Naprawa HD2 w Regenersis

  • 123 Odpowiedzi
  • 38923 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ar2rc

  • **
  • 228
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 12, 2010, 17:04:38 »
pawcio79

po co ekspertyza... napisalem poprosil, co oznacza oddal w sklepie na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa i sprzedawca ma obowiazek zalatwic spawe w ciagu 14 dni na zasadzie jak juz pisalem, usuniecia wad, wymiany lub zwrotu kasy.. ekspertyza wydluza tylko czas bez sprzetu..a jesli naprawia to i tak masz ekspertyze ktorej juz mozesz uzyc przy ewentualnej kolejnej usterce .. tez wiem co pisze :)

tu Bysio się niestety mylisz... walczyłem z farbą hd-eka przez rzecznika praw konsumenta i wiem iż według przepisów sprzedawca ma 14 dni na ODPOWIEDŹ
co z tym problemem zrobi tj. czy go naprawi (czytaj doprowadzi do stanu z przed usterki) czy też da nowy tel lub też zwróci kasę. ale ustawa już nic nie mówi o terminie tych trzech operacji... szansą jest zapis że jeżeli sprzedawca się nie ustosunkuje do pisma w ciągu 14 dni automatycznie zgadza się na twoje pisemne roszczenie

*

Offline Bysio

  • *****
  • 3655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone, iPad, MacBookPro, AppleWatch
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 12, 2010, 17:16:26 »
Co w normalny trybie oznacza ze musi ci dostarczyc odpowiedz najpozniej w 14 dniu:) lesli wysle pismo poczta to z doswiadczenia wiem ze jesli odbierzesz je po 14 dniu to w sadzie wygrasz spawe :) dlatego saturn wszystkie odpowiedzi wysyla tnt ..:P
OD ZADAWANIA PYTAŃ JEST FORUM, A NIE PW

*

Offline pawcio79

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 12, 2010, 17:27:58 »
pawcio79

po co ekspertyza... napisalem poprosil, co oznacza oddal w sklepie na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa i sprzedawca ma obowiazek zalatwic spawe w ciagu 14 dni na zasadzie jak juz pisalem, usuniecia wad, wymiany lub zwrotu kasy.. ekspertyza wydluza tylko czas bez sprzetu..a jesli naprawia to i tak masz ekspertyze ktorej juz mozesz uzyc przy ewentualnej kolejnej usterce .. tez wiem co pisze :)



tu Bysio się niestety mylisz... walczyłem z farbą hd-eka przez rzecznika praw konsumenta i wiem iż według przepisów sprzedawca ma 14 dni na ODPOWIEDŹ
co z tym problemem zrobi tj. czy go naprawi (czytaj doprowadzi do stanu z przed usterki) czy też da nowy tel lub też zwróci kasę. ale ustawa już nic nie mówi o terminie tych trzech operacji... szansą jest zapis że jeżeli sprzedawca się nie ustosunkuje do pisma w ciągu 14 dni automatycznie zgadza się na twoje pisemne roszczenie

I właśnie dlatego pisałem o wysłaniu tylko na ekspertyzę bo tym sposobem masz w ręku ważny papier. Jeśli będziesz miał jakieś roszczenia do sprzedawcy to ten będzie robił wszystko aby to nie on ponosił kosztu i będzie chciał naprawiać, kombinować itp.
Masz ekspertyzę, piszesz pismo do sprzedawcy o niezgodności towaru z umową i tym sposobem najprędzej masz wymiane na nowy lub fakture korygującą ( zwrot pieniążków).

Połączone: Marzec 12, 2010, 17:32:53
Co w normalny trybie oznacza ze musi ci dostarczyc odpowiedz najpozniej w 14 dniu:) lesli wysle pismo poczta to z doswiadczenia wiem ze jesli odbierzesz je po 14 dniu to w sadzie wygrasz spawe :) dlatego saturn wszystkie odpowiedzi wysyla tnt ..:P

Moje pismo z Media Markt doszło w południe ....14-go dnia  :S
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2010, 17:32:53 wysłana przez pawcio79 »
Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach :)

