PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: imre2 w Maj 08, 2010, 12:51:23
-
Sprawdzałem w szukajce nic podobnego nie znalazłem. Przyciski sprzętowe działają natiomiast ekran nie! Nie pomoga ani wyjęcie bateri ani reset. Hard resetu nie chciałbym robić ponieważ mam niektóre kontalty tylko w telefonie nie na SIM. Czy jest jakaś rada?
-
No to jak nie chcesz robić HR to musisz się pogodzić z nie działającym ekranem. Wyślesz na serwis i pierwsze co zrobią to HR a później ewentualnie dalsze czynności.
Co do kontaktów jeśli telefon sie synchronizuje to możesz ściągnąć kontakty na outlooka lub jakiś inny program Backup działający z kompa.
Pozdrawiam
-
wogóle nie reaguje na dotyk czy też działa bardziej otępaile tzn. ze w jakimś obszarze coś tam się dzieje gdy próbujesz??
-
Raz załapała działał może z poł godziny i jest z powrotem to samo. Nie działa otępiale - nie działa WOGÓLE. W żadnym miejscu na nic nie reaguje nawet jak ktos do mnie dzwoni. dzialaja tylko przyciski mechaniczne. jakis pomysł?
EDYCJA: HR zrobiony - niestety bez skutków, najprawdopodobniej odwiedzi serwis.
-
Tak na przyszłość - można podpiąć do kompa z uruchomionym mobiler'em i sterować kom. za pomocą myszki
-
Miałem to samo, powodem był wadliwie działający ekran i przegrzewanie się telefonu. Objawiało się to tym, że po krótkiej pracy ekran po prostu przestawał odpowiadać, nie można było nic zrobić (klawisze sprzętowe działały). Telefon, gdy odleżał troszkę (przestygł), dał się włączyć, zalogował się do sieci, działał ok 10-15min i znowu ekran zamierał. Skończyło się na wymianie aparatu.
-
Miałem to samo, powodem był wadliwie działający ekran i przegrzewanie się telefonu. Objawiało się to tym, że po krótkiej pracy ekran po prostu przestawał odpowiadać, nie można było nic zrobić (klawisze sprzętowe działały). Telefon, gdy odleżał troszkę (przestygł), dał się włączyć, zalogował się do sieci, działał ok 10-15min i znowu ekran zamierał. Skończyło się na wymianie aparatu.
to może podpowiedz jeszcze w jaki sposób zareklamowałeś produkt (co dokladnie bylo w opisie) że HTC skłonne było wymienic smartphona...tak aby wszyscy narzekający na dotyk bez problemu mogli cieszyć sie w 100% działajacym fonem??
-
Ja sam to w zasadzie nic nie pisałem, poszedłem po prostu do sklepu, w którym go kupiłem, delikatnie mówiąc poprosiłem o zwrot kasy lub wymianę na nowy bo ten się nie nadawał do niczego. Niestety nie obyło się bez straszaka jakim był Rzecznik Praw Konsumentów a nawet sprawa w sądzie. U mnie wada wyszła na drugi dzień a prawo przewiduje zwrot zakupionego towaru (co jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy) w ciągu 10ciu dni bez podania przyczyny. Zgodziłem się na rękojmię, sklep przyjął aparat, wysłał na swój koszt do serwisu i po prawie tygodniu dostałem nowy aparat. W zgłoszeniu było napisane tylko tyle, że aparat się zagrzewa i przestaje reagować ekran. Wystarczyło.
-
Z tymi 10 dniami to chyba tak nie działa - gdy kupujesz w sklepie. Jesli mnie pamięć nie myli to jest coś takiego gdy np sprzęt dostarcza Ci kurier lub coś w tym stylu.
-
Prawo do 10dni zwrotu towaru przysluguje jedynie jesli zakup jest dokonany poprzez internet, wysylkowo.
Mozna natomiast skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa w stosunku do sprzedawcy, ale ma on mozliwosc tzw zadoscuczynienia i moze naprawic sprzet, niekoniecznie musi go wymienic na nowy.