Gwarancja.

  • 8 Odpowiedzi
  • 674 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline InTeRmediolan

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TYTN II
Gwarancja.
« dnia: Luty 01, 2009, 12:58:51 »
Witam.
Wgrałem Rom Makusa i teraz chcę wrócić na gwarancję.
Więc w FAQ mam link do romu Orange więc ściągam.
Radio też jest lecz to jest wersja -RADIO 1.27.12.32
A ja jak dobrze pamiętam to miałem -RADIO 1.27.14.32.
I nie wiem czy to jest różnica czy nie...

A.... jeszcze jedno. Żeby wgrać rom trzeba było ściągnąć HardSPL więc wtedy pobrałem wersję -HardSPL 3.56
I nie wiem czy to sie zostawia czy jakoś wgrywa inny.


Proszę o odpowiedź.
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6656
"Zabrania się: w podpisach (bez zgody administracji) umieszczenie grafik lub tekstów - większych, niż dwukrotność popularnych userbarów - czyli odpowiednio: 350x40px"

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2009, 13:21:04 »
wgraj wszystko co jest w paku Orange a spl na końcu - i tak jak wgrywasz hardspl



//edit

zawsze jak dajecie kaisera po zmianach romu -  to mówcie w serwisie żeby wam simlocka sprawdzili bo zdjęty - mnóstwo dyskutujcie i zawsze dajcie do zrozumienia, że znacie się na tym co zepsute i wiecie lepiej od nich - mówię wam - to da świetny efekt - skuteczność gwarantowana  :grin:
(aha mam na myśli to - że wam skasują gwarancję - jakby ktoś nie kupił żartu)



i jeszcze jedno  ---  rozumiem, że wszyscy mają świadomość, że serwisy żyją z napraw i naprawy gwarancyjne są bardzo lukratywne dla nich - i że trzeba się wyjątkowo przyłożyć żeby nie uznali usterki - bo przepada im kasa - i dlatego najlepiej samemu załatwiać sprawy gwarancji a nie zdawać się na pośredników bo nigdy nie wiadomo co głupiego napiszą w opisie usterki
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2009, 15:08:53 wysłana przez robix1999 »
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

*

Offline osiol3k

  • **
  • 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire HD, GOCLEVER A103
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2009, 14:19:39 »
a jak z simlockiem ?
SPRZĘT: HTC Desire HD SYSTEM: SVHD 1.7.5

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2009, 19:40:30 »

zawsze jak dajecie kaisera po zmianach romu -  to mówcie w serwisie żeby wam simlocka sprawdzili bo zdjęty - mnóstwo dyskutujcie i zawsze dajcie do zrozumienia, że znacie się na tym co zepsute i wiecie lepiej od nich - mówię wam - to da świetny efekt - skuteczność gwarantowana  :grin:
(aha mam na myśli to - że wam skasują gwarancję - jakby ktoś nie kupił żartu)

A to niby dlaczego?  :O
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 03, 2009, 20:35:02 »
a dlatego - że to budzi podejrzenia to raz - a dwa że nikt nie lubi takich co im mówią co mają robić (sprawdź u mechanika to będziesz wiedział czemu)
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 03, 2009, 21:00:29 »
a dlatego - że to budzi podejrzenia to raz - a dwa że nikt nie lubi takich co im mówią co mają robić (sprawdź u mechanika to będziesz wiedział czemu)

Moze nikt nie lubi, ale jak nie maja podstaw nie anuluja gwarancji, a beda uwazali ze sciemnianiem bo klient sie zna. Wiele razy przetestowane jak najbardziej z pozytywnym skutkiem.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline osiol3k

  • **
  • 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire HD, GOCLEVER A103
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 03, 2009, 21:38:22 »
ja sie rpzyznam wam ze z simlockiem nie mam problemu.

jezeli cos mi sie spitoli w sprzecie wgram oryginalny rom i oddam do serwisu.

najpiekniejsze w tym jest to, ze moja kajzerka nie jest z rzadnej sieci :)
SPRZĘT: HTC Desire HD SYSTEM: SVHD 1.7.5

*

Offline boobass

  • **
  • 177
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 2
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 03, 2009, 21:45:51 »
Cytuj
Wrócił mój kaiser z naprawy, nawet nie naprawili, bo stwierdzili ingerencję w oprogramowanie. Na stronie na której sprawdza się stan naprawy dali piękne zdjęcie bootloadera z napisem HardSPL 3.28:)

Szkoda, że mnie nie poinformowali, że mogą naprawić to płatnie, tylko odesłali i tyle.

P.S. Który z forumowiczów potrafi wymienić gniazdo usb w kaiserze?

Dzwoniłem teraz do Regenersis (dawne CRC) i powiedziała mi pani na linii, że oni nawet odpłatnie nie naprawią tej usterki... Mam sobie szukać sam serwisu.

Pytanie do Was, czy tak można?

Pisałem to jakiś czas temu na forum...

*

Offline osiol3k

  • **
  • 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire HD, GOCLEVER A103
Odp: Gwarancja.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 03, 2009, 21:53:57 »
Wszystko moga.

A co do wymiany gniazda usb to pojdz do dobrego komisu z komorkami gdzie tez naprawiaja telefony. pogadaj z nimi. jak cos to na seguro.pl kupisz takie gniazdo i ci wymienia. to nie jest jakas filozofia tylko sprzet jest potrzebny. najprawdopodobniej goracym powierzem trzeba to zrobic.
SPRZĘT: HTC Desire HD SYSTEM: SVHD 1.7.5