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 12, 2010, 19:14:00 »
Gorzej jak się wzięło na firmę. Wtedy mogę się wozić długo z tym tematem. Mam nadzieje, że wbrew wszystkiemu co tu piszą mój pierwszy kontakt z serwisem renenersis zaskoczy mnie samego pozytywnie i za tydzień telefon wróci cały, zdrowy i wolny od wad. Czego sobie i wam życzę  :ok:
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

Offline McAron

  • **
  • 128
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 , SPV M650 , AM 6.6
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 12, 2010, 19:39:08 »
Jaka konkretnie wade ma Leo i czy da sie ja zdiagnozowac jeszcze w momencie zakupu, czy dopiero po kilku dniach uzytkowania?
Czy jest to wada fabryczna w kazdym egzemplazu, czy trzeba miec pecha, zeby na takiego trafic?
Jak to w życiu bywa ... możesz trafić w wadliwy egzemplarz lub też nie.
Ja mam HD2 od ponad miesiąca, oryginalny ROM i radio, zainstalowane kilka użytecznych programów i jak narazie ... żadnych poważniejszych problemów. Może wynika to z tego, iż nie lubię dłubać w bebechach urządzenia skoro wszystko działa w miarę dobrze, nie mam też żyłki do eksperymentowania bez potrzeby ... nie wiem. Wiem natomiast, że takiego fajnego sprzętu jeszcze nie miałem i jeśli nie zajdzie wyraźna potrzeba to nie będę ingerował zbyt głęboko w jego wnętrze.
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2010, 19:46:49 wysłana przez McAron »

*

Offline pawcio79

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 12, 2010, 20:06:52 »
Jaka konkretnie wade ma Leo i czy da sie ja zdiagnozowac jeszcze w momencie zakupu, czy dopiero po kilku dniach uzytkowania?
Czy jest to wada fabryczna w kazdym egzemplazu, czy trzeba miec pecha, zeby na takiego trafic?
Jak to w życiu bywa ... możesz trafić w wadliwy egzemplarz lub też nie.
Ja mam HD2 od ponad miesiąca, oryginalny ROM i radio, zainstalowane kilka użytecznych programów i jak narazie ... żadnych poważniejszych problemów. Może wynika to z tego, iż nie lubię dłubać w bebechach urządzenia skoro wszystko działa w miarę dobrze, nie mam też żyłki do eksperymentowania bez potrzeby ... nie wiem. Wiem natomiast, że takiego fajnego sprzętu jeszcze nie miałem i jeśli nie zajdzie wyraźna potrzeba to nie będę ingerował zbyt głęboko w jego wnętrze.

Jestem dokładnie takiego samego zdania. Kupuje coś, wgrywam kilka dodatków i albo działa albo jest walnięte. Wszystko zależy od tego czego oczekujemy po nowym nabytku a co on morze nam zaoferować.
Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach :)

Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 12, 2010, 21:48:41 »
Jak to w życiu bywa ... możesz trafić w wadliwy egzemplarz lub też nie.
Ja mam HD2 od ponad miesiąca, oryginalny ROM i radio, zainstalowane kilka użytecznych programów i jak narazie ... żadnych poważniejszych problemów. Może wynika to z tego, iż nie lubię dłubać w bebechach urządzenia skoro wszystko działa w miarę dobrze, nie mam też żyłki do eksperymentowania bez potrzeby ... nie wiem. Wiem natomiast, że takiego fajnego sprzętu jeszcze nie miałem i jeśli nie zajdzie wyraźna potrzeba to nie będę ingerował zbyt głęboko w jego wnętrze.
Czyli nie mozna powiedziec, ze przykladowo Leo z definicji przegrzewa sie po 3h ogladania filmow albo odpadaja od niego przyciski?
Kolega kondziu tak tylko "pierdyknal" o tej wadzie?

Mam wyksztalcenie techniczne, wiec rozumiem, ze moga sie zdarzyc wybrakowane sztuki, ale ja obawiam sie czegos na ksztal problemow z Toyota (fabrycznych) ;)
Pozdrawiam,
  DonAndress

Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 12, 2010, 22:06:42 »
Cytuj
i zaczniesz batalie od poczatku  :grin: :mrgreen: bo hd2 tez ma wade
Do tej pory w kregu moich zainteresowan byly tylko modele Touch HD oraz Omnia II i na temat Leo czytam forum dopiero od kilku dni. Na razie znalazlem tylko problemy z softem (radio), krotko trzymajaca bateria, zbyt czulym ekranem i czasem komus padnie plyta glowna.

