0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
oki, a jak czas oczekiwania ?
a ile już czekasz ? I jaki problem masz ?
Sub-Assy to 82H,AU LCM,HTC,HTClogo,w/o camera hole,Leo: 572,59 złUsługa serwisowa: 85,40 zł
A ja znowu jestem zmuszony używać Omni... Dramat.
Jesli telefon nie jest kupiony na firme to zanoscie do sklepu gdzie zostal kupiony i proscie o naprawe na zasadzie ustawy konsumenckiej tzn niezgodnosci towaru z umowa... maja 2 tygodnie na naprawe, lub wymiane na nowy, ewentualnie zwrot kasy ... 14 dni i ani dnia dluzej
Cytat: Bysio w Marzec 12, 2010, 09:26:55Jesli telefon nie jest kupiony na firme to zanoscie do sklepu gdzie zostal kupiony i proscie o naprawe na zasadzie ustawy konsumenckiej tzn niezgodnosci towaru z umowa... maja 2 tygodnie na naprawe, lub wymiane na nowy, ewentualnie zwrot kasy ... 14 dni i ani dnia dluzejBysio ja bym sie nie bawił w proszenie o naprawy i takie tam.....W zamian za to szedł bym w innym kierunku a mianowicie uproszenie sprzedawcy o wysłanie do (niestety a może i stety) Regenersis ale i tu uwaga bo to ważne " prośba o ekspertyzę ". Sam nie możesz wysłać tylko przez sprzedawce. Telefon wróci po kilku dniach do sklepu z kilkoma kopiami ekspertyzy. zabierasz łosia do domu i sporządzasz stosowne pismo do sprzedawcy że korzystasz z przysługującego ci prawa do reklamowania towaru jako niezgodny z umową. Dokładasz ksero raportu który otrzymałeś od regenersis i zaznaczasz ze w związku z dużymi niedogodnościami z twojej strony (potrzebujesz go do swojej pracy) żądasz wymiany na nowy wolny od wad egzemplarz. Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie sie do twojego pisma.Kilka bardzo pomocnych linków poniżej:http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta.html#post258216http://infoteka.federacja-konsumentow.org.pl/index.php?module=user&action=artykul&id=36http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,5568848.htmlhttp://www.wiih.gorzow.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=35:zakup-towaru-i-reklamacja-produktu-wadliwego&catid=7:abc-konsumenta&Itemid=7
W każdym przypadku proponuje porade u miejskiego rzecznika konsumentów.Wiem co piszę bo sam z tego właśnie korzystam i za dopłatą 250zł do Touch Pro dostanę nówke HD2.
i zaczniesz batalie od poczatku bo hd2 tez ma wade