Kilka pytań

• 12 Odpowiedzi
  • 1596 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kilka pytań
« dnia: Wrzesień 09, 2010, 19:07:58 »
Jestem nowy w WM więc proszę o wyrozumiałość. I mam kilka pytań dotyczących Leo.

1. Czy jest jakiś dobry słownik bo w Sony Ericssonie miałem Wordmax2 i czy na WM jest też jakiś podobny?
2. Czy przed instalacją Co0kie Home Tab powinno się zrobić kopie zapasową telefonu i jak się ją robi bo mam Vistę i cały ten program jest jakiś nie przyjemy w użyciu?
3. Czy ktoś podkręcał procesor i czy to coś daję?

Pozdrawiam Buniozo

Odp: Kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 09, 2010, 20:17:27 »
1. java jest zaimplementowana, wiec mozesz korzystac z tego slownika
2. nie trzeba, ale dla swietego spokoju mozna, np. przez PIM backup
3. nie ma chyba wiekszego sensu podkrecac tak szybki procesor - bedzie sie bardziej grzal i bateria bedzie umykala szybciej; tak jak jest ustawione fabrycznie na autoscaling w zupelnosci wystarcza

*

Offline horde

• 2638
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 09, 2010, 21:40:11 »
1. Mdict
2. Jak najbardziej warto zrobic backup.
3. LeoCpuSpeed mozna wylaczyc autoscaling wtedy utrzymuje stale 1GHz jest to przydatne np w TPCMP odtwarzanie bardziej wymagajacych filmow, z napisami, mozna tez podkrecic do wyzszej wartosci.

*

Offline mett7

• 418
  • Sprzęt: htc HD2
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 10, 2010, 19:31:33 »
Nie można, 1GHz i tyle. Jest opcja stres cpu która pozwala na podkręcenie tylko niepotrzebnie obciąża procesor więc nie ma to sensu.
Ten hack jest bardzo przydatny, autoscaling jest do pupy, sama obsługa telefonu na nim muli, praktycznie procek nigdy nie leci na maxa kiedy trzeba. Dla tego lepiej zrobić sobie skrót do leocpu na home i ręcznie zmieniać ustawienia zegara, jak używamy to na max, jak trzeba oszczędzić baterię to zjazd na jakieś 400MHz i jest git.

« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 10, 2010, 21:34:07 »
to mozna wiecej jak 1 GHz czy nie? bo sam sobie zaprzeczasz