Kupiłeś swojego HD2 max 2 lata temu ? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.

  • 10 Odpowiedzi
  • 4276 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Sztef89

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 (Leo)
Witam,

Jak wiecie HD2 to jeden z najlepszych telefonów (pod względem ogromnego wsparcia) i przykro jest jak się psuje...

Mam niemiłą sytuację, którą opisałem na forum prawnym, link:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/241204-popsul-sie-telefon-nie-mam-faktury-itp-co-teraz.html

Krótko mówiąc, potrzebna mi jest kopia dowodu zakupu tego telefonu aby HTC udzieliło mi gwarancji. Osoba, która by mi dała kopie swojego dowodu zakupu jednocześnie nie będzie mogła oddać już swojego telefonu na gwarancję. Dlatego najlepiej ta gwarancja już się kończyła i twój sprzęt nie zanosił się na awarie :)

Telefon chciałem oddać na gwarancję już w marcu (http://pdaclub.pl/forum/leo/naprawa-hd2-w-regenersis/msg1467333/#msg1467333) przez wyblaknięcia na ekranie (bardzo widoczne gdy na ekranie jest wyświetlany biały kolor), ale olałem to bo bardo nie przeszkadzało ale teraz jak siadł digitizer to muszę coś wymyślić żeby uznali gwarancję albo zabulić parę stówek ;(

Wiem wiem, się ładnie załatwiłem... :(

PS. jakby ktoś znalazł taką fakturę to proszę wysłać na sztef89@gmail.com, mogę wysłać niewielką kwotę za pomoc :)
PS. Dla tych co maja obawy, dane z faktury nie wykorzystam w żaden sposób, chce tylko pomachać HTC Polska kawałkiem papierku aby mi gwarancje uznali :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2011, 14:08:28 wysłana przez Sztef89 »
ROM: Windows Phone 7 Mango (7720 PLK)
Radio: 5.51T.09.29a_22.32.50.10U
SPL: 1.46 HardSPL: 2.08

*

Offline czarek1212

  • *
  • 77
  • Sprzęt: sgsIII
Odp: Kupiłeś swojego HD2 ok lutego 2010 (UK)? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2011, 14:55:45 »
tak dla informacji dzis oddałem swojego leona do serwisu w raszynie i musze Ci powiedziec ze nie oddali mi faktury wiec zawróciłem sie i zapytałem co z gwarancja znaczy z faktura a oni na to ze fakture zatrzymuja do sprawdzenia i oddadza przy odbiorze najlepiej jakbys gdzies załatwił sobie fakture ze swoim imei ale bedzie Ci ciezko

*

Offline slawekpr

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.fis.com.pl
  • Sprzęt: HTC HD2 Leo
Odp: Kupiłeś swojego HD2 ok lutego 2010 (UK)? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2011, 05:41:11 »
wszystko fajnie ale oni rejestrują przy naprawie dokument I jak trafi do nich sprzęt o innym nr imei na ten sam dokument sprzedaży to wychwyca przekręt

Odp: Kupiłeś swojego HD2 ok lutego 2010 (UK)? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2011, 11:47:34 »
Ja jak zgłaszałem w zeszły piątek telefon do htc w związku z ekranem to również zostałem zapytany czy na fakturze znajdują się numery IMEI telefonu...

Ja powiem tak - HTC to niestety nie Logitech którego naprawy są tak przyjazne użytkownikowi jak żadnej innej firmy (uznanienie gwarancji bez wysyłania sprzętu [chcieli tylko zdjęcia] - zgłosiłem że nie działa - za tydzień miałem nową myszkę - wyższy model bo mojego już nie produkowali, dowodu zakupu też nie miałem...)

*

Offline Sztef89

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 (Leo)
Odp: Kupiłeś swojego HD2 ok lutego 2010 (UK)? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2011, 13:54:58 »
Z tym IMEI to nie wiedziałem, że tak jest... :/ to bardzo komplikuje sytuację.

