HTC HD2 w Play Fresh

  • 4 Odpowiedzi
  • 1974 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

HTC HD2 w Play Fresh
« dnia: Kwiecień 15, 2010, 10:07:58 »
Witam. To mój pierwszy post na forum. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość.

1. Nie działają mi kody Play *101# oraz *111#. Pozostałe czyli np. *102# czy *109# działają od początku bez zarzutu.
Po wybraniu kodu *101# pojawia się komunikat "Nie można nawiązać połączenia. Sygnał jest niedostępny albo numer jest nieprawidłowy. Sprawdź numer i spróbuj ponownie później." Prosiłem o pomoc w tej sprawie Play, ale mi jej nie udzielili.

2. Nie wiem jak ustawić WAP. Na stronie Play pojawił się co prawda model HTC HD2 ale nie można skonfigurować telefonu z ich strony. Nie potrafię otworzyć w przeglądarce np. strony http://wap.24.playmobile.pl - jest to strona do sprawdzania kosztów. Inne strony otwierają się bez problemu.

*

Offline Tribul

  • **
  • 128
Odp: HTC HD2 w Play Fresh
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2010, 11:32:35 »
1. mam play fresh i wszystkie kody mi dzialaja jak powinny.
2. wap ustawia sie sam, przy pierwszym uruchomieniu telefonu - mozesz zrobic HR ( hard reset ) i wtedy na nowo ci sie ustawi wszystko samo pod Playa

*

Offline SeBoLeX

  • ****
  • 646
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia -> HTC Leo -> HTC One X -> SG Note 3
Odp: HTC HD2 w Play Fresh
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 15, 2010, 18:15:13 »
j.w.
HD2 we Freshu, wszystkie kody działają, net automatycznie się konfiguruje. HR o po bólu ;)
Device #1: Samsung Galaxy Note 3 ; ROM: WiechoROM v5 DXUENF3 (4.4.2 - KitKat)

Device #2: Kiano Core 10.1 3G [ROOTED]

*

Offline Kask

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S
Odp: HTC HD2 w Play Fresh
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 15, 2010, 18:40:02 »
Ja miałem to samo w innej sieci na nadajnikach Plusa. Pomogło zmiana w głębszych ustawieniach żeby przy dzwonieniu prezentował numer nie tylko osobom z kontaktów, lecz wszystkim. Sprawdź w ustawienie>więcej>osobisty>Telefon>zakładka "Usługi GSM/UMTS>klikasz "ID rozmówcy" i "pobierz ustawienia">w "udostępnij moje ID rozmówcy" musi być zaznaczone "Wszyscy". Jak zaznaczyłem "Tylko osobom z listy kontaktów", to niektóre kody mi przestały działać. Wywalało taki sam komunikat. Oczywiście od HTC pomocy nie uzyskałem. Po kilku dniach na to wpadłem i zmieniłem. Ominą mnie HR.

Odp: HTC HD2 w Play Fresh
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 15, 2010, 22:44:28 »
HR jednak pomógł. Dzięki.