PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Kaiser => Wątek zaczęty przez: Jacyk w Lipiec 26, 2008, 11:54:14
-
Witam ! Mam problem z TyTn II ! Podczas instalacji aplikacji lingvosoft instalator
zapytał o zaakceptowanie restartu systemu ale zignorowałem go poniewaz wiedziałem że
druga aplikacja którą miałem zainstalować też będzie wymagała restartu więc chciałem
to zrobić po instalacji obu programów. No i po restarcie htc padło ! Mam czarny ekran
z napisem "smart mobility" i czerwonym napisem na dole po prawo "r.1.27.12.1 g.22.45.88.07h d.1.56.00.00"!
W takim stanie nie mogę nic zrobić , nie wyłącza się przyciskiem "power" , hard reset
nie działa (dwa softkey-e i patykiem w otwór przy mini usb), komputer i
activesync "nie widzi" sprzętu ! No i tak "leży" od kilku dni ! W związku z tym że nie ma
htc połączenia z kompem nie mogę wgrać np. romu z instrukcji z tego
tematu http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=102242.0 !
Jak w inny sposób przywrócić go do życia ? Jest to mój pierwszy sprzęt z wm i mam go
zaledwie od miesiąca ! Czy mogę jeszcze coś zrobić we własnym zakresie ??
Przekopałem kupę tematów ale odpowiedzi nie znalazłem (lub żle szukałem).
Proszę o jakąś rade !
-
Alepewnie bez problemu możesz wejść w tryb BL - a tego nie sprawdzil eś. Po wejściu w tryb BL możesz ożywić za pomocą mtty lub ostatecznie wgrać nowy ROM . Wystarczy chwilę poczytać .
-
a jeżeli nie to... to gwarancja o ile możesz...
-
HR przeciez jest sprzetowy i oprogramowanie, nie jest w stanie wysypac Kaisera tak, zeby HR sie nie dalo zrobic. Ja stawiam na to, ze zle jest robiony HR...
-
HR przeciez jest sprzetowy i oprogramowanie, nie jest w stanie wysypac Kaisera tak, zeby HR sie nie dalo zrobic. Ja stawiam na to, ze zle jest robiony HR...
też tak myśle postaraj się przytrzymać dłuższą chwile powinien zaskoczyć
-
Dzięki za zainteresowanie moim problemem . Powoli rozkładam ręce :| Przeprowadziłem może
dwadzieścia prób HR i po prostu nie działa ! Zgodnie z instrukcją i tym co wyczytałem
"Nacisnąć obydwa klawisze funkcyjne (soft key) -> trzymając je wcisnąć rysikiem
reset (na dole urządzenia) -> po pojawieniu się wiadomości puścić klawisze ->
potwierdzić komunikat zielona sluchawką." ! Te dwa klawisze trzymałem już od 1.min do (chyba)
5.min i nic się nie zmienia i nie pojawia (robiłem to na zmianę ze znajomym bo mi już ręka drżała :bored: )
.To samo ma miejsce z BL czyli zero reakcji dalej ten sam czarny ekranik z "smart mobility" i
nic się nie dzieje . Dodam że już sobie sam "wymyśliłem" że te dwa softkey-e trzeba
może razem z wciśniętym rysikiem trzymać ale nie pomogło. HTC mam niestety bez gwarancji więc
naprawa to obciążenie skromnej kieszeni :worried:.
Mam pytanie , czy mogę jeszcze sam coś zrobić we własnym zakresie czy tylko jakiś serwis
wchodzi w grę ??
-
wyjmij baterie na dzień lub dwa i włącz po tym czasie bez baterii może coś pomoże
-
Mam nadzieję iż wiesz gdzie jest dziurka do resetu ?
(http://www.hardreset.eu/images/htc_kaiser_tytn_ii_p4550_hard_reset_soft_reset.jpg)
HR : uwaga - nie może byuc podpięty do PC ani do ładowarki w czasie wykonywania HR
Dwa sotkeye najpierw przyciśnij i trzymaj a później rysikiem RESET ( może robić na zewnetrznych pod ekranem ) lub tez tymi na wysunietej klawiaturze
Powinieneś zobaczyć ten obrazek (http://www.hardreset.eu/images/htc_kaiser_tytn_ii_p4550_hard_reset_soft_reset_1.jpg)
Dopiero wtedy puszczamy Softkeye i Reset
BL:
Kamera +Power trzymamy i REST rysikiem do momentu zobaczenia trójkolorowego ekranu
-
tak tylko dodam że napis z ostrzeżeniem jest niebieski na białym tle ledwie go widać czasami a przycisk aparatu jest dwustopniowy