Doinformowałem się w tym temacie w sklepie i napiszę co i jak:

Jeżeli nawet telefon kupiło się poza granicami Polski można mieć polski dowód zakupu (z dowolną data na fakturze - z wykluczeniem dat starczych niż 2 lata).
Jeżeli ktoś da swój dowód zakupu osobie która go potrzebuje, to jednocześnie ten ktoś traci gwarancję na swój telefon.

Dlatego najlepiej zdobyć gwarancję od osoby, której się kończy gwarancja i tej osoby telefon jest sprawny i nie zanosi się na awarie.

Dlatego proszę osoby, które kupiły telefon HTC HD2 nie później niż 2 lata temu o nadesłanie kopii swojej faktury. Oczywiście pod warunkiem, że nie będzie już Ci potrzebna gwarancja.

Połączone: Sierpień 18, 2011, 14:07:43
Skoro wysyłaliście już swoje leosiki na gwarancję to powiedzcie mi czy trzeba wysyłać oryginalny dowód zakupu czy może to być kopia ?

Czyli z tego co piszecie można zrobić tak:
1. Komuś jest niepotrzebna gwarancja - i z niej nigdy nie korzystał - i wysyła mi ją.
2. Ja zmieniam IMEI na IMEI mojego telefonu - np w photoshopie :)
3. Drukuję
4. Wysyłam do HTC i powinni zaakceptować ?

Kurde ten HTC ma zabezpieczenia pentagonu jeżeli chodzi o te dowody zakupu...  :police:

PS. Microsoft też nie robi problemu z fakturami... nie naprawią to oddają kasę (cena sprzętu + wysyłka).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2011, 14:07:43 wysłana przez Sztef89 »
ROM: Windows Phone 7 Mango (7720 PLK)
Radio: 5.51T.09.29a_22.32.50.10U
SPL: 1.46 HardSPL: 2.08

Odp: Kupiłeś swojego HD2 max 2 lata temu ? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 18, 2011, 14:51:17 »
Nie musi być org, może być kopia (tak zostałem poinformowany przez infolinię HTC).

Zresztą, wątpie żeby ktoś Ci ot tak wysłal fakturę i zrezygnował ze swojej gwarancji... coś się może z dnia na dzień stać i co wtedy... Jak dla mnie, nic nie wykombinujesz, nie wiem czy nie można spróbować powalczyć żeby uznali na podstawie daty produkcji telefonu (tak robi wspomniany przeze mnie logitech), zwłaszcza że masz cały komplet...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2011, 14:56:13 wysłana przez artur88 »

*

Offline Sztef89

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 (Leo)
Odp: Kupiłeś swojego HD2 max 2 lata temu ? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 18, 2011, 15:11:07 »
Nie musi być org, może być kopia (tak zostałem poinformowany przez infolinię HTC).

Zresztą, wątpie żeby ktoś Ci ot tak wysłal fakturę i zrezygnował ze swojej gwarancji... coś się może z dnia na dzień stać i co wtedy... Jak dla mnie, nic nie wykombinujesz, nie wiem czy nie można spróbować powalczyć żeby uznali na podstawie daty produkcji telefonu (tak robi wspomniany przeze mnie logitech), zwłaszcza że masz cały komplet...

Może znajdę osobę, która ma uszkodzonego HD2 - w takim wypadku dla tej osoby dowód zakupu i tak będzie już nieważny, pod warunkiem, że naprawi za kasę w serwisie HTC. Powiedziano mi, że taka naprawa w serwisie HTC to koszt ok 600zł (sam digitizer). A jak dobrze wiecie naprawa digitizera w lokalnym serwisie to koszt 200zł czyli 3x taniej. Tylko jeżeli się naprawi w lokalnym serwisie to automatycznie się traci gwarancję na telefon - zerwane plomby.
ROM: Windows Phone 7 Mango (7720 PLK)
Radio: 5.51T.09.29a_22.32.50.10U
SPL: 1.46 HardSPL: 2.08

*

Offline sthEn

  • **
  • 222
  • Płeć: Mężczyzna
    • sthen.info
  • Sprzęt: iPhone4
Odp: Kupiłeś swojego HD2 max 2 lata temu ? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 19, 2011, 12:27:17 »
200zł? Powodzenia.
iPhone 4 16GB
- iOS 6.1.3

*

Offline Sztef89

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 (Leo)
Odp: Kupiłeś swojego HD2 max 2 lata temu ? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 19, 2011, 15:31:38 »
200zł? Powodzenia.