Jaka konkretnie wade ma Leo i czy da sie ja zdiagnozowac jeszcze w momencie zakupu, czy dopiero po kilku dniach uzytkowania?
Czy jest to wada fabryczna w kazdym egzemplazu, czy trzeba miec pecha, zeby na takiego trafic?


z tego co widze wiekszosc hd2 ma problem z ekranem; IMO czesc ludzi tego nie widzi/nie zwraca uwagi; wyglada na to ze na rynku sa  2 wersje hd2 (roznia sie wyswietlaczem) ale od kiedy pakuja nowe wyswietlacze nie pytaj bo nie wiem...


*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 12, 2010, 22:07:30 »
Z tego co ja przerobiłem i dzięki temu przeczytałem wiele na ten temat jak i oglądnąłem filmików to feralnymi rzeczami są EKRAN i u mnie się pojawił temat charczącego głośnika, czasem w ogóle nie działającego. Zaznaczę, że wszystko na oryginalnym ROM'ie bez żadnych zmian - na początku działał super, wyraźnie głośno i bez przesterów a po tygodniu zaczął zwyczajnie charczeć a w szczycie nic nie było słychać. Z tego co przeczytałem na XDA to wiele osób jest w takiej samej sytuacji i szukają FIX'a w tym temacie, jednak ja w fixy nie wierzę, ponieważ tydzień było ok a później było źle. Ekran od początku działał różnie i moją uwagę zwróciło to, że nad napisaniem sms'a trzeba było się troche natrudzić. Na 160 znaków z 10 15 razy musiałem cofnąć to co wbiło na ekran, mimo, że mi się wydawało że wcisnąłem dobrze. Pisałem sms'y na stole lub w ręce a nie na szybie jadącego samochodu. Znalazłem na forum te same rzeczy co u mnie i stwierdziłem, że to standard w starszych egzemplarzach na który ja między innymi natrafiłem. To co opisałem to problemy wg. mnie sprzętowe. Reszta to niedoróbki softu, które można poprawiać softem. Jeszcze dużo się mówiło o braku skoku w guziku zgaszenia. odłożenia słuchawki u mnie przez ten czas co go miałem, czyli nie długo guzik działał ok.

Plusy mogę bez wahania wymienić w innym wątku bo jest ich sporo.
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

Offline maciekmaster

  • **
  • 204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maciejka
  • Sprzęt: HTC Desire, iPhone 4, iPad
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 12, 2010, 22:49:44 »
Dziś wrzuciłem do mojego HD2 Rom Strom;) Po 2 dniach użytkowania żadnych wad nie widzę. Telefon został zrobiony solidnie, ale 100dni oczekiwania :(

Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 13, 2010, 09:03:12 »
Cytuj
wyglada na to ze na rynku sa  2 wersje hd2 (roznia sie wyswietlaczem) ale od kiedy pakuja nowe wyswietlacze nie pytaj bo nie wiem...
Od kiedy nie, ale moze jest jakis kod do wpisania w Leo i wtedy wyskoczy rodzaj wyswietlacza, albo numer seryjny/partii wyswietlacza, albo nr seryjny producenta wyswietlacza?
Wtedy byloby latwiej okreslic czy jest nowy czy stary.
A moze jest kod, ktory wyswietli date produkcji urzadzenia? Czy za duzo bym chcial..? ;)
Pozdrawiam,
  DonAndress

*

Offline pawcio79

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 13, 2010, 09:13:47 »
Cytuj
wyglada na to ze na rynku sa  2 wersje hd2 (roznia sie wyswietlaczem) ale od kiedy pakuja nowe wyswietlacze nie pytaj bo nie wiem...
Od kiedy nie, ale moze jest jakis kod do wpisania w Leo i wtedy wyskoczy rodzaj wyswietlacza, albo numer seryjny/partii wyswietlacza, albo nr seryjny producenta wyswietlacza?
Wtedy byloby latwiej okreslic czy jest nowy czy stary.
A moze jest kod, ktory wyswietli date produkcji urzadzenia? Czy za duzo bym chcial..? ;)

Numery i partia produkcyjna zapewne są drukowane w środku a data produkcji telefonu powinna być na obudowie. przeglądnij dokładnie.
Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach :)

Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 13, 2010, 10:00:18 »
Hmmm z tego co widziałem na filmiku stary wyświetlacz ma jak go wyczyścimy maczek z takich białych kropek, a nowy ma  bardziej je w kwadratach...

Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 13, 2010, 11:10:51 »
Hmmm z tego co widziałem na filmiku stary wyświetlacz ma jak go wyczyścimy maczek z takich białych kropek, a nowy ma  bardziej je w kwadratach...
Mozesz podrzucic link do filmiku? Cos nie bardzo wiem o jaki maczek chodzi :)
Pozdrawiam,
  DonAndress

*

Offline uriuri

  • ***
  • 264
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung S4 ZOOM
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 13, 2010, 11:25:56 »
Ten film o różnicy ekranów to ściema -  ja mam  te drobne kropki , pod innym kątem patrząc  mam też większe pola z kropkami - musicie dokładnie , pod różnymi kątami obejrzeć swoje Leony , sami się przekonacie .

Mojego Leona mam z Anglii - czy ten serwis Regenersis naprawi mi mój telefon , jeśli nie był kupiony w Polsce ?
W komplecie z telefonem nie dostałem karty gwarancyjnej   - widziałem że w tym zgłoszeniu serwisowym trzeba podać numer karty .
W większości notebooków też nie dają kart gwarancyjnych , wystarczy podać numery seryjne .
Nie wiem jakie jest podejście HTC do napraw gwarancyjnych - musi być ta karta ?
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2010, 11:27:30 wysłana przez uriuri »

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 13, 2010, 11:33:16 »
Tu jest temat - wystarczy okiem sięgnąć 7 tematów niżej i są filmiki

http://pdaclub.pl/forum/leo/roznica-w-czulosciach-ekranow/30/


Co to ściemy - musisz mieć coś z oczami (sorki bez urazy) Ekrany są inne. Fakt mają wspólną cechę usiane gęsto kropki na warstwie niżej ale nie o nich mowa tylko o tych na przecięciach kresek warstwy dotykowej. Jedne są drobne a te drugie widać przynajmniej na tym filmie nawet po odpaleniu ekranu, bo są po prostu większe.
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

Offline pawcio79

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 13, 2010, 11:55:06 »
A tak swoją drogą to oddając sprzęt do serwisu warto zrobić kilka fotek problemów które mamy ze sprzętem, zawsze to jakaś pomoc (chyba?). :-?
Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach :)

*

Offline kojotek

  • **
  • 141
  • Płeć: Mężczyzna
    • LUKOJ multimedia
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 18, 2010, 11:32:57 »
Teraz już śmiało mogę powiedzieć, że dla mnie serwis ten jest dnem... I powinien co najwyżej naprawiać Nokie 3210... Dodzwonienie się do kogokolwiek graniczy z trafieniem 6 w Lotto. Nie ważne czy się dzwoni do BOK czy do punktu przyjęć telefonu. Nie ma też różnicy czy telefon wykonuje o 9, 13, 15, czy 17... Nie ma nikogo kto by odebrał telefon. Dzisiaj wybiorę się do nich osobiście bo już mnie powoli zaczynają denerwować. To ja w Omni cały wyświetlacz wymieniłem w godzinę a oni z moim HD2 pie@#$ą się już prawie dwa tygodnie.
Siemens C25 > Nokia 3210 > Nokia 3310 > Siemens ST55 > Siemens SX1 > Typhoon MyGuide M500 > Samsung D900 > Asus P526 > Nokia E51 > Samsung i600 > Samsung i900 Omnia > HTC HD2 > iPhone 4

*

Offline baciarek

  • ****
  • 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S5
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 18, 2010, 12:42:12 »
Potwierdzam to co mówisz. Nie idzie nic załatwić, nic dowiedzieć się. Dzwoniąc na infolinię można się dowiedzieć tyle samo co na stronie czyli data przyjęcia i że jest w trakcie obsługi serwisowej - tyle. Następnym razem moim priorytetem podczas kupowania sprzętu będzie jakość obsługi serwisowej. Mam nadzieję, że tak jak Dell w końcu zaczną wprowadzać wymiany sprzętu przez kuriera a resztę niech sobie załatwiają latami we własnych strukturach. Pierwsza firma, która tak zrobi - kupuje ich sprzęt od ręki.
Ja co prawda mam telefon u nich od poniedziałku, ale od tego czasu nikt nic nie wie co się dzieje i kiedy załatwią sprawę - tak jakby telefon wpadł w czarną dziurę i trzeba liczyć na łut szczęścia, że za jakiś czas przyczyna losowa go wypluje na świat. Dramat :(

