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem jednym z tych, którzy pamiętaja przyszłość
    • Mój FB :)
  • Sprzęt: I9300
Odp: Reklamacja leo Orange
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 28, 2011, 14:55:38 »
to powodzenia :) temat do zamkniecia
Byłem posiadaczem: 106 telefonów
Ostatni telefon: S2 z NFC i9100P
Aktualnie posiadam: S3 White i9300
W razie chęci kontaktu: https://www.facebook.com/dawid.lubinski

*

Offline iiyama

  • *
  • 73
  • Sprzęt: HD 2
Odp: Reklamacja leo Orange
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 02, 2011, 12:44:59 »
właśnie wrócił, płytę wymienili i narazie po krótkich testach wygląda że jest OK ( więcej testów po naładowaniu bateri)

natomiast wyświetlacza nawet nie ruszyli,  plamka na logo jest nieduża ale reklamacji nie uwzględnili.

*

Offline iiyama

  • *
  • 73
  • Sprzęt: HD 2
Odp: Reklamacja leo - powrót i bateria działa dłużej !
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 12, 2011, 09:40:39 »
po wymianie płyty , spodziewałem raczej się problemów z telefonem.

a tu uwaga - bateria trzyma dużo lepiej niż na starej płycie, o prawie 100% dłużej działa.
Wcześniej do 2 dni - to było max. A teraz nawet do 3-4 dni bez problemu i to przy więcej zabaw na HD2.
Bateria napewno ta sama.
a już planowałem zakup pojemniejszej baterii a tu taka niespodzianka, ciekaw jestem jak u was zachowuje się bateria po wymianie płyty?

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: Reklamacja leo - powrót i bateria działa dłużej !
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 12, 2011, 12:56:33 »
Zainstaluj battclock
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=612083 i sprawdź ile mW ciągnie system.