PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: wzorcu w Październik 08, 2010, 23:46:36

Tytuł: Ekran po przebudzeniu- brak reakcji
Wiadomość wysłana przez: wzorcu w Październik 08, 2010, 23:46:36
Witam
Mam duży problem z moim Leo, który objawia się następująco:
Po włączeniu ekran nie chce się odblokować. W ogóle nie reaguje na przeciągania slidera. Stało się to dziś po południu Romem wtedy używanym była Elegancia . Nie ma to chyba jednak znaczenia jaki Rom gdyż  pod każdym po przeflashowaniu,  a wcześniej wyczyszczeniu przez Task 29  i po próbie wyjścia z uśpienia "przycisk" slidera nie reagował. W związku z tym używanie telefonu jet niemożliwe, ponieważ jest cały czas zablokowany- pomaga tylko reset/ wyjęcie baterii.

W tej chwili mam zainstalowanego hypnosisa w wersji 10.5.

Telefon ma już pół roku i mam go od nowości.

Reasumując: Ekran przestaje reagować, po bezczynności i przejściu w stan uśpienia.  Po resecie może działać bardzo długo po warunkiem że będę go cały czas używał i nie doprowadzę do uśpienia.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc, może ktoś już miał podobny problem i sobie poradził

Pozdrawiam Serdecznie
Wzorcu
Tytuł: Odp: Ekran po przebudzeniu- brak reakcji
Wiadomość wysłana przez: Humerus w Październik 09, 2010, 13:47:53
Nie chce Cie martwic ale u mnie zaczęło się dokładnie tak samo- początkowo kłopoty z odblokowaniem po wybudzaniu, potem zupełny brak reakcji ekranu . Telefon ok 6mies od zakupu (nówka). skończyło się wymianą ekranu dotykowego w regenersis (w jankach) ok 2-3tyg czekania na część- ktoś opisywał że czekał 2mies wiec i tak nieźle:):) ) Teraz wszystko działa bez zarzutu. Dobrze że tel nie padł zupełnie i udało sie przywrócić oryginalny rom:) wiec tel został naprawiony na gwarancji. Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Ekran po przebudzeniu- brak reakcji
Wiadomość wysłana przez: wzorcu w Październik 09, 2010, 21:02:51
Dzięki serdeczne za informację- niestety trzeba będzie zadzwonić do serwisu.

Musze tylko znaleźć gwarancję

Pozdrawiam

Wzorcu