Awaria, ekran nie świeci - HD2

  • 4 Odpowiedzi
  • 1352 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Dariusz

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note; Asus Eee Pad Transformer
Awaria, ekran nie świeci - HD2
« dnia: Listopad 09, 2010, 08:36:43 »
Włączyłem Leo i po 5 minutach od dołu ekranu zaczęło ściemniać ekran i klapa. Nic na nim nie widać, jest lekko podświetlona czerń. Zrobiłem soft reset i nic. Korzystam z programu Pocket Controller-Pro (operowanie telefonem z poziomu komputera) i telefon jest widoczny, i wszystkie opcje działają bez zarzutu. Podejrzewam, że padł mi ekran. 24 listopada mija rok od zakupu. Załapałem się jeszcze na gwarancję   B).
Może ktoś z Was miał już takie doświadczenie?

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Awaria, ekran nie świeci - HD2
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2010, 11:36:04 »
Dzisiaj jest 9 listopada, więc bez dywagacji na temat 12/24 miesięcznych gwarancji jesteś w okresie gwarancyjnym.
Jeśli nie grzebałeś w ROMach najpierw HR, a potem dawaj do serwisu jak najszybciej.

*

Offline mackus

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: lg swift 3d p920
Odp: Awaria, ekran nie świeci - HD2
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 10, 2010, 17:54:40 »
sorki, że zbaczam trochę z tematu, ale czy to możliwe że na leo jest 12 miesięcy gwarancji? przecież to by była istna kpina...że telefon w cenie(jakiś czas temu) średniej klasy laptopa ma gwarancję rok

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Awaria, ekran nie świeci - HD2
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 10, 2010, 18:23:41 »
Nie masz karty gwarancyjnej w pudełku? Jak byk jest napisane w 2 punkcie: 24 miesiące na telefon i 12 miesięcy na akcesoria.

*

Offline fazi78

  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
    • Firma w Irlandii
  • Sprzęt: htc hd2
Odp: Awaria, ekran nie świeci - HD2
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 12, 2010, 01:20:53 »
Mam ten sam problem, ale w serwisie powiedzieli mi, że nie naprawią, bo aktywowany jest czujnik wilgoci czyli musiał być tel zalany.

oczywiscie nic sie takiego nie stało i nie mam pojęcia jak się ten aktywator zmienił na czerwono.
mieszkam w irlandii i wilgoc jest tutaj wszedzie.
mozecie polecic jakies info na temat tego czy faktycznie tylko zalanie aktywuje ten bialy papierek, czy rowniez sama wilgoc moze zabarwic go?

jesli nie gwarancja to jak naprawic ekran aby ponownie świecił?