Problem z kalendarzem, brak wyświetlania zdarzeń - rozwiązanie

• 5 Odpowiedzi
  • 2338 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline K3m0T1989

• **
  • 110
  • Sprzęt: HTC HD2 + Samsung I8510
Otoz po 2 HR doszedlem do tego co powoduje ze kalendarz przestaje wyswietlac przypomnienia i zdarzenia.

Jestem zielony w WM jeszcze wiec opisze na czym polega procedura, mysle ze w miare jasno, u mnie to naprawia kalendarz od reki na sofcie 1.66

wpis w rejestrze, HKey_local machine --> nls --> overrides

jesli macie tam klucz SSDte to on psuje kalendarz, ja go nie mam, ale dodawalem recznie aby zmienic format daty na dd.MM.yyyy i wtedy owszem data fajna ale przypomnienia znikaly mimo ze w Windowsowym kalendarzu byly oraz na locksreenie. Po usunieciu tego pliku i restarcie kalendarz wraca do dzialania.

pamietam ze nie wszyscy grzebali z tym plikiem ale jesli ktos podmienial pliki w celu poprawy daty albo moze instalowal jakis program ktory byc moze wlasnie  edytowal ten plik i dlatego kalendarz sie sypal.

teraz musze potestowac z tym wpisem, moze zamiast kropek przecinki albo myslniki zeby dzialalo ladnie.

edit:
kropki, przecinki, myslniki, spacje nic nie chce dzialac niestety. Pozostaje usuniecie pliku i glupi format daty ale kalendarz wazniejszy
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2010, 22:48:45 wysłana przez K3m0T1989 »
Motorola T192 -> Motorola V50 -> Sony J70 -> Siemens SL45 -> Nokia 7650 -> Nokia 3410 -> Siemens ST55 -> Nokia 6600 -> SE P910i -> Nokia N95 -> Samsung I8510 + HTC HD2

*

Offline mayek

• 281
  • A co to jest GPS ?
  • Sprzęt: HTC ONE S
Odp: Problem z kalendarzem, brak wyświetlania zdarzeń - rozwiązanie
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2010, 11:58:17 »
Miałem ten sam przypadek , brak przypomnień w kalendarzu.
Usunięcie tego wpisu pomogło !
Dzieki :)

« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 18, 2010, 08:47:51 »