PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: darj w Kwiecień 06, 2010, 20:10:09
-
Witam...
Jakiś czas temu prosiłem o pomoc ze spóźniającym się zegarem w LEO po wgraniu oficjalnego softu 1.66... Niestety skończyło się wysyłką do Regenersis - nic nie pomagało... Telefon został odesłany do mnie po dwóch dniach w serwisie z notatką: "... podczas pobytu telefonu w serwisie usterka nie wystąpiła. Długotrwałe testy przeprowadzone przez techników naszego serwisu nie potwierdziły problemu..." itd. Po dwóch godzinach używania LEO - faktycznie nie ma znaku "usterki"... Tylko, że telefon wrócił po kolejnym wgraniu softu 1.66 i to brandowanego PLUSem (miałem - mam? - telefon zakupiony na wolnym rynku bez brandowania) - dobrze, że udało się odinstalować dodatki z PLUSA (choć nie wszystkie) ... i jeszcze dograne poprawki LEO08491, LEO08570, LEO08604 i htc IME_EastEurope, Default Company Name manila_ForeM... tylko jedną poprawkę udało mi się zidentyfikować - po co reszta? - jeżeli LEO jest w porządku? ...a może ja miałem omamy z tym spóźnianiem zegara o godzinę na dobę??? Wiecie co - nie lubię jak ktoś mnie traktuje jak idiotę i wmawia, że wszystko jest Ok, jak nie jest - zwłaszcza, gdy chodzi o sprzęt za który klient musi wywalić 2500 pln... jest to mój ostatni HTC... Bez przesady, żeby chociaż napisali, że po wymianie softu objawy ustąpiły i życzymy Panu miłego użytkowania (nawet bez uzasadnienia) - nie, lepiej z klienta zrobić idiotę... Przepraszam szanownych czytelników za osobiste przemyślenia - ale jestem poprostu rozgoryczony takim zachowaniem...
-
Ale dlaczego jesteś rozgoryczony? Powiedzieli, że nie ma żadnej usterki, a potem wgrali "nowy" ROM. Kazali Tobie płacić za nieuzasadnione zgłoszenie? Jeśli tak to rozumiem rozgoryczenie.
Ale jeśli to błąd ROMu było trzeba wgrać stary a nie wysyłać Pocketa do serwisu.
-
Czyli obecnie usterka nie występuje.... to że zmienili ROM to inna sprawa. W takim układzie przetestuj sobie na którym ROMie występuję ta przypadłość a na którym nie i masz po problemie.
-
... przepraszam nie dałem odnośnika do poprzedniej mojej wiadomości - już sie poprawiam:
http://pdaclub.pl/forum/leo/spozniajacy-sie-zegar-pomocy/msg1261171/#msg1261171 (http://pdaclub.pl/forum/leo/spozniajacy-sie-zegar-pomocy/msg1261171/#msg1261171)
... po wystąpienie "usterki" wielokrotnie był wgrywany każdy z możliwych oficjalnych romów (łącznie ze zmianą komputerów, z których wgrywano romy - z różnymi systemami) - niezliczona ilość HR i SR, ze spolszczeniem i bez, i ... nic...
Żadna z rad udzielonych na tym forum nie pomogła... Dlatego Leoś pojechał do serwisu...
-
Trzeba było wrzucić jakiś dobry wypiek.
Wolałbym chyba dać PDA do zabawy trzylatkowi z ADHD, niż wysłać do Regenersis ;)
-
Sprawdź czy odesłali ci sprzęt z tym samym IMEI. Pomylili ROM z niebrandowanego zrobili brandowany to telefony też mogły się im pomylić :)
-
...radość przedwczesna - 12 godzin po uruchomieniu i 10 minut spóźnienia na zegarze :-(...
...niczego do PDA nie wgrywałem została włożona tylko karta sim...
... LEO wraca do serwisu - moze najpierw sobie z nimi porozmawiam...
-
Spróbuj jeszcze bez karty sim. Nie wiem na jakiej zasadzie to działa, ale może aktualizować się ten czas przez operatora sieci komórkowej. Możesz poszukać w opcjach, żeby się nie aktualizował. Już teraz nie pamiętam gdzie to jest (mój LEO leży już 3 tydzień w serwisie :)) , może ktoś pomoże w temacie.
-
kiedys tez mi sie poznił zegar - ale tylko ten z home screen bo na wygaszaczu np byla dobra godzina. byla to wina manili z tego co pamietam. moze pokombinuj cos z sense roznymi wersjami albo z maxmanila.
-
Mam to samo co ty :( :S wysłałem leo z walniętym wyświetlaczem (występowały drgania) a oni kurna wgrali oprogramowanie :-|. Jadę dzisiaj go odebrać do sklepu i coś mi się wydaje, że mnie krew zaleje :-|. Jak nie będzie poprawy to sam pojadę z Łodzi do Warszawy i porozmawiamy sobie inaczej :evil:
-
Nie chcę Cię martwić, ale nie tacy jak Ty już walczyli z Regenersis i guzik wskórali. Na MyApple.pl zrobili zbiorowy pozew i petycję do Apple z ponad tysiącem podpisów i co? I nic- dalej oficjalnie serwisują (czyt. psują) iPhone'y.
-
Nie zebym zmienial temat ale z ciekawosci pytam co to za fixy LEO08570 i LEO08491? Ciekawy jestem bo na oficjalnych stronach htc (PL, EU i Worldwide) takich fixow brak. Orientuje sie ktos?
-
LEO08491 - Hot fix for LEO wrong task behavior.
LEO08570 - Hot-fix SA for LEO Audio Booster issue.
