Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play

  • 16 Odpowiedzi
  • 5869 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« dnia: Listopad 11, 2010, 12:11:30 »
Koledzy prosze o pomoc, w momencie kiedy sie przemieszczam samochodem co kilka minut wyskakuje mi taki komunikat jak w temacie na htc hd2. Nie obchodzi mnie to czy jestem w strefie czy nie , nie jest mi to potrzebne.  Czy ktoś wie jak wyłączyć te komunikaty?

*

Offline pynki

  • *
  • 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • jama "sosny"
  • Sprzęt: SAMSUNG NOTE IV
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2010, 12:27:01 »
jesteś w zasięgu sieci 3G,przełącz się na usługę GSM i powinno być ok.Zmienisz to w menadżerze komunikacji.
masz za swoje brzydki kablu..."z pamiętnika żelaznego karła"

Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2010, 14:27:27 »
Komunikat jest o tym ze jestem poza zasięgiem 3G, ale nie chodzi o to aby wyłączyć 3G tylko wyłączyć komunikat ze jestem poza zasiegiem 3G. Chce miec włączone 3G ale jak wyjadę za miasto nie chce dostawać informacji ze jestem poza zasięgiem 3G.

*

Offline grzegorzb50

  • ***
  • 455
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4,  LG E900
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2010, 14:38:46 »
*111*51*1#
wybierz ten kod, automatycznie bedzie cie rozlaczac z netem poza zasiegiem taniego dostepu play i sko.cza sie pojawiac te komunikaty.

Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 14, 2010, 17:44:36 »
za pomocą kodu *111*51*1#. Należy jednak pamiętać, że blokada powoduje brak możliwości korzystania z WAP-u oraz wysyłania i odbierania MMS.

czyli w dalszym ciągu nie jest to rozwiązanie którego szukam :\

Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 14, 2010, 17:57:05 »
Bo sobie taka usluge wlaczyles w Play.
Przelacz sie z "taniego internetu" na normalny, a komunikaty znikna.
Pozdrawiam,
  DonAndress

*

Offline Pawel83

  • ***
  • 414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia Z
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 18, 2010, 08:43:46 »
Mam pakiet "Internet w telefonie 25 MB" - gdzie napisane jest "na terenie całego kraju":

http://www.glowfoto.com/static_image/17-233733L/5998/jpg/11/2010/img6/glowfoto

i ostatnio ciągle dręczy mnie ten komunikat...


*

Offline maniek9611

  • **
  • 148
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Iphone SE
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 18, 2010, 09:24:53 »
wbij kod taki jak dwa posty wyżej

*

Offline Pawel83

  • ***
  • 414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia Z
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 18, 2010, 09:54:59 »
Tylko, że to całkowicie wyłącza internet i możliwość korzystania z MMS'ów prawda?

Na razie wybrałem: Settings->Menu-All Settings->Persona->Phone->GSM/UMTS Services->Band->Get Settings i ustawiłem w "Select your network type" na "GSM" (Select your GSM/UMTS band mam na "Auto") - Komunikatu nie ma, a internet chodzi...

*

Offline siwy05

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • wytaczanie, roztaczanie, tulejowanie otworów, szczecin, dojazd do klienta
  • Sprzęt: MDA Compact IV runing on WM 6.5.1 by Makeveral
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 18, 2010, 14:57:03 »
nieprawda, wysyłam i odbieram mmsy mimo blokady
MDA Compact IV
HP dv2535ea

*

Offline Pawel83

  • ***
  • 414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia Z
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 18, 2010, 16:29:23 »
również wtedy gdy jesteś poza zasięgiem taniego internetu?

sposób który podałem wyżej jednak nie działa.komunikaty dalej się pojawiają...chyba będę zmuszony użyć jednak tego kodu...mam nadzieję ze pojawi się jednak jakieś inne rozwiązanie...

Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 18, 2010, 17:09:25 »
Też mam to dziadostwo od dłuższego czasu .....
Więc po kolei.

PLAY ma najbardziej dziadowski zasięg jaki może być.
Stale przerzuca na nadajniki PLUSA i bardzo często długo nie mam zasięgu.
2 lata temu nie było najgorzej bo PLUS był bardzo szybko przerzucany a teraz zmienili to aby jak najdłużej telefon trzymał PLAYA nawet, jak nie ma zasięgu.

Jest na to sposób- stałe ustawienie PLUSA, ale znów jak straci zasięg to wywala ten zakichany komunikat o zmienia strefy .....
Podróżuje po między miastami i często to mam. Mam pakiet 25MB bo tam gdzie jestem nie ma zawsze PLAYA.