A jeszcze uzupełnię : nie chcę straszyć, ale mamy 90% szans na to, że nic nie naprawią a zepsują i znowu trzeba będzie wysłać.
Przykład w kilku wątkach w dziale leo i tu: http://pdaclub.pl/forum/serwisowanie/serwis-htc-crc-regenersis-warsaw-musze-sie-wyzalic/

Najgorsze, że mają już serwisowanie większość producentów Nokia, samasung, HTC, SE, Apple - jeszcze raz dramat
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2010, 12:47:17 wysłana przez baciarek »
Kobieta + 50ml = CHMOD 777

*

Offline tq22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc leo, mozart
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 18, 2010, 14:37:06 »
Z wielką przykrością muszę stwierdzić, że mnie również czeka ta nerwówka związana z Regenersis  :-| Dzisiaj po zrobieniu kilku fotek ekran dał o sobie znać. Bardzo mnie to zdenerwowało, że w sprzęcie za tyle kasy występują takie jaja :O. Mam pytanie, czy wysyłaliście do "serwisu" całą zawartość, czyli kartę pamięci i ładowarkę ????  Leo kupiłem w komputroniku i może go tam zostawić ??
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2010, 14:54:15 wysłana przez tq22 »

*

Offline starters

  • **
  • 134
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: The one: HTC Desire
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 18, 2010, 15:33:44 »
Do naprawy wystarczy wyslac telefon z bateria ( zapisac sobie SN na wszelki wypadek ) o ile nie ma problemow z accesoriami, nosniki danych takie jak karta pamieci radze sobie zachowac.
Byl HTC HD2, jest HTC Desire
Discover Brussels in 3 minutes  http://www.youtube.com/watch?v=1yoqlvEwASM

*

Offline tq22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc leo, mozart
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 18, 2010, 15:50:54 »
Lepiej będzie go oddać do komputronika czy prosto do Regenersis ??

*

Offline gino82

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 18, 2010, 16:25:35 »
Lepiej będzie go oddać do komputronika czy prosto do Regenersis ??

Kupowałeś na siebie czy na firme...?Jak na siebie to oddaj go do komputronika i nie na gwarancje ,tylko reklamuj"niezgodność towaru z umową".

*

Offline pawcio79

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 18, 2010, 18:17:32 »
Lepiej będzie go oddać do komputronika czy prosto do Regenersis ??

Kupowałeś na siebie czy na firme...?Jak na siebie to oddaj go do komputronika i nie na gwarancje ,tylko reklamuj"niezgodność towaru z umową".

Tak jak mój przedmówca zdecydowanie polecam prosto do sklepu odnieść i reklamować na niezgodność towaru z umową i nie słuchać ich w sklepie że lepiej będzie oddać na gwarancje ( mówiąc prościej sklep umywa ręce i każe sie martwić serwisowi).
To ty masz prawo wybrać sposób załatwienia sprawy.
Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach :)

*

Offline tq22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc leo, mozart
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 18, 2010, 18:36:51 »
Kupiłem na siebie  :) Mam leona z 3 miechy i czy może mieć to wpływ na owe roszczenie ??

*

Offline gino82

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 18, 2010, 19:06:23 »
Nie ma wpływu,jak juz to ten dobry :),gdyż ustawa mówi że jeżeli usterke wykryjesz w ciągu 6 miesięcy to tak jakby była ukryta w momencie sprzedaży.Mozesz zarządać w reklamacji,aby sprzęt został wymieniony na nowy,a oni muszą ustosunkować sie w ciągu 14 dni kalendarzowych.Jezeli nie będą mogli wymienic,musza go naprawić natychmiast,nie jak serwis za 100 czy 200 dni :ok:

*

Offline tq22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc leo, mozart
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 18, 2010, 19:15:06 »
Dzięki za pomoc  :ok: W weekend lub na początku przyszłego tygodnia pojadę walczyć  :E

