PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Kaiser => Wątek zaczęty przez: Krugoo w Listopad 28, 2007, 23:14:04
-
Witam Wszystkich,
Dziś zostałem posiadaczem Kaisera kupionego w Orange. To mój pierwszy palm i mam niestety problem z komunikacją z PC. Zainstalowałem płytę startową (program nazywa sie Centrum obsługi urządzeń z systemem Windows Mobile). Jak podłączam palma przez USB to nic się nie dzieje. Miałem tylko przy pierwszym połączeniu komunikat, że sterowniki urządzenia zostały zainstalowane i na tym koniec. Wchodze więc ręcznie w ustawienia i dalej w ten program "Centrum obsługi urządzeń z systemem Windows Mobile" i dostaję komunikat "brak połączenia". czytałem wątek nt problemów z połączeniami ale nic nie pomógł. Aha, przez BT też nic z tego bo PC nie widzi palma i na odwrót.
Pomóżcie, proszę bo jestem załamany. Taki sprzęt i nie działa:(
-
A na PC masz Vistę czy XP?
-
Krugoo:
Po pierwsze nie palm tylko PPC albo PDA, po drugie jak masz XP zainstaluj najnowszego AS a jak Viste najnowszego WMDC - oba z www.microsoft.com
-
Mam Vistę Home Edition
Napisane: Listopad 28, 2007, 23:31:30
W nazewnictwie sie poprawię. Zainstalowałem WMDC, zrestartowałem komputer i dalej nic. Co robić?
-
Rirewall albo AV nie blokuje czegos? Podlaczasz go pod PC i co sie dzieje? ZObacz czy w managerze urzadzen nie ma wykrzyknikow jakichs.
-
Firewall i zaporę wyłączyłem. Po podłączeniu do PC zainstalował oprogramowanie sterownika Mobile Remote Adapter. Niby wszystko ok. Jednak po podłączeniu nic się nie dzieje, żadnej ikonki czy komunikatu. Wchodzę więc w Panel Sterowania lub Programy i ręcznie odpalam WMDC. Wyskakuje komunikat "brak połączenia". W ustawieniach połączenia zaznaczyłem wszystko "ptaszkiem". Szlag mnie trafia bo z Nokią żadnego problemu nie mam z synchronizacją.
-
Dziś rano oddałem Kaserka do serwisu w Jankach. Technik bedzie po południu. Ciekaw jestem czy mi pomoże rozwiązać problem czy powie, że telefon jest sprawny i to wina kompa.
-
Rzucaj tekstem, ze sprawdzales na 4 kompach i wszedzie tak samo. A swoja droga moze rzeczywiscie sprawdz u "kogos", bo moze ta whista cos krzaczy
-
Serwis CRC zmienił oprogramowanie, mimo, ze telefon kupiłem dzień wcześniej. Niestety, mimo prób technicy nie byli w stanie zsynchronizować urządzeń ale mialem wrazenie, że sami nie bardzo wiedzą co mieliby zrobić. Podobno na ich komputerach wszystko smigało więc wina jest po stronie mojego peceta. Jutro jadę do Mobile Consulting, może oni pomogą bo jesli nie to sie poddaję, sprzedaję to cudo i wracam do Nokii.
-
Okazało się, że prócz konieczniści poinstalowania sterowników najwiekszym problemem był G-Data. Dopiero pomogło jego odinstalowanie. Wszystko działa więc wątek mozna zamknąć. Dziekuje Wam za pomoc.