Miałem ten sam problem i zgłosiłem do Play.
Po miesiącu oczekiwania na odpowiedź, właśnie otrzymałem odpowiedź z Play, która wydaje się rozwiązywać sprawę. Na razie w każdym razie komunikatów nie dostaję.
Wklejam poniżej:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 10 listopada 2010 roku, dotyczące wyłączenia komunikatu o przebywaniu poza strefa taniego internetu.
Na wstępie chcę Pana przeprosić za długi czas oczekiwania na rozpatrzenie sprawy. Zapewniam, że było to związane z koniecznością dokładnego zapoznania się z przedstawioną przez Pana sprawą.
Uprzejmie informuję, że zgodnie z Pana dyspozycją, wiadomości sieciowe informujące o strefie, do której telefon aktualnie jest zalogowany, zostały wyłączone dla numeru XXXXXXXXXXX w dniu 7 grudnia 2010 roku.
W celu ponownego włączenia usługi, proszę o kontakt z Obsługą Klienta.
Wygląda więc na to, że trzeba poprosić operatora o wyłączenie tych komunikatów. Dla niezorientowanych ostrzeżenie: połączenie z infolinią jest płatne (przynajmniej dla taryf firmowych), więc lepiej zgłosić przez www. Tyle, że pewnie się wtedy poczeka...
pozdr