MMS ciągły problem ....

  • 36 Odpowiedzi
  • 11819 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MMS ciągły problem ....
« dnia: Luty 24, 2010, 17:03:19 »
Panowie od poczatku jak mam HD2 nie moge ustwić mmsów, internetu. Probowałem programu netconnection i innych i ciagle nic nie działa. Wklepytałem sam tez nie działa. Ja juz nie mam sił.

W skrzynce mms tez ustawiłem i tez jest kicha

Mam karte PLAY

Bede wdzieczny z pomoc bo mam pakiet internetowy a nie moge korzystać
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2010, 13:19:53 wysłana przez vonski »

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2010, 17:45:51 »
Przeciez Leo ma kreatora konfiguracji, robi to z automatu.

*

Offline Bysio

  • *****
  • 3655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone, iPad, MacBookPro, AppleWatch
Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 24, 2010, 17:51:22 »
a telefon masz skąd?? bo może nie być konfiguratora ja jest od jakiegoś opa typu orange
OD ZADAWANIA PYTAŃ JEST FORUM, A NIE PW

Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 24, 2010, 18:15:52 »
dzieki za zainteresowanie.
To jest telefon z plusa ale wgralem czysty soft oryginalny ze strony htc.
Wiem ze HTC ma automatyczna konfiguracje ale u mnie to poprostu mie dziala

Bede wdzieczny za pomoc

*

Offline Bysio

  • *****
  • 3655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone, iPad, MacBookPro, AppleWatch
Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 24, 2010, 18:23:54 »
recznie....manila/zakladka ustawienia/wiecej/polaczenia/konfiguracja polaczenia
OD ZADAWANIA PYTAŃ JEST FORUM, A NIE PW

Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 24, 2010, 18:43:40 »
;) Hm pisałem w pierwszym poście ze wklepałem ręcznie ustawienia oraz probowałem tymi programami co niby automatycznie ustawiają i mi nie działa ;)

Sadziłem ze podacie moze tutaj jakies inne mozliwości, lub tez moze prawidłowa konfiguracje dla PLAY bo moze zle wpisuje.

Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 24, 2010, 21:10:16 »
jeżeli masz kartę play to konfiguracja jest automatyczna z karty: komunikacja/połączenie danych i dalej samo leci

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 24, 2010, 21:28:34 »
Mi też nie chcą dochodzić MMSy. GPRS śmiga, ale MMS za cholerę nie chce...

*

Offline Bysio

  • *****
  • 3655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone, iPad, MacBookPro, AppleWatch
Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 24, 2010, 23:31:40 »
OD ZADAWANIA PYTAŃ JEST FORUM, A NIE PW

Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 25, 2010, 08:13:33 »
nadal kicha jest ehhh ja juz nie msm sily:(
ronie tak jak kazdy mowi i nic. Nawet robilem hard reset.
ani mms ani gprs nie dziala

*

Offline Filip71

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • iPhone 4
Odp: MMS ciałgy problem ....
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 25, 2010, 12:55:23 »
nadal kicha jest ehhh ja juz nie msm sily:(
ronie tak jak kazdy mowi i nic. Nawet robilem hard reset.
ani mms ani gprs nie dziala

ja miałem podobny problem w sieci Orange (przy Kaiser-ku). Automatyczne (poprzez plik) i ręczne ustawianie parametrów dla GPRS i MMS nie działało. BOK także ustawiał i kicha. Był problem dopóki nie zadałem pytania "klucza" - czy mam włączoną usługę GPRS i MMS?
I okazało się, że nie mam pomimo tego, że wcześniej miałem ją włączoną - nikt z BOK nie wiedział dlaczego tak się stało ale po jej włączeniu zaczęło działać. Proponuję sprawdzić u swoich operatorów. Może w tym jest problem.
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2010, 13:00:38 wysłana przez Filip71 »

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 19, 2010, 16:41:23 »
a ja mam taki problem: mam ustawione konfiguracje recznie, internet, gprs dziala...natomiast z mmsami jest tak ze moge odbierac od kogos ale nie moge wysylać...
tel mam w sieci orange, rom i radio fabryczne, nakladaka spb 3.0...może ktoś zaradzić?

