PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Apple iOS => Apple iPhone / iPod Touch / iPad => Wątek zaczęty przez: beju w Kwiecień 27, 2011, 16:24:27
-
Jak mi wiadomo (poczytałem) że iPhone jest chroniony dwojako.
1) Ochrona 1 roku Apple (gwarancja producenta)
2) Ochrona 2 lat z tytułu odpowiedzialności sprzedającego wobec kupującego (ustawa o szcz. war. sprz. kons.)
O ile punkt drugi znam od podszewki, wiem co mi się należy a co nie, to w przypadku pierwszego punktu nie bardzo. Przekopałem pudełko w poszukiwaniu jakiejkolwiek karty gwarancyjnej, nieznalazłem tak owej. Warunki gwarancji (http://support.apple.com/kb/he44 (http://support.apple.com/kb/he44)) mówią o dokumencie "Proof Coverage". Co to takiego?
-
Gwarancja jest na podstawie numeru seryjnego, jezeli reklamujesz u sprzedawcy potrezbujesz dowod zakupu. Apple nie daje kart gwarancyjnych.
-
Warunki gwarancji znajdziesz tutaj (polska wersja od strony 62): http://images.apple.com/legal/warranty/docs/iPhone_4_warranty.pdf (http://images.apple.com/legal/warranty/docs/iPhone_4_warranty.pdf)
A tutaj mały FAQ: http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Poland&product=iphone (http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Poland&product=iphone)