PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: Adramel w Luty 15, 2011, 10:20:14
-
Witam
Leo przestał mi reagować na pilota słuchawek. Ani wbudowany w Sense odtwarzacz, ani TCPMP za pośrednictwem HeadsetButton, nie reaguje na przyciski pilota. Próbowałem na 3 róznych romach. Co się mogło stać? Słuchawki na oko wyglądają na 100% sprawne, żadnych uszkodzeń mechanicznych...
-
Pozostaje je sprawdzić na innym HTC
-
Nie mam innego HTC.
-
Myślę że wielu z nas służy pomocą- 5 minut i wszystko jasne (nie podałeś skąd jesteś- jak Łódź zapraszam na testy)
-
Gdańsk
-
Miałem ten sam problem, niespodziewanie przestał działać mi pilot. Pomogła wymiana w ramach gwarancji (wysyłka do Regenersis). Gwarancja (od HTC) na akcesoria trwa 1 rok. Aczkolwiek nie chce wprowadzić w błąd, bo możesz się upewnić czy nie masz gwarancji sprzedawcy trwającej 2 lata.
Pozdrawiam.
-
Napisałem do nich meila wczoraj.
A do serwisu dałeś same słuchawki czy komplet z telefonem? HD2 kupiłem jakieś 8 miesięcy temu, wiec gwarancja ciągle jest.
-
Na akcesoria zawsze jest 1 rok gwarancji, a do serwisu wystarczy wysłać same słuchawki, ale z wszystkimi papierami jak dla telefonu.
-
Przestał działać też mikrofon (słychać tylko trzaski) i oczywiście odbieranie rozmów przyciskiem. Ewidentnie słuchawki się skaszaniły. Mam jeszcze inny zestaw słuchawkowy, jakieś badziewie bez pilota i w nim mikrofon działa. Po jakim mniejwięcej czasie regenesis odpowiada na meile?
-
Witam. Podepnę się do tego tematu, nie będę zaśmiecać forum nowymi...
Też mam problem ze słuchawkami: jedna gra normalnie (głośność taka jaką ustawię), a druga (niezależnie od ustawień) bardzo, bardzo cicho...
Na pewno jest to wada fabryczna słuchawek, ponieważ podpinałem do mojego Leosia różne inne i wszystko śmiga prawidłowo :ok:
Gdzie trzeba wysłać te słuchawki? Jaka jest procedura? Kto ponosi koszt przesyłki?
-
Regenesis. Ślesz na ich koszt. Zadzwoń do nich, podadzą ci swój numer płatnika z DHL.
-
jak cos to tez przytrafila mi sie awaria pilota - chodzilem z rozwalonym juz troche czasu, ale w zeszly piatek sie zebralem i wyslalem do nich kurierem (na ich koszt) sluchawki, a wczoraj kurier przywiozl mi nowiutkie z gabkami i klipsem do przypiecia
-
Dzisiaj dostałem nowe słuchawki. Także z klipsem i gąbkami.
I odesłali nawet stare;)