*

Offline muti

  • *
  • 67
  • Sprzęt: Htc S710, Htc Touch Diamond, HTC HD2
Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 20, 2010, 19:11:44 »
a ja mam taki problem: mam ustawione konfiguracje recznie, internet, gprs dziala...natomiast z mmsami jest tak ze moge odbierac od kogos ale nie moge wysylać...
tel mam w sieci orange, rom i radio fabryczne, nakladaka spb 3.0...może ktoś zaradzić?
witam, ja tez mialem ten sam problem ( wysylanie trwalo ok 10 min ale i tak kicha nic z tego), probowalem roznych opcji i pomogla jedna. W czasie wysylania MMS-a wlaczylem konfiguracje polaczenia i skofigurowalem raz jeszcze ( dodam ze jestem w orangutanie).Problem zniknol :grin: od tej pory nie mam zadnych kloptow z mms...

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 21, 2010, 00:45:10 »
a ja mam taki problem: mam ustawione konfiguracje recznie, internet, gprs dziala...natomiast z mmsami jest tak ze moge odbierac od kogos ale nie moge wysylać...
tel mam w sieci orange, rom i radio fabryczne, nakladaka spb 3.0...może ktoś zaradzić?
witam, ja tez mialem ten sam problem ( wysylanie trwalo ok 10 min ale i tak kicha nic z tego), probowalem roznych opcji i pomogla jedna. W czasie wysylania MMS-a wlaczylem konfiguracje polaczenia i skofigurowalem raz jeszcze ( dodam ze jestem w orangutanie).Problem zniknol :grin: od tej pory nie mam zadnych kloptow z mms...

Czyli rozumiem że ustawiałeś ręcznie połączenie mms w trakcie wysylania mmsa?? a skad wziąłeś opis konfiguracji? ma stronie orange nie ma...

*

Offline muti

  • *
  • 67
  • Sprzęt: Htc S710, Htc Touch Diamond, HTC HD2
Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 21, 2010, 08:44:59 »
Czyli rozumiem że ustawiałeś ręcznie połączenie mms w trakcie wysylania mmsa?? a skad wziąłeś opis konfiguracji? ma stronie orange nie ma...
[/quote]
Nie. konfiguracje zrobilem automatycznie( konfigurator polaczenia , wybierasza kraj , operatora klikasz na dalej czekasz chwile i po wszystkim) zadnych ustawien recznie.

*

Offline looi

  • 12
  • Sprzęt: Diamond2, HD2, SE Arc S
Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 22, 2010, 14:04:58 »
 A aktualizacja "Aktualizacja dla telefonu HTC HD2 — nowa aktualizacja funkcji SMS" ze strony HTC wgrana?

Po instalacji odpalić automatyczną konfigurację połączeń. W Plusie pomogło.

Pzdr.

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 24, 2010, 08:35:33 »
niestety panowie żadna z waszych rad nie pomogła...zadzwoniłem do BOK orange na *100 i powoedzieli mi ze jesli tel byl kupiony poza siecia orange to nie da rady ustawic konfiguracji mms ani automatycznie ani recznie...bo taka konfiguracje maja wgrane w oprovramowanie tylko salonowki orange :/

*

Offline muti

  • *
  • 67
  • Sprzęt: Htc S710, Htc Touch Diamond, HTC HD2
Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 24, 2010, 10:32:37 »
niestety panowie żadna z waszych rad nie pomogła...zadzwoniłem do BOK orange na *100 i powoedzieli mi ze jesli tel byl kupiony poza siecia orange to nie da rady ustawic konfiguracji mms ani automatycznie ani recznie...bo taka konfiguracje maja wgrane w oprovramowanie tylko salonowki orange :/
Bzdura.Babka sama nie wie co mowi....kumpel ma Telefon z Media i jakos Mms mu chodz bez problemu....Moze sprobuj tak ( w TD pomoglo) Wejdz w konfiguracje Mms i  i w serwerze powinnienes miec Mms Orange, to usun orange i zapisz ustawienia. moze pomoze...

