Problem z synchronizacją poczty Microsoft Exchange

  • 2 Odpowiedzi
  • 571 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z synchronizacją poczty Microsoft Exchange
« dnia: Luty 23, 2009, 12:13:28 »
Witam,
Jestem "świeżym" użytkownikiem forum PDACLUB wiec proszę o wyrozumiałość jeśi taki wątek już sie pojawił..... ewentualnie prosze o link...

Posiadam TYTN II z wersją WM6.0 i mam problem z synchronizacja z Microsoft Exchange (z firmowym kontem mailowym) . Przy pierwszym konfigurowaniu ustawień serwera (wgraniu certyfikatu)  TYTN II połączył się z serwerem i synchronizacja działała przez około 5 dni. Po tym czasie nagle przestało, wszelkie ustawienia są poprawne, certyfikat również, a przy każdej kolejnej synchronizacji pojawia się komunikat: "Certyfikat na serwerze jest nieprawidłowy... lub błędnie skonfigurowana usługa" co śmieszniejsze to, że przy takowych ustawieniach działało to wcześniej. Próbowałem "twardy reset" i wsyztskei ustawienia od zera ale nic nie pomogło. Inni użytkownicy w firmie z PDA z WM np Omnia, lub HP na identycznych ustawiniach działają bez problemu.

Czy ktoś z uzytkowników TYTANA II miał podobny problem?

dziekuje za wszelkie uwagi....
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2009, 12:48:35 wysłana przez pablob83 »

*

Offline tuner

  • 19
Odp: Problem z synchronizacją poczty Microsoft Exchange
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2009, 19:37:13 »
dziwna rzecz - ja korzystam z exchange od prawie roku i nigdy na żadnym romie nie było najmniejszych problemów. Spróbuj usunąć konto exchange z telefonu i skonfigurowac jeszcze raz. Sprawdź czy certyfikat nie wygasł - możesz wejść na owa jeśli działa na tym samym certyfikacie i się przekonasz czy jest poprawny. No i na koniec pozostaje Ci nieśmiertelny hard reset :)

Odp: Problem z synchronizacją poczty Microsoft Exchange
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2009, 16:13:18 »
Na 90% brak ci certyfikatu urzędu pośredniczącego . Certyfikat Ex jest "self sign" czy jakieś firmy ? Zwróć uwagę / sprawdź wersję OS systemów które się synchronizują .