*

Offline gino82

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 18, 2010, 19:24:49 »
Dzięki za pomoc  :ok: W weekend lub na początku przyszłego tygodnia pojadę walczyć  :E
Tylko nie daj sie wkręcić w serwis,zanies cały komplet,wybierz reklamacje z ustawy i zaznacz ze chcesz wymiane na nowy.Jak po 14 dniach nie przyjdzie Ci do domu polecony z odpowiedzią to zgłoś sie po nowy.Najlepiej jeszcze poczytaj sobie ustawe... http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/02CDFF11-4217-4078-A37A-240588C1EDBF/16575/Ust_o_szczegol_warunkach_sprzed_konsumenc_tekst_je.pdf

*

Offline kojotek

  • **
  • 141
  • Płeć: Mężczyzna
    • LUKOJ multimedia
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB
Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 18, 2010, 22:48:36 »
Dzisiaj się dowiedziałem że HD2 powinno być gotowe do odbioru jutro. Mam nadzieję, że wymiana wyświetlacza została wykonana na możliwie najwyższym poziomie. Jeśli serwis da ciała to chyba wystosuję pierwsze pismo. Dla mnie jest to nie do pomyślenia. Na stronie reklamują się jako serwis, który naprawy wykonuje w 24h od otrzymania sprzętu. Lecz mi się wydaje że taka naprawa to obejmuje tylko zmianę obudowy (przedniego panelu) w Nokii 3210. Nie napisałem Wam tego wcześniej, ale gdy oddawałem aparat do serwisu, to odniosłem wrażenie jakbym sprawę załatwiał u prywatnego kolesia naprawiającego telefony w domowym zaciszu po dniu zajęć na uczelni. Dlaczego?

1. Gdy do serwisu oddawałem sprzęt innego rodzaju (aparat fotograficzny, notebook) to zawsze został spisywany protokół przyjęcia sprzętu. W takim protokole znajdowały się informacje dotyczące stanu technicznego (wizualnego) oddawanego sprzętu. I tak dla notebooka z błyszczącą obudową widniał zapis, że obudowa nie nosi śladów użytkowania, dla aparatu nie porysowany wyświetlacz LCD. Tu takiego czegoś nie było.
2. Gdy inny serwis przyjmował sprzęt oczekiwał informacji dotyczącej zgłaszanej usterki. A w tym przypadku... Pani w "uwagi punktu" wpisała: "problem z czułością aparatu" - to odnośnie dziwnych zachowań wyświetlacza i "pyłek pod lcd" bo zaznaczyłem że pod warstwą dotykową jest jakiś paproch. Zastanawiam się jak można zobaczyć co jest pod LCD... :/ No ale ok.
3. Urządzenie które oddałem do serwisu to uwaga... HTC Touch HD! Patrzę na tą karteczkę (dowód oddania sprzętu do naprawy) i zwracam Pani uwagę. Że to jest HD2 a nie Touch HD... Odparła z pretensją (że niby kim ja jestem żeby jej zwracać uwagę), że jak mi tak bardzo przeszkadza to mogę sobie dopisać "dwójkę"...

Nie wiem czy mają jakiś program oceny jakości naprawy... Ale jeśli tak to ja już im wystawię odpowiednią ocenę... Dwójkę...
Siemens C25 > Nokia 3210 > Nokia 3310 > Siemens ST55 > Siemens SX1 > Typhoon MyGuide M500 > Samsung D900 > Asus P526 > Nokia E51 > Samsung i600 > Samsung i900 Omnia > HTC HD2 > iPhone 4

Odp: Naprawa HD2 w Regenersis
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 19, 2010, 07:39:07 »
Cytuj
Urządzenie które oddałem do serwisu to uwaga... HTC Touch HD! Patrzę na tą karteczkę (dowód oddania sprzętu do naprawy) i zwracam Pani uwagę. Że to jest HD2 a nie Touch HD... Odparła z pretensją (że niby kim ja jestem żeby jej zwracać uwagę), że jak mi tak bardzo przeszkadza to mogę sobie dopisać "dwójkę"...

Dla mnie to dyskwalifikuje taki serwis :grin: Jestem w szoku, że oddałeś im swój sprzęt.