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 24, 2010, 17:06:48 »
usunąłem wszystkie konfiguracje, ustawiłem z automatu (kraj, operator) i ustawiłem jeszcze raz od nowa recznie z opisu HTC HD i...działa :) nie wiem czy pomogła od nowa konfiguracja automatyczna czy reczna bo zrobilem jedna po drugiej, ale najwazniejsze ze dziala...
BTW....w BOKu faktycznie pie...ą bzdury :)

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 25, 2010, 20:58:10 »
Witam w swoim debiucie. HD2 mam od tygodnia, więc jestem zielony, ale niech tam... Miałem ten sam problem w Orange. Pomogło... zmniejszenie rozmiaru wysyłanych zjęć. Przy standardowo ustawionej rozdzielczości oryginału, po kilku minutach "wysyłania" wyskakiwał komunikat, że wysłanie jest niemozliwe. Po zmniejszeniu rozmiaru, chodzi bez problemu.
Pozdrawiam

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 15, 2010, 13:33:19 »
Mój telefon HD 2 jest z Plusa, zainstalowałem na nim czysty ROM z HTC, instalowałem też ROM Lobuz_1, za chwilę będę instalował ROM Bysia. Instalowałem tez na tym telefonie .cab z ustawieniami Play udostępniany przez Bysia.
Jak widzę na forach kłopot z Play MMS w WM jest duży, a w Leo to chyba dramat.Miesiąc już walczę z konfiguracją MMS w Play.
Przeniosłem do tej sieci z 4 numery telefonów. Każdy z nich obsługiwany jest przez różny aparat telefoniczny - HTC Touch HD2, Nokia 6030, Nokia E51, Nokia 3110c, Nokia 6030.
Do chwili obecnej, pomimo wielokrotnego kontaktowania się z BOK nie udało się na ŻADNYM z tych telefonów uruchomić usługi MMS.
Cały czas konsultanci stoją na stanowisku, że trzeba odpowiednio skonfigurować te aparaty, aby mogły MMS wysyłać. Oczywiście od 2 m-cy od przeniesienia 3 z 4 numerów jest przez konfigurator na stronie Play odrzucanych jako nie ich numery!!!
Ja mam aparat HTC Touch HD2. Wsadziłem kartę Play która normalnie jest w tym aparacie do aparatu Nokia 6030, uruchomiłem autokonfigurację na stronie www Play i udało się taką konfigurację na ten numer i model aparatu przesłać.Została ona zapisana i jest widoczna w ustawieniach telefonu.
Niestety, MMS nie udaje się z tego telefonu przesłać. Pomimo że siedzi w nim karta SIM PLAY, i otrzymał on konfigurację.
Wsadzając kupioną za 5 zł kartę POP Orange do mojego HTC Touch HD2 okazuje się, ze będąc w sieci Orange mogę wysyłać i odbierać MMS-y. W telefonie uruchamia się autokonfiguracja i w wszystko chodzi jak trzeba. Natomiast wsadzając z powrotem kartę Play uruchamia się konfigurator, konfiguracja przebiega bez problemu, MMS jednak wysłać nie można - przy próbie wysłania wyskakuje komunikat
"Modem odbierający połączenie rozłączył się. Aby sprawdzić ustawienia połączenia i w razie potrzeby je zmienić, wybierz opcję Ustawienia"
WYNIKA Z TEGO, ŻE PROBLEM DOTYCZY WSPÓŁPRACY Z PLAY - nie ma problemu z uszkodzeniem aparatów itp. Żaden z 5 aparatów po wsadzeniu do nich 4 różnych kart Play nie chce wysyłać MMS-ów!
Czy ktoś znalazł już jakieś racjonalne rozwiązanie? Dodam, że wszelkie ustawienia połączeń itp wydają się być OK i były wiele razy sprawdzane. I dupa.
Pomóżcie proszę.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2010, 13:38:12 wysłana przez danipestka »

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 15, 2010, 14:33:07 »
Witam...,
kolego jeśli działa internet a nie działa MMS to najprawdopodoniej to źle konfigurujesz. Dziwne też że Konsultant z BOK nie pomaga Ci konfigurować krok po kroku jak to ma miejsce w innych sieciach, jeśli masz telefon z windows mobile powinni z Tobą przeprowadzić etap konfiguracji telefonicznie, ale nieważne do czego zmierzam.

