Kaiser...jak przetestować moduł GPS?

• 21 Odpowiedzi
  • 4238 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kaiser...jak przetestować moduł GPS?
« dnia: Kwiecień 03, 2009, 20:50:46 »
Witam. Nabyłem Kaisera wgrałem "Makus v7 2II98 - PLK" i radyjko "Radio 1.71.09.01 Protocol 25.75.40.02.eMo"...posiadam Automape 5.0 i cały czas wyświetla mi wyszukiwanie sygnału GPS...i pomimo 15minutowego czekania nie widać zadnego rezultatu. Czy istnieje jakis program dzięki któremu mógłbym sprawdzić czy GPS w HTC'ku jest sprawny?

P.S. Jestem początkujący (likiem) i proszę o wyrozumiałość :)

*

Offline frugo3000

• 118
  • Sprzęt: Desire
Odp: Kaiser...jak przetestować moduł GPS?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2009, 21:01:51 »

HTC  Desire
Apple iPod Classic 80GB + Soundmagic PL11

*

Offline robix1999

• Ekspert HTC HD2
  • 1767
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2009, 21:15:25 »
w romie PDA Corner v21 są wbudowane różne narzędzia do diagnostyki - GPS TEST, HTC GPS TOOL i wspomaganie - Quick Position, QuickGPS, Turbo GPS - i albo szukaj ich na xda albo wgraj romik Cornera - szczegóły znajdziesz w osobnym wątku

*

Offline boobass

• **
  • 177
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 2
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2009, 21:23:03 »
W ustawieniach GPS- ogólne ustaw AUTO na port COM4, i prędkość odczytu 57600bps, miałem kiedyś przestawione i mi nie łączyło, zaktualizuj dane gps przy pomocy QuickGPS- pomaga. 

*

Offline YellowLabel

• 31
  • Sprzęt: TyTn II
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2009, 21:23:40 »
wyjdz na powietrze. w domu nie znajdzie.
TyTn II

*

Offline boobass

• **
  • 177
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 2
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 03, 2009, 21:30:07 »
dokładnie wyjdź na zewnątrz, pierwsze połączenie zawsze trwa długo, następne trochę szybciej i tak do SR... Przerabiałem to...

« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 04, 2009, 05:11:14 »