-
Mam to samo co ty :( :S wysłałem leo z walniętym wyświetlaczem (występowały drgania) a oni kurna wgrali oprogramowanie :-|. Jadę dzisiaj go odebrać do sklepu i coś mi się wydaje, że mnie krew zaleje :-|. Jak nie będzie poprawy to sam pojadę z Łodzi do Warszawy i porozmawiamy sobie inaczej :evil:
Szykuj się na najgorsze. Oni nie mają części na stanie i sprowadzają po jednej sztuce. Dramaturgia sięga zenitu. Mój telefon jest już 3 tygodnie w serwisie.
Tutaj się wyżaliłem i wkur....em też
http://pdaclub.pl/forum/serwisowanie/serwis-htc-crc-regenersis-warsaw-musze-sie-wyzalic/360/ (http://pdaclub.pl/forum/serwisowanie/serwis-htc-crc-regenersis-warsaw-musze-sie-wyzalic/360/)
-
Witam...
...oto ciąg dalszy historii - moze komuś się do czegoś przyda...
Leoś wrócił do mnie po około trzech tygodniach - tym razem usterka się znalazła :wink: - wymieniono płytę główną... Zegar hulał jak należy - fonik był sprawny... z właściwym softem... Ale... Właśnie ale - jak się przyjrzałem temu co do mnie wróciło - to stwierdziłem, że ja lepiej bym pda rozebrał i złożył - i to przy użyciu kombinerek... Cała ramka na około szkiełka wyświetlacza była poprostu ponaciągana - wyglądało to tak jakby pda naprawiał nowicjusz i to bez jakichkolwiek predyspozycji manualnych do takich czynności... Czarę goryczy przelało - to "coś" co wystawało z pomiędzy wspomnianej ramki i szybki - ostry przedmiot (tak jakby ułamany śrubokręt, blaszka - coś takiego) - dobrze, że jestem praworęczny, bo tym czymś śmiało można byłoby pociąć sobie twarz... Nic ręce mi opadły... Uśmiech się pojawił na twarzy... Właściwie to ja lubię swojego zastępczego SE :) ... Zrobiłem dokumentację fotograficzną, dołączyłem do zgłoszenia i znów wysłałem do serwisu... Leo wrócił po około pięciu dniach - tym razem złożony tak jak należy - chyba z wymienioną ramką... Od tej pory (odpukać) pda chodzi jak należy...
I tylko czasu szkoda na komentarze do zaistniałej sytuacji...
Pozdrawiam
-
Takich ludzi co tak naprawiają fony , w autoryzowanych serwisach powinny od razu zwalniać jest bez robocie może ktoś inny doceni że ma pracę i dobrze naprawi telefon a nie wyśle bubel z pokrzywioną ramką i liczy na to że użytkownik jest głupi albo niewidomy dla mnie to jest lekceważenie kompletne klienta
-
Ja modle się oto aby mój HD Mini nigdy nie trafił do Reszmatławców, brat oddał do nich HD2 pęknięty wyświetlacz i do tej pory jeszcze nie wrócił ostatnio dzwonił to dopiero zamówili wyświetlacz i czekają a trwa to już ponad 3 tygodnie, śmiech na sali :-|
-
to stwierdziłem, że ja lepiej bym pda rozebrał i złożył - i to przy użyciu kombinerek... Cała ramka na około szkiełka wyświetlacza była poprostu ponaciągana - wyglądało to tak jakby pda naprawiał nowicjusz i to bez jakichkolwiek predyspozycji manualnych do takich czynności... Czarę goryczy przelało - to "coś" co wystawało z pomiędzy wspomnianej ramki i szybki - ostry przedmiot (tak jakby ułamany śrubokręt, blaszka - coś takiego
Takich ludzi co tak naprawiają fony , w autoryzowanych serwisach powinny od razu zwalniać jest bez robocie może ktoś inny doceni że ma pracę i dobrze naprawi telefon a nie wyśle bubel z pokrzywioną ramką i liczy na to że użytkownik jest głupi albo niewidomy dla mnie to jest lekceważenie kompletne klienta
no najwyraźniej zmuszają nas do czepialstwa - proponuję obfotografować pda przed wysłaniem do serwisu - i wysłać im od razu zdjęcia/film na cd w jakim stanie jest wysłany żeby nie mieli wątpliwości że będzie problem jak coś porysują, źle złożą itd
a co naprawionych źle pda - no chyba każdorazowo trzeba słać list do HTC z pretensjami i żądaniem wymiany na nowy - innej opcji ja nie widzę
trzeba ich tak traktować jak na to zasługują - na przedłużający się termin pomóc może jedynie codzienne dzwonienie do bok - na zmęczenie trzeba ich brać - po 10tym telefonie zrobią wszystko żeby się pozbyć upiedliwego klienta
i żeby sprawa była jasna - po naprawie telefonu zawsze przechodzi on do działu kontroli przed wysyłką - więc tam ktoś najwyraźniej nie przykłada się do pracy
-
...po naprawie telefonu zawsze przechodzi on do działu kontroli przed wysyłką ...
sorry - ale jaka kontrola??? - ktoś musiałby być naprawdę ślepy, żeby tego nie zauważyć
Ale co do fotografowania przed wysyłką i do zgłoszenia - jak najbardziej wskazane :wink:
-
Tak kontrola to po prostu sprawdzenie czy telefon ma wkręcone śrubki i ma plombę oraz tylną klapkę - tyle. Choć z mojej lektury wynika, że klapkę też nieraz przespali.
Dorzucę parę ciekawych wątków - jak przeczytacie to zrozumiecie co i jak :ohreally: niestety po tej lektóze to dopiero miałem obawy o telefon :O
http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,4789,0,0 (http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,4789,0,0)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1170660.html (http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1170660.html)