PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Kaiser => Wątek zaczęty przez: gothiclee w Marzec 25, 2008, 19:18:46
-
Dobra problem jest taki że otrzymałem dzisiaj MDA Vario III prosto z salonu i podczas wybierania połączeń telefon poprostu kończy rozmowę. Czyli jest tak że -> wybieranie numeru -> zielona słuchawka -> i.. zrywanie połączenia. Ktoś wie co to może być?
-
moze wlaczona blokada prezentacji numeru w telefonie, przy wylaczonej tej usludze u operatora - skutkuje wlasnie takim zachowaniem.
-
Wyłącz sieć 3g i sprawdź czy problem się powtarza :)
-
Po wyłączeniu 3g problem nie istnieje. Ale to nie o to chodzi żebym miał 3g wyłączone. Wie ktoś jak temu zaradzić?
-
może telefon próbuje się łączyć przez 3G ale niema zasięgu do 3G
-
Po wyłączeniu 3g problem nie istnieje. Ale to nie o to chodzi żebym miał 3g wyłączone. Wie ktoś jak temu zaradzić?
tak - skorzystać z poważnej i poprawnie skonfigurowanej sieci.
-
Po wyłączeniu 3g problem nie istnieje. Ale to nie o to chodzi żebym miał 3g wyłączone. Wie ktoś jak temu zaradzić?
tak - skorzystać z poważnej i poprawnie skonfigurowanej sieci.
:) ciekawa koncepcja moze nas oswiecisz :)
zmien radio rom ten problem wystepowal juz w hermesach dla orange mialem specjalnie 1.40, tu z oryginalnym radiem nie mam problemu.
problem najczesciej wystepuje ja zgubisz 3g i lapie E wtedy zanim odswiezy to troche mija i nie zawsze sie to udaje
-
A co zmienić w SonyEricssonie k800i i Nokii N73 w których występuje IDENTYCZNY problem? Tzn. sieć skonfigurowana przez jakiegoś bezmózga robi uparcie handover z 2G do 3G bez sprawdzenia czy telefon/karta ma taką mozliwość.
Problem jest szczególnie bolesny w Erze, ale widziałem też go w Orange.
-
Aby nie mieć takich przygód z siecią należy zgłosić to jako problem techniczny do operaora sieci. Najczęściej zdarza się to ( ale nie zawsze na starszych kartach Sim ) które fabrycznie nie były kartami USIM 0 Upgrade ich polegał de facto na wpisie skryptem w serwerze operatora obsługi UMTS-u. Zazwyczaj pomaga ręczne przebootowanie konta użytkownika na serwerze operatora - ale to może zrobić wyłącznie operator ( obsługa techniczna sieci) - po tym zabiegu problemy znikają - w moim przypadku przetestowane na kilku kartach w Erze / Plusie i Orange .
-
Problem jest w konfiguracji i był zgłaszany, nikt nie robi nic bo im to wisi.
Przykład - sieć nawet nie sprawdza, czy karta SIM ma uprawnienia do 3G jak daje polecenie handoveru. Dzieje się to np. z kartami Heyah, które w ogóle nie mają dostepu do 3G oraz kartami w roamingu, które mają prawo tylko do 2G
Skoro nie sprawdzają danych do których z łatwością mają dostęp, to trudno oczekiwać sprawdzania rzeczy bardziej skomplikowanych. Po prostu jak zwykle poszli na łatwiznę i mają wszystko gdzieś... Oczywiście rzecz występuje tylko w Polsce, jeżdząc po paru krajach problemu nie stwierdziłem, nawet jak w roamingu nie miałem dostepu do 3G