Zakończyłem pozytywnie sprawę z Play.
Krótko: ponieważ przeniosłem się do Play z Orange i miałem zbrandowany pod Orange telefon to miałem problemy z konfiguracją MMS, jak molestowałem BOK Play to któryś jałopa wyłączył mi przy okazji GPRS. MMS i Internetu nie używam zbyt często, raczej korzystam z WiFi, więc się nie zorientowałem od razu. Ale jak się już zorientowałem to rozpocząłem konsultacje z BOK. Dzwoniłem i pisałem w sumie zdaje się 18 razy przez 2,5 m-ca. W końcu na kolanach wyprosiłem u jakiegoś konsultanta, żeby mi sprawdził ten GPRS. I bingo!
A do tej pory zaklinali się że chodzi i to wina konfiguracji telefonu a nie ich sieci. Więc ja zmieniałem ROM, ustawiałem cab Bysia_Play itp i nic.
Po prostu żenada. A system internetowy Play dalej nie widzi mojego przeniesionego do nich telefonu jako swojego - przeniosłem kartę SIM do innego aparatu i autokonfigurację z ich strony chciałem zrobić - i wyskoczyło info że to numer telefonu nie z ich sieci!
Więc ogólnie - żenuła. Ale problem załatwiony.
Pamiętajcie jednak - nie wierzyć konsultantom jak psom - czytają pierdoły z jakiś pdf pt "jak zadzwoni klient że mu MMS nie chodzą to czytaj to:" Zero jakiegoś człowieka, który się zastanowi - kurna, człowiek walczy 2 miesiące, coś jest nie tak, trzeba looknąć bo może coś spierniczyliśmy...