PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: wal24 w Październik 20, 2010, 18:55:58
-
Pomóżcie. Nie wiem co zrobić, aby nie pokazywał się komunikat pokazany na screenshocie. Pokazuje się on przy każdej zmianie korzystania przez PLAY z nadajników Plusa.
-
Ten komunikat,to informacja,że za dane które chcesz pobrać będziesz musiał zapłacić dodatkowo,bo nie są zaliczane do pakietu internetowego wykupionego w PLAYu.
Nie wiem czy można wyłączyć pokazywanie się samego komunikatu,ale wiem że można zablokować transfer danych tylko do jednej sieci,czyli tak aby telefon korzystał tylko z sieci PLAYa.Oczywiście wtedy przy braku zasięgu 3G PLAYa nie będzie możliwy transfer danych,ale dzięki temu nie będą też naliczane dodatkowe koszty za korzystanie z sieci PLUSa.
Wystarczy zadzwonić do BOKu i poprosić o włączenie takiej blokady lub samemu korzystając z play24 na stronie PLAYa.
Jeśli telefon nie będzie łączył się z inną siecią to komunikat też nie powinien się pojawiać.
-
Ja też myślę,jak się tego pozbyć,bo mi nieraz co 5,10 sekund przychodzi. :-|
-
dzwoniłem do Play w tej sprawie parę dni temu, gdyż mieszkam w takim miejscu, że ten "mesydż" przychodzi mi dość często i pani w BOKu powiedziała, że to ich błąd systemowy..
-
jak to moze byc blad systemowy? majac przyjemnosc z paniami z BOK-ow i salonow sprzedazy play smiem twierdzic, ze czesto gesto nie maja bladego pojecia o czym mowia
wiadomosc taka uzyskujesz, gdy masz wykupiony pakiet w ramach "taniego internetu play" (czy jak to tam), a jak sie znajdziesz poza zasiegiem "taniego i-netu" to wyskakuje takie powiadomienie w momencie proby polaczenia
-
Mylisz się.Nie mam żadnego wykupionego pakietu internetu. A komunikat jest.
-
Jeśli nie masz wykupionego pakietu to komunikat i tak może się pojawiać,bo najzwyczajniej dostajesz informację,że będziesz korzystał z innej sieci przy przesyłaniu danych.
Jak już pisałem, wejdź na play24 i na swoim koncie w zakładce Usługi włącz sobie blokadę transferu danych - będziesz korzystał wtedy tylko z sieci PLAYa, więc komunikat nie powinien się pojawiać.
-
Pojawi się. Niestety. Chodzi o to, że system pisze o tym, że sieć odrzuciła chęć połączenie się z netem. Ja mam neta po nadajnikach w play i na plusie mi wyrzuca coś takiego. A jak to wyłączyć to chyba jest tylko jedno rozwiązanie : program do blokowania pobierania danych w roamingu. Czyli jak progs przyuważy roaming to przyblokuje się pytanie sieci o net i nie dostaniesz komunikatu.
-
Pojawi się. Niestety. Chodzi o to, że system pisze o tym, że sieć odrzuciła chęć połączenie się z netem. Ja mam neta po nadajnikach w play i na plusie mi wyrzuca coś takiego. A jak to wyłączyć to chyba jest tylko jedno rozwiązanie : program do blokowania pobierania danych w roamingu.
Czyli telefon łączy Ci się z siecią Plusa gdy nie ma zasięgu Playa ?
W takim razie nie masz włączonej blokady o której napisałem wyżej.Ta blokada nie blokuje całkowicie transferu danych, a jedynie blokuje Ci dostęp do innej sieci niż Play.Jeśli nie będzie zasięgu Playa to wtedy nie skorzystasz z zasięgu Plusa i nie połączysz się z netem,więc komunikat nie pojawi się.U mnie tak to działa.
-
@sambatim jak widzisz to może być błąd systemowy, gdyż ja mam np wykupione 100 mb internetu w telefonie, nieważne czy w roamingu czy w play.
-
Ja tez mam wykupiony pełen pakiet 100MB bez względu na siec a komunikat i tak się pojawia. Więc chyba to nie tylko o to chodzi. Wcześniej miałem pakiet taniego internetu i ze względu na te komunikaty zmieniłem na pełen pakiet i bez zmian komunikat cały czas się pojawia.
-
@sambatim jak widzisz to może być błąd systemowy, gdyż ja mam np wykupione 100 mb internetu w telefonie, nieważne czy w roamingu czy w play.
jesli tak, to ok:)
ale i tak sceptycznie podchodze do zapewnien pan siedzacych na sluchawkach