HTC HD2 bateria pada b. szybko

• 14 Odpowiedzi
  • 5468 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

HTC HD2 bateria pada b. szybko
« dnia: Styczeń 20, 2011, 09:55:02 »
Szanowni Forumowicze,
od kilku dni mam problem z baterią do mojego HD2. Dotychczas przy normalnym użytkowaniu (rozmowy,sms,email,) bateria wystarczała na ok 2 dni. W pewnym momencie padła po 12 h - bez dodatkowego obciążania. Ponieważ nie mam doświadczenia i zbyt wiele czasu na zabawy z tym tel. kupiłem nową baterię bo myślałem że czas starej się skończył. Niestety po naładowaniu nowej problem się powtarza po ok. 18 h ( w tym godziny nocne gdy tylko czuwał) bateria pada - telefon był znacznie mniej obciążony niż zwykle. Poniżej podaję okoliczności, które być może wpłynęły na ten stan:
1.  zainstalowałem aplikację Garmin Mobile XT
2.  ładowałem telefon za pomocą kabla usb, który podłączyłem do trójnika gniazda zapalniczki samochodowej (kupiłem taki z wyjściem USB)

Powstrzymuję się z jakimikolwiek działaniami do czasu usłyszenia Waszych opinii. Jestem niedoświadczonym użytkownikiem - proszę o jasne wskazówki.
Kul

*

Offline xspojlerx

• 3788
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: HTC HD2 bateria pada b. szybko
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:38:58 »
Zobacz czy jakaś aplikacja nie pracuje Ci w tle i zżera baterie potajemnie  :-?

*

Offline vonski

• a.k.a. borubar
  • 7226
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:47:02 »
A nie masz jakiegoś G-alarmu albo G-profile? U mnie na co drugim sprzęcie soft na "G" drenował baterię.

*

Offline andi4444

• **
  • 101
  • Sprzęt: iPhone 6 plus 64GB + Samsung S6 Edge Plus
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 20, 2011, 11:27:48 »
Z tego co pamietam, w programie Garmina jest plik, który strasznie "żre" baterię, musiałbyś znaleźć wątek na temat Garmina
iAM 5.3 Polska 1604
AM'Traffic

*

Offline paolowawa

• 12