Potrzebna pomoc z Regenersis

  • 14 Odpowiedzi
  • 5729 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline sthEn

  • **
  • 222
  • Płeć: Mężczyzna
    • sthen.info
  • Sprzęt: iPhone4
Potrzebna pomoc z Regenersis
« dnia: Kwiecień 14, 2011, 11:56:37 »
Witam,

niestety padłem ofiarą uwielbianego i kochanego serwisu Regenersis. Oddawałem telefon w związku z przebarwieniami na ekranie
(temat z białymi plamami tutaj na forum), wszystko odbyło się zgodnie z biblią oraz 15 przykazaniami przez salon,
gdzie telefon był kupiony - EURO-RTV. Miesiąc czasu czekania, i telefon wrócił naprawiony, jednak w momencie wydawania zauważyłem
wielką rysę przez całą szerokośc wyświetlacza (zdjęcie załączone niżej). Oczywiście chciałem, żeby telefon wrócił do Regenersis,
jednak głupi ja, że za namową Pana z EURO telefon odebrałem, żeby samemu zanieść go do serwisu partnerskiego Regenersis w Gdańsku
(BIMIT-BIS), ponieważ zwyczajnie potrwa to krócej (EURO tydzien telefon trzyma przed wysłaniem i po odebraniu, więc ~2 tygodnie
 w plecy zwyczajowo). Oczywiście, żeby mi Regenersis ani serwis BIMIT-BIS nie wytknęli, że telefon porysowałem sam po odebraniu,
pracownik EURO spisał przy mnie oświadczenie (które podbił pieczątką i podpisał), że rzeczywiście rysa została zauważona w momencie
wydania, oraz że klient (ja) twierdzi, że szkło zostało podmienione już na takie (co pokrywa się z protokołem naprawy z Regenersis).
Zawiozłem zatem telefon do serwisu BIMIT-BIS, gdzie oczywiście telefonu nie przyjęto, bo książka gwarancyjna nie miała wpisanego
numeru IMEI telefonu. Spychologia zadziała - z braku czasu po kilku dniach pojechałem do EURO w celu wypisania IMEI na książce
gwarancyjnej, oraz podbiciu tego pieczątką, po czym znowu powrót do serwisu BIMIT-BIS. Tutaj już oczywiście pracownik nie miał
wyjścia, jak tylko telefon przyjąć - i tu zaczyna się jazda. Przez tydzień korespondencji mailowej Regenersis wmawiał mi, że
usterka (porysowanie) wynika z niewłaściwego używania telefonu - pracownik Regenersis, z którym korespondowałem był ślepy na trzykrotne
tłumaczenie, że rysa powstała u nich, na co w kartonie z telefonem dołączone zostało pismo pracownika EURO, które to potwierdza.
Po tygodniu w końcu napisali mi z braku argumentów, że nie przyjmą mi gwarancji, ponieważ minęło za dużo czasu, a telefon powinienem
odesłać na reklamację naprawy już w momencie odbioru z EURO (tutaj jak wcześniej wspomniałem - głupi ja, że zgodziłem się za namową
pracownika EURO na odebranie telefonu).



Pytanie - z kim teraz walczyć - Rzecznik Praw Konsumenta, a następnie ewentualnie Sąd i bezpośrednio z Regenersis, czy jednak zwalać
to jakimś cudem na EURO-RTV? Nie mam zielonego pojęcia, co teraz zrobić, i co mi - jako klientowi - za prawa przysługują.

Pozdrawiam,
Daniel
iPhone 4 16GB
- iOS 6.1.3

*

Offline xspojlerx

  • *****
  • 3788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2011, 12:49:08 »
Całe szczęście że spisałeś ten protokół z pracownikiem Euro, głupio zrobiłeś że telefon odebrałeś, ale teraz już trudno, nie ma co się nad tym rozwodzić, ja bym do rzecznika praw konsumenta uderzył. Regenersis nie ma jak Ci udowodnić że to niby Ty zrobiłeś, Ty masz świadka(pracownika który spisał protokół), który nie jest z Tobą związany stosunkami rodzinnymi czy koleżeńskimi(chyba), więc jest bezstronny, a co za tym idzie wiarygodny.

