Play mms - problem

  • 2 Odpowiedzi
  • 1197 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mps

  • *
  • 85
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TG01, HD2
Play mms - problem
« dnia: Kwiecień 28, 2011, 14:13:38 »
Wszystko działało pięknie do 15.04.2011.
Od tej pory nie można wysłać mms przychodzi tylko komunikat iż należy zmianić punkt APN z mms.pl na mms.

Pięknie tylko jak wchodzę w ustawienia serwera mms to nie mogę zmienić punktu dostępowego, mogę tylko wybrać z listy już zdefiniowane.
Gdzie się zmienia lub dopisuje nowe APN ?

Pozdr

Połączone: Kwiecień 28, 2011, 16:43:35
ok. Poradziłem sobie :)

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2011, 16:43:35 wysłana przez mps »
N1011->N2110->N3110->N9110->N9210->M3000->G900->TG01->HD2

*

Offline piechucki

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: C600>Touch>Zest>Acer S200>V970>Coolpad F1
Odp: Play mms - problem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2011, 18:07:20 »
To może napisz, jak to zrobiłeś - ktoś inny przeczyta i będzie miał łatwiej w życiu ... Prawda?

*

Offline mps

  • *
  • 85
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TG01, HD2
Odp: Play mms - problem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 29, 2011, 16:50:07 »
Oczywiście - chociaż częściowo odpowiedź znalazłem na forum :)

Wchodzimy w START -> USTAWIENIA -> na dole MENU i WIECEJ -> POŁACZENIA -> POŁACZENIA - na dole zakładka ZAAWANSOWANE -> na górze WYBIERZ SIECI -> i w pozycji "Programy Automatycznie Łaczące sie z Internetem" szukamy profilu o nazwie PLAY MMS -> edycja -> zmieniamy mms.pl na mms

i tyle :)

N1011->N2110->N3110->N9110->N9210->M3000->G900->TG01->HD2