Ekran nie reaguje

  • 4 Odpowiedzi
  • 1140 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline gomez.pl

  • ***
  • 471
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S (root), LEO
Ekran nie reaguje
« dnia: Czerwiec 11, 2012, 16:37:44 »
od kilku dni ekran nie reaguje na dotyk. technicznie ekran jest sprawny - wyświetla wszystko tylko po wybudzeniu Leosia z uśpienia czerwoną słuchawką nie mogę go odblokować gdyż ekran nie reaguje. Jak go wyłączę i chwilę poczekam i wybudzę go zieloną słuchawką to ekran reaguje.
Zdarza się że podczas nawigowania ekran przestawał reagować...
Od wczoraj nawet w/w metody nic nie dają....
Próbowałem zmienić Kernel ale bez zmian. Zaktualizowałem ROM i nadal to samo (Android NAND)
Nawet zainstalowałem WM 6.5 aby sprawdzić czy to wina ROMu/Kernela ale jest totalna dupa...

W międzyczasie task29, wipe cache/partition, dalvik również robiłem...

Pytanie tylko co spowodowało takie objawy i jak się ich pozbyć....
HTC HD2: Dorimanx
Samsung Galaxy S: Cyanogen Mod v9 stable

*

Offline andrus75

  • ****
  • 729
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto Z2 Play
Odp: Ekran nie reaguje
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 11, 2012, 19:10:02 »
To już chwila jak nie mam hd2 ale czy to nie przypadkiem ta sławna usterka uszkodzenia taśmy wyświetlacza? Pozdrawiam

*

Offline malylysy

  • ******
  • 3008
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xiaomi Mi9T Pro
Odp: Ekran nie reaguje
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 11, 2012, 20:02:40 »
To już chwila jak nie mam hd2 ale czy to nie przypadkiem ta sławna usterka uszkodzenia taśmy wyświetlacza? Pozdrawiam
Na 1000% to jest to.
Temat już wiele razy był poruszany i rozwiązaniem docelowym zawsze pozostawał Regenersis.
U mnie zresztą też tak to się skończyło :(
If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans.

*

Offline 13bob

  • 26
Odp: Ekran nie reaguje
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 12, 2012, 07:35:47 »
U mnie było to samo i zakończyło się wymianą całego dotyku

Odp: Ekran nie reaguje
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 12, 2012, 13:35:29 »
Jeżeli telefon nie jest na gwarancji warto jednak pogrzebać - ta tasiemka tylko się poluzowuje przez używanie częste przycisku "czerwona słuchawka".
Sprawdzić to można robiąc kilka razy reset czerwonym przyciskiem pod klapką obok karty SD i po jakimś czasie ekran się "wzbudzi". Potem staramy się zapomnieć o czerwonej słuchawce. Jeżeli chcesz szczegóły to daj znać.