Od razu mówie że nie znam parametrów sieci Play bo sam korzystam z plusa ale sprawdż tak:
Wchodzimy w START -> USTAWIENIA -> na dole MENU i WIECEJ -> POŁACZENIA -> POŁACZENIA - na dole zakładka ZAAWANSOWANE -> na górze WYBIERZ SIECI -> i w pozycji "Programy Automatycznie Łaczące sie z Internetem" zobacz czy masz jakiś profil o nazwie np.: PLAY MMS, jeśli nie, to musisz wybrać "MOJ ISP" i NOWE po czym musisz utworzyć nowy Profil w którym podasz parametry operatora, ale to nie wszystko. Jak stworzysz owy profil to wchodzisz w START -> HTC WIADOMOSCI -> na dole MENU -> USTAWIENIA -> OPCJE -> znowu na dole MENU -> SERWER MMS -> i tu kolego sprawdzasz czy masz jakiś serwer np.: Play MMS oczywiscie nazwa nie ma znaczenia, jesli nie masz wybierasz opcje NOWE i tu wprowadzasz dane operatora, to niestety najtrudniejsza część konfiguracji, mała literówka czy coś i MMSy mogą już nie działać. MMSy to bez wątpienia najtrudniejsza konfiguracja dla usług sieciowych. Parametry muszą Ci podać na infolini operatora, jeśli ktoś z  BOKu nie będzie wiedział to zapytaj czy mają tam jakiś dział techniczny, w takich działach konsultantom urządzenia z Windows Mobile na pokładzie nie są obce.  Mam nadzieje że Ci się uda i obejdzie bez konsultacji z BOK, pozdrawiam.
p.s.
Ewentualna prosba do klegów z Play którym działają MMSy aby zrobili screena tego serwera MMS, będziesz wiedział co i jak wpisać aby hulało
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2010, 14:36:50 wysłana przez Mrokus »

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 15, 2010, 14:55:16 »
Nie pisałem że działa mi internet.
Z karą Play NIC NIE DZIAŁA - ani MMS ani Internet.
Przed chwilą wyczyściłem RADIO i ROM tego telefonu i zainstalowałem potrawę Bysia - ROM Hypnosisi V 2.5.5 wersja z Manilą, RADIO Leo RADIO 2.08.50.08_2
Odpaliłem, MMS nie działa...
Znalazłem i zainstalowałem Bysio_Play_ustawienia.cab - też nie działa.
Kurcze rzucę się na linę chyba.
Ogólnie wygląda na to że to problem po stronie Play a nie telefonu czy softu.
Tak czy inaczej pomoc potrzebna.....

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 15, 2010, 14:59:29 »
To sprawdz tą kartę Play w jakimś innym telefonie, jakimś "normalnym" np jakaś Nokia czy coś, zobaczy czy działa Internet, Wap czy MMS, jeśli nie to moim zdaniem nie masz usługi GPRS na swoim numerze. Mając karte sim w Nokii czy jakimś SE możesz zadzownić do BOK i muszą Ci wysłać zdalną konfiguracje bo to normalny telefon, do SE konfiguracje wyślesz ze strony sonyericssona. Metoda Prób i Błedów to jedyna metoda :/

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 15, 2010, 15:11:38 »
Jak pisałem w pierwszym poście - wsadziłem moją kartę Play do Nokia 6030 i MMS ani Internet nie działa.
A jak wsadzam do swojego HD2 kartę Orange to MMS i Internet działa.
Czyli problem nie z telefonem czy RADIO/ROM tylko z Play.
Co do ustawień - wyczyściłem telefon TASK-iem do zera. Nic na nim nie było. I na takim czystym zainstalowałem kucharzowanie Bysia. I lipa - dalej nie chodziło. Ściągnąłem cab który Bysio przygotował z ustawieniami Play i go odpaliłem. Też nie działa ani MMS ani Internet.
Konsultant w BOK zarzeka się na wszystko że mam aktywną usługę MMS i mogę je wysyłać, tylko pewnie coś w ustawieniach źle powpisywałem.
Ale coś mi mówi że to właśnie wina Play i coś mnie oni tu blokują. Tylko weź i sprawdź co i jak. Na słowo konsultantom muszę wierzyć, napisałem maila do BOK - pewnie za miesiąc odpowiedź przyjdzie. A w niej będą napisane standardowe ustawienia, które po raz tysięczny mam wklepać a które nie działają....
Zdalna konfiguracja do HTC Touch HD2 nie przychodzi - wg. konsultanta ta usługa na ten telefon nie jest wspierana.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2010, 15:13:54 wysłana przez danipestka »

