Problem z dzwiekami

• 18 Odpowiedzi
  • 2549 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline yanoosch

• *
  • 62
  • Sprzęt: HTC TP2, SE SATIO, HTC WIZARD, Nokia N73
Problem z dzwiekami
« dnia: Grudzień 01, 2008, 22:34:14 »
Witam
Jak w temacie- po wgraniu ugotowanego przeze mnie ROMu nie mam dzwiekow (nawet w sluchawce czy na glosnomowiacym). Wczesniej mialem dzwieki ale teraz nie ma nigdzie nawet w odtwarzaczu muzyki.
Czy ktos wie w czym tkwi problem, bo ja juz nie mam pomyslow. Probowalem ugotowac inny ROM i nadal to samo.
Z gory dziekuje za pomoc
KAŻDY KIJ MA DWA KOŃCE.....
PROCA MA TRZY :)

*

Offline grzemach

• 269
    • Info Enterprise
  • Sprzęt: HTC TyTN II
Odp: Problem z dzwiekami
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2008, 23:20:46 »
jestem laikiem, ale z tego co czytałem to problem z dźwiękami występuje gdy masz źle dobrane ratio do ROMu, później nic nie pomaga granie innego ratia, trzeba jakoś kombinować - gdzieś na forum widziałem kilka podobnych wątków.

*

Offline kristoff_sz

• 428
  • I śmieszno i strasznie!
  • Sprzęt: HTC TyTN II (Kaiser KAIS130)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2008, 08:14:20 »
jestem laikiem, ale z tego co czytałem to problem z dźwiękami występuje gdy masz źle dobrane ratio do ROMu, później nic nie pomaga granie innego ratia, trzeba jakoś kombinować - gdzieś na forum widziałem kilka podobnych wątków.

RaDio, nie żadne raTio :P
Kaiser (KAIS 130)
ROM:   APR16 Dutty's WM6.1
Radio: 1.58.16.27
SPL:    3.56.HARD

*

Offline yanoosch

• *
  • 62
  • Sprzęt: HTC TP2, SE SATIO, HTC WIZARD, Nokia N73
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 02, 2008, 20:23:05 »
Problem rozwiazany juz wczoraj ale jakos nie mialem czasu napisac o tym.
Problem tkwil w radiu-nie pamietam dlaczego ale wgralo mi sie radio 1.27itd. Wrzucilem sobie radio 1.58.25.17 i wszystko dziala jak nalezy.
W kazdym badz razie dzieki za podpowiedzi.
KAŻDY KIJ MA DWA KOŃCE.....
PROCA MA TRZY :)

*

Offline grzemach

• 269
    • Info Enterprise
  • Sprzęt: HTC TyTN II