Nie wiem skąd Twoje zdziwienie. Kupujesz digitizer i zanosisz do miejscowego serwisu żeby wymienili. Za ok 50zł wymienią na pewno. Koszt digitizera to ok 100zł.
http://allegro.pl/ekran-dotyk-digitizer-htc-hd2-t8585-oryginal-i1728382766.html
ROM: Windows Phone 7 Mango (7720 PLK)
Radio: 5.51T.09.29a_22.32.50.10U
SPL: 1.46 HardSPL: 2.08

*

Offline jacman

  • **
  • 167
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Iphone SE (2016)
Odp: Kupiłeś swojego HD2 max 2 lata temu ? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 21, 2011, 09:40:50 »
witajcie,
widze jedyne rozwiazanie (bo frajera ktory ma uszkodzony czy tez dobry telefon i ma dowod zakuph to nie znajdziesz chyba ;))
mianowicie robisz tak:
szukaj kogos komu skradziono telefon Hd2 i dalby Ci swoj dowod zakupu. innego wyjscia nie widze. sprobuj na poczatek w dziale skradzione.
pozdrawiam
Moje przejścia GSM:
Sagem MC912->Nokia:3210->3310->Siemens: C35->M35->S35->S45->SL45i->S55->Nokia 6610->Siemens SX1->Nokia: E50->E61->SPV M3000->HTC: TyTN II->Touch Pro->HD2->HTC One->Iphone SE

*

Offline Sztef89

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 (Leo)
Odp: Kupiłeś swojego HD2 max 2 lata temu ? Jak tak to możesz mi bardzo pomóc.
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 26, 2011, 18:14:57 »
jakoś udało mi się wybłagać serwis aby przyjął mojego losika bez dowodu zakupu :) zobaczymy co z tego wyniknie, mogą odesłać telefon nienaprawiony lub naprawiony z dokumentem umożliwiającym do korzystania z pozostałego okresu gwarancyjnego.

Gdzieś we wrześniu przyjdzie... zdam relacje z tejże przygody z HTC :D

EDIT
30-08-2011
Status naprawy: W trakcie obsługi serwisowej

06-09-2011
W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
+ email o kosztach naprawy pokrywy baterii - USZKODZENIE MECHANICZNE - koszt 92,29zł za pokrywę + usługa serwisowa 86,10zł.
FAIL -  jak to można brać 86zł za nałożenie nowej pokrywy ??! xD

07-09-2011
W trakcie obsługi serwisowej.

08-09-2011
Urządzenie zostało przygotowane do wysyłki.

08-09-2011
Wydany

09-09-2011
Telefon wreszcie dotarł, jutro zdam relacje jak działa :)

Opinia o naprawie: Telefon przyszedł w folii od UPS w oryginalnym pudełku (do regenersis wysłałem to w jeszcze większym pudełku). Co do naprawy nie mam najmniejszych zastrzeżeń, ekran wymieniony na nowy, dotyk również został wymienione wszystko teraz działa wysmienicie ! Ale do jednej rzeczy mogę się przyczepić. Telefon mało tego, że miał włożoną baterię to jeszcze był włączony !
Na szczęście nic przez to się nie stało z telefonem ale bardzo mnie wkurzyło... zimą jakby tak wysłali pewnie by coś się zepsuło :/
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2011, 21:45:11 wysłana przez Sztef89 »
ROM: Windows Phone 7 Mango (7720 PLK)
Radio: 5.51T.09.29a_22.32.50.10U
SPL: 1.46 HardSPL: 2.08