Temat wygląda bardziej niż dziwnie i przydarzył mi się po HR. Chciałem odświeżyć sobie telefon i "sprawa się rypła".
A więc zrobiłem HR - telefonik czysty, więc zadowolony ustawiam swoje LiveID i chcę ściągnąć kontakty z Microsoft My Phone, a tu zonk - program nie może się połączyć, "...sprawdź ustawienia połączenia internetowego". Zaniepokojony wykonałem to samo przy połączeniu przez USB i poszło od kopa (ten sam LiveID, to samo hasło). Również dobrze zachowuje się przy połączeniu przez WiFi. Cóż, coś nie gra, ale próbuję dalej:
wchodzę w Marketplace przez połączenie internetowe - brak połączenia. Przez WiFi śmiga dobrze. Opera - voila, internet działa prawidłowo! Poczta POP3 i IMAP - znakomicie. Wracam do My Phone, Marketplace i... znowu źle

Pomysły mi się skończyły. Dobra - My Phone i harmonogram synchornizacji. Po 10 minutach sprawdzam i... SUKCES! Ufff, koniec męki, robię ręcznie i... znów brak połączenia.
Robiłem już wszystko, łącznie z drugim HR, kilka SR, z poprawkami i bez, na czystym fonie - zero efektu.
O co tu chodzi? Może macie jakieś pomysły, mnie już coś trafia, choć te usługi nie są aż tak ważne dla mnie, ale do tej pory DZIAŁAŁY dobrze. Może jednak jakie ustawienie mi szwankuje i coś się Leosiowi poprzestawiało?
help...