Witam,
Nowy TyTN II w Orange. Dokładnie mam ten sam problem co kolega @Padi.
Jestem aktualnie na etapie rozmów z Pomocą Techniczną Orange, ale już dowiedziałem się, że to niby coś z telefonem (mam dzwonić do CRC).
Faktycznie również ostatnio załączyli mi na pobliskim maszcie 3G, no ale ciężko mi to porównać ponieważ sam telefon mam od niedawna, ale wydaje się że przed 3G nie było tego problemu. (Rano- po nocy nie używania, osoby dzwoniące do mnie, lub na inną kartę włożoną do tego telefonu usłyszą „ Abonent poza zasięgiem ….” dopiero jak zainicjuję połączenie, nawet wystarczy sekundowa próba połączenia – wszystko powraca do normy).
Dziwna cała ta sprawa, tym bardziej że u operatora nic nie wiedzą, tym bardziej o problemach z 3G, a czytając powyższe posty widzę że problem nie jest sporadyczny, noo ale nie dziwi mnie postawa BOK – najlepiej powiedzieć, że mam wysłać fona do serwisu.
Pozdrawiam, i bardzo proszę o info jeżeli ktoś z Was się z tym upora. Nie uśmiecha mi się wysyłka fona do serwisu.
Pasat01