Simlock - dreczace pytanie

• 3 Odpowiedzi
  • 810 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Simlock - dreczace pytanie
« dnia: Styczeń 03, 2008, 21:20:02 »
Witam,

Z góry przepraszam za może banalne pytania, ale jestem laikiem w tych sprawach a szukając na forum nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na poniższe pytania:
1. Czy zdejmując simlocka i zmieniając rom może się coś "pochrzanić" z simlockiem, że znowu powróci?
2. Jeśli jednak wybiorę Kaisera z simlockiem ery (u nich płacę rachunki) i zmienię rom to czy też może się coś "pochrzanić"? (w tym przypadku chyba wolę żeby cały czas już był ten simlock ery)
3. Czy są i polecacie jakieś serwisy w Warszawie, które zdejmują simlocka z kaisera, gdyż nie chce sam nic "pochrzanić" wykorzystując wspomnianą na forum angielską stronkę, gdzie robią to za 20 gbp. Wolę zapłacić trochę więcej, gdyż trochę ten sprzęcik kosztuje, a także preferuję oryginalny design  HTC niż nijaki ery i dlatego myślę o kaiserze z simlockiem orange.

To są na ten czas jedyne nurtujące mnie pytania szczególnie 1. i 2., które zdecydują na jakiego kaisera mam się zdecydować, gdyż czysty bez simlocków prosto od producenta trochę drogo dla mnie kosztuję, szczególnie, że trzeba by jeszcze automapę dokupić oraz kartę pamięci.

Dziękuję za odpowiedź

pozdrawiam

ps.
dodatkowe pytanie o automape (przyznam się nie szukałem w necie) czy kupując ją można bezproblemową przegrać ją na inna kartę pamięci, czy są jakieś zabezpieczenia?

*

Offline copymaker

• 1253
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: Simlock - dreczace pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2008, 00:10:37 »

1. Czy zdejmując simlocka i zmieniając rom może się coś "pochrzanić" z simlockiem, że znowu powróci?

Z tego co wiem, to nie.

2. Jeśli jednak wybiorę Kaisera z simlockiem ery (u nich płacę rachunki) i zmienię rom to czy też może się coś "pochrzanić"? (w tym przypadku chyba wolę żeby cały czas już był ten simlock ery)