*

Offline sthEn

  • **
  • 222
  • Płeć: Mężczyzna
    • sthen.info
  • Sprzęt: iPhone4
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 14, 2011, 13:30:20 »
Mnie najbardziej śmieszy to, że rzekomo reklamacje naprawy mam prawo zrobić tylko i wyłącznie w momencie odbioru? A jeżeli to byłby problem z wibracją, z głosem, z przyciemnianiem ekranu - nie mam prawa po tygodniu tego zgłosić, bo nie zauważono na początku?
iPhone 4 16GB
- iOS 6.1.3

*

Offline xspojlerx

  • *****
  • 3788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2011, 13:47:03 »
Teoretycznie złożyłeś reklamację przy odbiorze. Masz na to papier od pracownika EURO-RTV

*

Offline Scarface828

  • **
  • 239
  • Sprzęt: Milestone, Wildfire, HD2
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2011, 14:37:09 »
Zanim zaczniesz sie zastanawiac nad rzecznikiem - telefon kupiony na osobe prywatna, czy na firme? Jakbys potrzebowal pomocy, odezwij sie na PW :D Cos wymyslimy ^^

*

Offline sthEn

  • **
  • 222
  • Płeć: Mężczyzna
    • sthen.info
  • Sprzęt: iPhone4
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 14, 2011, 14:50:47 »
Osoba prywatna.
iPhone 4 16GB
- iOS 6.1.3

*

Offline cervandes

  • **
  • 165
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.vw-passat.pl
  • Sprzęt: SGS2, E2370
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 14, 2011, 14:59:00 »
ja też walczę, i też przez zniszczoną obudowę - i też właśnie sprawa się toczy - ale nie HD2 tylko Desire. Kupiłem w euro - oddałem w euro - wiedząc, że wydłuży to czas naprawy. Jednak telefon miałem pod względem wizualnym "dziewiczy" więc wymusiłem na kierowniku sklepu wpisanie do zgłoszenia reklamacyjnego że telefon nie nosi żadnego śladu użytkowania. I dobrze zrobiłem - po prawie 3 tygodniach chcąc odebrać telefon okazuje się, że jest na nim kilka uszkodzeń.

Odmówiłem przyjęcia, napisałem pisemko do EURO, że żądam doprowadzenia telefonu do stanu zgodnego z zapisami w pierwotnym zgłoszeniu - i czekam na decyzję. Może wymienią na nowy, a może pozwolą odstąpić od umowy? Ewentualnie wymienią obudowę na nówkę (co też mnie będzie satysfakcjonowało).

Tak z ciekawości zapytam - w którym Euro kupiłeś? W ETC?
Każdy pierwszy raz buduje nas samych

*

Offline sthEn

  • **
  • 222
  • Płeć: Mężczyzna
    • sthen.info
  • Sprzęt: iPhone4
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 14, 2011, 15:06:41 »
EURO Gdynia - Wzgórze - Centrum Handlowe

Też się właśnie zastanawiam, czy nie iść do EURO i nie wykłócić u nich, żeby oni się tym zajęli - de facto ich pracownik wprowadził mnie w błąd namawiając do oddania samodzielnie do serwisu reklamacji.

iPhone 4 16GB
- iOS 6.1.3

*

Offline cervandes

  • **
  • 165
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.vw-passat.pl
  • Sprzęt: SGS2, E2370
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 14, 2011, 16:00:15 »
myślę, że to najrozsądniejsza opcja. Kopać się z koniem (regenersis) jest ciężko gdy sprawa jest prosta jak drut a co dopiero w takiej lekko zawiłej kwestii...

i poproś od razu o kierownika sklepu bądź jeśli go nie ma to zastępcą jest kierownik sprzedaży - zazwyczaj bardziej kompetentny od szraków...

daj znać jak się sprawa będzie rozwijała, ja też nie zapomnę tu napisać co się dzieje z moim urządzeniem którego nie mam już... prawie miesiąc :(
Każdy pierwszy raz buduje nas samych

Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 14, 2011, 17:14:41 »
a ja mam następujące pytanko: na moim ekranie jakiś czas temu pojawiły się również opisywane przez kolegę sthEn białe plamy!Zwlekałem trochę z oddaniem telefonu na gwarancje bo nie miałem niczego zastępczego i stała się tragedia!Telefon upadł wczoraj i pękła szybka tzn dygitalizer!Ekran jest cały, dotyk działa bez zarzutu!teraz mam telefon z białymi przebarwieniami i pęknięta szybka!Myślicie że jest szansa że uznają mi reklamacje na te białe plamy które oczywiście nie poswatały od upadku?telefon zakupiony w euro na osoba prywatna!

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 17, 2011, 22:53:21 »
Nie uznają
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

Offline sthEn

  • **
  • 222
  • Płeć: Mężczyzna
    • sthen.info
  • Sprzęt: iPhone4
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 20, 2011, 09:22:56 »
Dzisiaj prawdopodobnie będę miał telefon z powrotem, oczywiście bez naprawy - Regenersis odrzuciło reklamację mimo próśb o podstawę prawną tego odrzucenia (nie mają jej oczywiście, to ich widzimisię). Z tym serwisem nie chcę mieć już nic wspólnego, dlatego jak tylko odzyskam telefon mam prawo wysłać pismo do sprzedawcy o wymianę aparatu na nowy w związku z niezgodnością towaru z umową (jeżeli gwarant nie wywiązał się ze swoich zobowiązań należycie, mam prawo wysłać takie roszczenie do sprzedawcy w ciągu 2 lat od daty zakupu).

Życzcie powodzenia.
iPhone 4 16GB
- iOS 6.1.3

Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 23, 2011, 08:04:30 »
Ciekawe czy HTC wie jak działa ich jedynie słuszny serwis?

*

Offline cervandes

  • **
  • 165
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.vw-passat.pl
  • Sprzęt: SGS2, E2370
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 23, 2011, 10:12:59 »
oczywiście że wie, wiele razy czytałem tutaj oraz na konkurencyjnych forach o tym jak użytkownicy HTC kontaktowali się z firmą właśnie w przypadku kłopotów serwisowych.

sam właśnie przez to przechodzę, Pan Piotr prosił mnie o przesłanie zdjęć, dokładnego opisu sytuacji i nadzoruje sprawę "od góry" - bo w moim Desire serwis uszkodził w 2 miejscach obudowę, wpakował pod wyświetlacz kilka WIELKICH kawałków brudu oraz wymieniając płytę główną uszkodził mikrofon (szczegóły w dziale serwisowanie).
Każdy pierwszy raz buduje nas samych

*

Offline maciejzabrze

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3,1 by Sardor_BM_b/HTC Lite
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Odp: Potrzebna pomoc z Regenersis
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 23, 2011, 10:15:06 »
Witam po długiej nieobecności : po pierwsze Regenersis walczyłem pół roku tu macie linki : http://booklet-3g.pl/forum/topic34-wspolpraca-z-serwisami-w-polsce.html
po drugie tu macie instruktarz odzyskania sprzętu lub pieniążków : http://booklet-3g.pl/forum/topic207-prawo-konsumenta-czyli-jak-zareklamowac-wadliwy-towar-uwaga-toxic.html

Myślę iż wszystko tam macie zawarte.

Teraz konkretnie : sthEn - jak nie minęło 2 miesiące od tego protokołu wal do sklepu i w d...e miej kto zrobił tą rysę. Ty masz go mieś sprawny i dobry. Serwis jest jak gwarant , więc czytając dalej treść ustawy np art 6  tu masz link : http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/02CDFF11-4217-4078-A37A-240588C1EDBF/16575/Ust_o_szczegol_warunkach_sprzed_konsumenc_tekst_je.pdf    ... możemy obarczyć problemem - sklep.

Spokojnie. Bez paniki Wszystko się da zanjąc prawo.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 23, 2011, 10:17:28 wysłana przez maciejzabrze »
Strasznie czepiający facet.