gwarancja SIM-UNLOCK

  • 45 Odpowiedzi
  • 13108 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 10, 2008, 01:24:22 »
Ponieważ "Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową". Ciekawe jak to wykażesz po 6-ciu miesiącach ...

Nie do konca, Sprzedawca odpowiada przez cale 2 lata, natomiast w ciagu pierwszych 6 mies. towar z automatu jest uznawany ze byl niezgodny w momencie wydania i musi Ci udowodnic e. ze tak nie bylo. Po 6 mies. to kupujacy musi udowodnic, ze towar jest niezgodny, czyli generalnie tak jak w przypadku gwarancji, kiedy serwis zakwestionuje wade a Ty musisz udowadniac ze nie wystapila z Twojej winy.

Ja się tylko pytam w jaki sposób ingeruje się w oprogramowanie telefonu jeśli blokada zdejmowana jest kodem - takim jak np.. z imei check... Nie podłączam przecież sprzętu pod serwisowego boxa, nie grzebie na płycie głównej pod mikroskopem (nokia bb5), nic do telefonu nie wgrywam... tylko wpisuje kod... więc gdzie tu ingerencja...
Poza tym ja już kiedyś pisałem... kupując fony u opów trafiały mi się wielokrotnie sztuki bez locka. Więc jak mi serwis udowodni, że locka fabrycznie nie miałem?

Dokladnie ja kupilem w Plusie a ojciec w Orange telefony z "simlockiem" ktore go nie mialy. A wszystkie dywagacje na temat utraty gwarancji po zdjeciu simlocka to bzdura. Na forum bylo sporo tego typu dyskusji oraz jeszcze wiecej osob ktore naprawialy telefony bez simlockow i nikt nigdy sie nie doczepil...

Proponuje jednak poczytac stare dyskusje i zamknac ten watek bo nic nie wnosi do tematu. Ci co trzesa porami niech nie ruszaja simlockow albo kupuja telefony bez simlockow za trzy razy takie pieniadze, albo niech nie kwicza ze kupili taniej i sie boja uzywac bo straca gwarancje.


NO RISK NO FUN !
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 10, 2008, 11:28:46 »
Mam nadzieje ze nie masz Tu mnie na mysli ... duzo już się oczytałem na ten temat ... i prawda jest ze różnie różni mówią ... znalazłem kilka sytuacji ze po zmianie wszystkiego gwarancje uznali ... z koleji znalazłe ze zmiana romu była powoden utraty ... Ja bynajmniej portkami nie trzęse , jakbym trząsł to bym nie ruszal ... ale wiedzalem ze cos wykombinuje i z reguły zyłem w przedswiadczeniu ze takie urządzenia się nie psują ... no ale masz stalo sie ... zobaczymy co z tego wyjdze ...
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 10, 2008, 12:39:34 »
Najprosciej ubic urzadzenie tak, zeby sie w ogole nie wlaczalo ani nic wtedy nic nie sprawdza tylko od razu wymienia plyte glowna :)
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 10, 2008, 14:39:44 »
Heh :D moze podasz instrukcje jak to zrobic :D
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 10, 2008, 18:48:57 »
Nie chce mi się tego wszystkiego czytać tylko pisze jak jest :-) sam ściągasz simlock-a = tracisz gwarancję
...
To tak jakbyś np miał płytę główną od kompa wgrał nowego biosa i płyta by się spaliła. Jeśli byś ją wysłał na reklamację to jeśli wykryją że aktualizowałeś sam biosa to Ci nie wymienią płyty na nową...
...
Dokładnie tak jest !!!!!!!!! Chyba już wszystko zostało wyjaśnione :-)
Aleś przywalił z tym przykładem o płycie głównej! To co? Jak nie wymienią, to będą sami naprawiać? LOL Niczego nie wyjaśniłeś, a tylko zamieszałeś.

*

Offline juniorkm7

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 10, 2008, 20:54:22 »
Jeśli chodzi ci jak "ubić" to o ile nie ma plomb otwierasz go i dostajesz się na płytę główną i zapalniczką do gazu z kuchenki (taką co tylko iskrę daje) "klikasz" w jakąś ścieżkę na płycie i już siedzi. Możesz też spróbowac w styki baterii ale to mniej pewne czy padnie a pozatym może paść w niewiadomym miejscu. Sposób jest sprawdzony bo u mnie na osiedlu w taki sposób się kupuje najnowsze karty graficzne po 800zł i gdy ich cena znacznie spadnie robi sie taki zabieg, niesie do sprzedawcy i żąda zwrotu kasy - jeszcze nigdy nie zdarzyło się żeby nie zwrócili - ot takie długotrwałe wypożyczenie pod zastaw:P

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 10, 2008, 21:02:53 »
@juniorkm7
Masz sposób na nowy rom w swoim Kaiserze .
Ale pamiętaj działa do czasu i jest bardzo łatwy do stwierdzenia przez serwisanta
potrzebna zgoda

*

Offline juniorkm7

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 10, 2008, 21:07:14 »
kaszczu napisałeś: "Dlatego jak chesz cokolwiek aktualizować a aparat jest na gwarancji lepiej jest wysłać tel do serwisu z notą żeby wgrali najnowsze aktualizację. To nic nie kosztuje a mamy pewność że gwarancja dalej biegnie. A wiem bo tak jak pisałem wcześniej pracuje w branży i wiem co pisze. A co do przepisów etc. wszystko można obejść w końcu są tak niedokładne, że każdy je interpretuje na swój sposób."