Niestety nie ma dobrego sposobu na zmianę tego ......

*

Offline JohnyS

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, Note2
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 19, 2010, 00:38:21 »
Ciekawe to co piszecie, bo też mam HD2, też w Playu i nawet mam pakiet internetowy 1GB przez 3G i jeszcze nigdy nie widziałem takiego komunikatu u siebie na ekranie.
Nawet jakiś czas temu musiałem dopłacić do tego pakietu, bo okazało się, że dwa razy ściągałem dane przez sieć Plusa - widocznie coś było z zasięgiem Playa - i nawet wtedy nie pojawił mi się taki komunikat.

Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 19, 2010, 08:56:11 »
Właśnie i mi pojawił się komunika,t co jest bardzo dziwne bo do tej pory nigdy go nie miałem. Wystarczy, że przejadę się w obrębie miasta z domu do pracy lub odwrotnie.
HTC HD2 Energy 21916 Sencity

*

Offline maniek9611

  • **
  • 148
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Iphone SE
Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 19, 2010, 09:35:17 »
Cytuj
Ciekawe to co piszecie, bo też mam HD2, też w Playu i nawet mam pakiet internetowy 1GB przez 3G i jeszcze nigdy nie widziałem takiego komunikatu u siebie na ekranie.
Nawet jakiś czas temu musiałem dopłacić do tego pakietu, bo okazało się, że dwa razy ściągałem dane przez sieć Plusa - widocznie coś było z zasięgiem Playa - i nawet wtedy nie pojawił mi się taki komunikat.
u mnie też nigdy się nie pojawił :) ale jak zobaczyłem roaming na ekranie zobaczyłem że parę razy połączył się z plusem i ściągnęło na szczęście tylko 1,60 :D w porę się obejrzałem, wbiłem kod *111*51*1# i mam spokój, zawsze można dezaktywować *111*51*2# i korzystać z roamingu lub też po prostu sprawdzić stan *111*51*3#

aha aktywacja dotyczy tylko przesyłu danych!!!
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2010, 09:37:46 wysłana przez maniek9611 »

Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 19, 2010, 12:42:14 »
Dla osób, które chcą korzystać z internetu zarówno w strefie Play'a jak i w roamingu krajowym Plusa (np. mają wykupione pakiety) mogę podpowiedzieć, że wystarczy wyłączyć automatyczne wyszukiwanie sieci i przełączyć na stałe na PLAY'a (komunikacja/telefon/wybieranie sieci). Wtedy po przełączeniu się na nadajnik Plusa telefon nie działa w roamingu krajowym, ale nie pojawiają się te upierdliwe komunikaty.

Ku przestrodze, warto uważać na limity pakietów. Ostatnio mieliśmy w firmie taki przypadek, że osoba przekroczyła pakiet 2GB o 300MB, za co niestety musieliśmy zapłacić 1300 PLN :( Oczywiście Play nie udostępnia usługi blokady połączeń po wyczerpaniu pakietu...

Odp: Komunikat "Jesteś poza strefą taniego internetu" w Play
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 08, 2010, 11:25:25 »
Miałem ten sam problem i zgłosiłem do Play.

Po miesiącu oczekiwania na odpowiedź, właśnie otrzymałem odpowiedź z Play, która wydaje się rozwiązywać sprawę. Na razie w każdym razie komunikatów nie dostaję.

Wklejam poniżej:


Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 10 listopada 2010 roku, dotyczące wyłączenia komunikatu o przebywaniu poza strefa taniego internetu.

Na wstępie chcę Pana przeprosić za długi czas oczekiwania na rozpatrzenie sprawy. Zapewniam, że było to związane z koniecznością dokładnego zapoznania się z przedstawioną przez Pana sprawą.

Uprzejmie informuję, że zgodnie z Pana dyspozycją, wiadomości sieciowe informujące o strefie, do której telefon aktualnie jest zalogowany, zostały wyłączone dla numeru XXXXXXXXXXX w dniu 7 grudnia 2010 roku.
W celu ponownego włączenia usługi, proszę o kontakt z Obsługą Klienta.



Wygląda więc na to, że trzeba poprosić operatora o wyłączenie tych komunikatów. Dla niezorientowanych ostrzeżenie: połączenie z infolinią jest płatne (przynajmniej dla taryf firmowych), więc lepiej zgłosić przez www. Tyle, że pewnie się wtedy poczeka...

pozdr