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 15, 2010, 15:31:40 »
To Dam Ci taką ostateczną radę.
jeśli nie działa to w Nokii 6030 to na pewno wina sieci Play. Wiesz co Ci proponuje, udać sie z ta kartą Play do jakiegos punktu/salonu firmowego Play osobiście, poinformować Pana lub Panią jaki masz problem i niech wsadzą twoją karte Play do ich poprawnie skonfigurowanego telefonu, na pewno mają takie służbowe albo zastępcze (na czas naprawy). Jeśli u nich Ci te MMSy nie zadziałają to na 1.000.000% wina Play i oni muszą ten problem rozwiązać. A jeśli jednak MMSy czy Internet zadziała to jednak coś źle konfigurujesz.

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 15, 2010, 15:39:21 »
To samo mi do głowy przyszło. Głęboko jestem jednak przekonany, że dobrze będzie zabrać tam umowę na świadczenie usług pomiędzy mną a Play.
Bo jeśli okaże się że to wina sieci Play a ja miesiąc z tym bez skutku walczę - każę im ten papier zeżreć.
Napiszę co i jak ale chyba dopiero po weekendzie - bo wówczas chwila czasu będzie aby do jakiegoś salonu podejść.
Tylko teraz pytanie zasadnicze - co mi da że będę wiedział że to wina Play? Jak ich zmusić, aby mi ten problem załatwili...

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 15, 2010, 15:54:05 »
Jesli w takim Punkcie udowodnisz im że to nie działa to ich obowiązkiem jest albo skontaktowanie sie z Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie tobie telefonu, po czym tam konsultant musi wysłac zgłoszenie do działu technicznego z opisem problemu, wtedy jakiś tam administrator sieci sprawdzi co sie dzieje na twoim numerze i czemu to nie działa, każda taka sprawa ma swój indywidulany numer o który równierz musisz poprosić. Zapytaj też jaki ich obowiązuje termin rozpatrzenia takiego zgłoszenia problemu. Na końcu pozostaje czekac i wysłac maila do Departamentu Reklamacji że dzowniłes do BOK w tej sprawie kilka razy z numeru takiego i takiego, że każdy cie olewał, że prosisz o jakieś zadośćuczynienie w tej sprawie.

Pod żadnym warunkiem nie wychodź z Punktu do póki sprawa sie nie wyjasni, oni mają obowiązek przyjąc od Ciebie zgłoszenie takiego problemu, tym bardziej że sprawdzasz karte w ich telefonie a nie w swoim. Jeśli usłyszysz gadkę typu to prosze zadzwonic do BOK tzn że Cie zbywają. W Punkcie tym masz sie dowiedziec wszystkiego, tzn co zrobiloi w tej sprawie i ile to moze potrwać
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2010, 16:00:00 wysłana przez Mrokus »

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 15, 2010, 20:50:30 »
Się powoli sprawa wyjaśnia - wracając z pracy cały wkurzony zerknąłem na witrynę kiosku Ruchu. Za szybą był starter Play.
A wziąłem i kupiłem. Wsadziłem kartę do mojego HTC Touch HD 2, odpaliłem, napisałem MMS, kliknąłem wyślij I POSZŁO !!!!
Co definitywnie oznacza, że problemem nie są ustawienia mojego telefonu tylko sieć Play. Ponieważ ten sam problem mam we wszystkich 5 telefonach które przeniosłem z Orange do Play myślę, że coś mają u siebie spierdzielone.
Oczywiście zadzwoniłem do BOK i powiedziałem co i jak, zapisali zgłoszenie serwisowe na każdy z moich numerów z osobna i mam czekać, aż się odezwą. Ciekawe, ile im zejdzie. Na razie czeszę Googla w poszukiwaniu, czy ktoś miał taki problem i jak go rozwiązał.
Nie omieszkam poinformować, jak się będzie sprawa u mnie toczyć.
Trzymajcie kciuki.

Odp: MMS ciągły problem ....
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 15, 2010, 21:15:41 »
Tak jak pisałem Wina Sieci :) Kolega niech sobie głowy nie zaprząta bo i tak tego sam nie zrobisz, oni mają problem w systemie, Dział Techniczny powinien sie tym zając, a swoją drogą złożyłbym reklamacje na niekompetentną obsługę, musiałeś dzwonić kilka razy + kasa na starter play.