Czyli jeśli wyślę swojego Kaisera do serwisu bez podania jakiejś wady że np się wiesza i tylko napiszę: WGRAJCIE MI NAJNOWSZY ROM BO TAK MI SIĘ PODOBA to zostanie mi on wymieniony??? Inni do tej pory pisali że taki zabieg jest słono płatny. Czy mógłbyś to rozwinąć??


A co do kolegi jeden post wcześniej - raczej nie rozkręcę kaisera tylko po to żeby go przypalić zapalniczką... to nie jest zwykła komórka która traci na wartości po 2 miesiącach i jest do d... pozatym PLOMBY napewno gdzieś są i czyhają...
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2008, 21:09:42 wysłana przez juniorkm7 »

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 13, 2008, 09:32:13 »
A ja mam pytanie ... moze wiecie czy w razie niepowodzenia ... czyli obalenia naszej gwarancji ... oni to zapisuja ?? I przy kolejnej próbie nawet nie sprawdzaja tylko odsylaja ?? Wiem ze oczywiste pytanie ale moze ktos wie czy imei spisuja czy poprostu dane z faktury maja gdzis w bazie
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline luqasss

  • ***
  • 423
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TOUCH PRO 2
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 20, 2008, 23:30:51 »
Kaiserek wrócił z gwarancji ... uznali mi ją mimo ze sciągnałem simlocka ... wiec to nie jest powód do utraty gwarancji ...
SE P910i >> HTC Hermes >> HTC Kaiser >> HTC Raphael >> HTC Rhodium

ROM:  ¯`·.¸¸.- Energy -.¸¸.·´¯
RADIO: 4.49.25.77

*

Offline Padi

  • ****
  • 904
  • Płeć: Mężczyzna
    • To co lubię...
  • Sprzęt: HTC HD2 Leo
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 23, 2008, 14:40:44 »
Witam.
Ja wam opowiem swoją historię z serwisem Ery(salon firmowy).

kupiłem ze 2 lata temu Wizarda, simloka i cida zdjąłem po paru godzinach od zakupu. Okazało się że Wiazard ma uszkodzony Bluetooth, na drugi dzień poszedłem do salonu ery (wgrany orginalny soft ery) wysłali go do CRC z podaniem "sprzęt nie zgodny z umową" po 2 tygodniach otrzymałem pisemną informacje abym zgłosił się do salonu ery po odbiór nowego egzemplarza Wizarda. Otrzymałem finkiel nówkę i innym imei sztukę prosto z ery i notką w karcie gwarancyjnej "wymiana na nowy" i zmianie imei w karcie gwarancyjnej.  ŚCIĄGNIĘCIE SIMLOCKA I CIDA NIE POWODUJE UTRATY GAWARANCJI POD WARUNKIEM ŻE SPRZĘT ODDAJESZ DO SERWISU Z ORGINALNYM OPROGRAMOWANIEM OPERATORA SIECI KOMÓRKOWEJ. Warunek że sprzęt nie ulegnie uszkodzeniu podczas ściągania simlocka lub cid'a.
Historia PDA... BlueAngel, Wizard, Universal, Ameo, Kaiser, Touch Pro, Blackstone, Leo... co dalej czas pokaże.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 24, 2008, 11:26:48 »
To co piszesz jest prawda, ale dotyczi SIMLOCKA o CID moga sie doczepic tylko po prostu sami tego nie szukaja, chyba ze maja podejzenie, ze go nie ma ...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 24, 2008, 15:42:47 »
Najprosciej ubic urzadzenie tak, zeby sie w ogole nie wlaczalo ani nic wtedy nic nie sprawdza tylko od razu wymienia plyte glowna :)

do mikrofalówki na 15-20 sek i masz co chciałeś :)

*

Offline medive

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire, ASUS S96S
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 24, 2008, 15:55:06 »
a obudowa się niestopi? :P

Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 24, 2008, 16:06:08 »
a obudowa się niestopi? :P

jesli zrobisz to na krotki okres czasu to nie - bebechy szlag trafi.... testowalem to kiedys na telefonie i sie sprawdzilo - wrocil do mnie nowy i sprawny...

*

Offline medive

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire, ASUS S96S
Odp: gwarancja SIM-UNLOCK
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 24, 2008, 16:13:04 »
może i tak ale zależy jaką moc ustawisz :P widziałem jak telefon wciągu 30 sekund się roztopił na płyn a ktoś to nagrał i zrobił fajną animacje :P