PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: leroi w Wrzesień 02, 2010, 14:45:56
-
Uzywalem klienta htc na manili do Twittera. Po kilku dniach pojawil sie komunikat w stylu - dostep do tego konta zostal zablokowany.
Generalnie musi to byc jakis blad aplikacji, bo dostep do konta mam normalny przez www. Sprawdzalem wprowadzajac dane innego konta - to samo.
Czy i gdzie mozna cos wyczyscic, tak aby twitter nie pamietal starych logow itd.
Da sie to zrobic?
Cos podobnego zrobilem gdy system cos pochrzanil w Thumbnailsach i musialem wyczyscic cache zostawiany przez album w katalogach i jak stworzyl na nowo thumbnails bylo juz ok.
Mniemam, ze w Twitterze tez cos tak mozna zrobic - to co pokasowalem, nie przynioslo rezultatu.
W czym moze tkwic problem?
Pozdrawiam
-
To nie wina HTC tylko Twittera, bo pozmieniali silnik swojego portalu
Tu masz o podobnych problemach na Androidzie:
http://pda.pl/news/htc_peep_i_twitter_czyli_htc_chciales_rowerek_no_to_pedaluj_i_to_szybko/ (http://pda.pl/news/htc_peep_i_twitter_czyli_htc_chciales_rowerek_no_to_pedaluj_i_to_szybko/)
Pozostaje czekać na aktualizację.
-
dzieki vonski
-
To jest wina HTC, bo zmiany były znane od dawna, wszyscy zdążyli, tylko kilka firm nie, między innymi właśnie HTC.
-
Twitter oznajmił że problem naprawiony co oczywiście jest bzdurą, dalej peep się nie łączy.
Oprócz htc problem występuje jeszcze na:
These clients include
- HTC Peep
- Moto BLUR
- Nokia Twitter apps
- Samsung devices (except for phones running Android OS)
- Huawei phones
We are working to resolve this issue.