Serwis Orange

  • 4 Odpowiedzi
  • 1355 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline krissto

  • **
  • 207
  • Sprzęt: F-S Loox n560, iPhone3G, HTC Desire
Serwis Orange
« dnia: Grudzień 03, 2008, 21:38:05 »
Czy ktoś z Was miał może styczność z serwisem iPhone 3G w Orange?
Zachciało mi się zmiany i mam za swoje.
Po otwarciu pudełka okazało się, że przycisk home działa jakoś dziwnie, myślałem że się przyzwyczaję ale nic z tego.
Przycisk nie miał wcale kliknięcia, czy jak to nazwać (skoku). Działał jakoś anemicznie i często musiałem przyciskać dwukrotnie.
Oddałem do serwisu poprzez Orange w zeszły wtorek i cisza :(
Wiecie ile to może potrwać?

*

Offline wesyr87

  • ***
  • 317
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, Galaxy Note :)
Odp: Serwis Orange
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 03, 2008, 21:40:54 »
Zazwyczaj reklamacje trwają do dwóch tygodni (14 dni) :)

Trzeba jeszcze troszkę poczekać :)

*

Offline krissto

  • **
  • 207
  • Sprzęt: F-S Loox n560, iPhone3G, HTC Desire
Odp: Serwis Orange
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 04, 2008, 19:53:35 »
Zazwyczaj reklamacje trwają do dwóch tygodni (14 dni) :)

Niestety zgadza się.
Dzwoniłem do Orange i miły pan powiedział, że jeśli naprawa potrwa dłużej niż 2 tygodnie to serwis się ze mną skontaktuje.
Raczej nie dostanę w tym tygodniu  :S

*

Offline Yoggi

  • Nasz Poeta
  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LOOX N-560 GPS+ACER n35 GPS+ I-Phone 16 GB
Odp: Serwis Orange
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 06, 2008, 13:29:17 »
Nie bardzo w temacie,ale powiem wam kawał: (dowcip sytuacyjny)
Tło sytuacyjne-mam IP 3G,ale ładowarkę jedną.Czasem nocuję u rodziców,nie u siebie i zdarza się,że telefon się rozładuje w trakcie pobytu.Ładowarkę mam tylko u siebie w domu i nie chce mi się jej targać ze sobą gdziekolwiek idę.Wniosek? Potrzebna druga sieciowa ładowarka,żebym mógł w razie czego szybko podładować.
A teraz do meritum sprawy:oto dowcip

-Przychodzi facet (ja) do salonu Ery w Opolu.
Pyta(m)-Czy mógłbym kupić ładowarkę do IP i ze telefon mam od nich (w sumie mogłem nie mówic tego ostatniego,bo co ich to obchodzi,ale co tam...)
Sprzedawca-konsultant na to,że oni ładowarek sieciowych do IP NIE MAJĄ (sic!)
Noż k.....cze pieczone-rozumiem,że mogą nie mieć akcesoriów do wszystkich telefonów świata,ale ŻEBY NIE MIEĆ akcesoriów do telefonu,którego ma się w ofercie ?
Miły skądinąd pan próbuje mi jednak pomóc (w końcu nie jego wina,że w takiej firmie pracuje) i proponuje mi ładowarkę samochodową.
Ponieważ rodzice mają domek wolnostojący to uznałem,że czemu nie.Teren ogrodzony-psy latają-niech się w aucie ładuje jak się inaczej nie da.Miły pan przynosi mi ładowarkę.Koszt znośny-tylko coś mi tu nie pasuje.Pytam-jak podłączyć.Pan na to,że MUSZĘ SOBIE DO NIEJ DOKUPIĆ KABEL USB,i ze oni oczywiście (co mnie nie zdziwiło już)kabla w ofercie nie mają.
Tu mnie jasny szlag zaczyna trafiać,bo po cholerę mi ładowarka bez kabla-myślę sobie.Bez kabla ładowarkę to ja sobie mogę wsadzić co najwyżej w d.... (wiecie gdzie). Przecież po to mi druga ładowarka potrzebna,żeby sobie tylko telefon przepinać ,a nie żeby kabel ze sobą nosić,bo tak - to zamiast nosić ze soba kabel to bym całą ładowarkę otrzymaną w zestawie razem z kablem nosił.
Wk...urzony podziekowałem i po godzinie kupiłem zestaw Made in China z ładowarką do niego.Teraz sprawdzam czy w ogóle działa i ładuje.
I oto macie słynną firmę ERA.Zachwalającą IP na wszystkie strony-w salonach,na ulotkach,a potrafiącą je jedynie sprzedawać. A jak ci ładowarka zginie to sobie w USA kup ładowarkę najlepiej. Jak nie umieją ładowarki sprzedać to niech sobie sprzedają podróby jakieś Soey Erikson-y chińskie ,a nie podpisywac umowy z Apple'm  :mad:
Lepiej rok odsiedzieć w celi - niźli słuchać Wuwuzeli
Trąba bowiem tak ogłusza,że człowieka cierpi dusza.

*

Offline krissto

  • **
  • 207
  • Sprzęt: F-S Loox n560, iPhone3G, HTC Desire
Odp: Serwis Orange
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 06, 2008, 18:59:34 »
Uff, dostałem dziś. Wymienili na nowy.

Co do obsługi to w Orange też nie jest różowo.
Kiedy chciałem w teleserwisie zapytać o procedurę reklamacji, miła pani stwierdziła, że nie mają w ofercie telefonów marki Apple (zadała pytanie jakiej marki jest telefon, a nie jak się nzaywa).
Dopiero kiedy wspomniałem nazwę iPhone zapaliła się żaróweczka.
A na zgłoszeniu awarii napisane było: "Awaria klawiatury"  :grin:

Najważniejsze, że już go mam.  :ok: