Witam,
w dniu wczorajszym po kilkutygodniowej przerwie zaktualizowalem iTunes oraz zsynchronizowalem iP bez aktualizacji oprogramowania. Po wszystkim okazalo sie, ze brakuje kilku programow, ale z racji, ze w trakcie synchronizacji otrzymalem informacje o braku wystarczajacej ilosci miejsca dla pelnej synchronizacji nie bylo to jakims wiekszym zaskoczeniem. Usunalem czesc plikow wielkogabarytowych (nie programow) i ponowilem dzialanie. Niestety, brakujace aplikacje nie zostaly pobrane i widnialy przy nich znaki wykrzyknienia.
Teraz przechodzimy do sedna sprawy, wsrod brakujacych znalazl sie rowniez Quickoffice Mobile Office Suite w wersji 1.5.3, zakupiony podobno w promocji za kwote 7,99 €. Przy ponownej instalacji, z tym, ze juz o delikatnie zmienionej nazwie Quickoffice Mobile Suite i wersji 3.0.1 nie otrzymalem informacji, ze program juz jest zakupiony i mozna tylko go pobrac. To mnie zaniepokoilo, wiec sprawdzilem stan karty. Okazalo sie, ze faktycznie zostaly zablokowane srodki na poczet jakby nie patrzec ponownego zakupu, tym razem za kwote 5,99 €. Nastepnie otrzymalem zestawienie, w ktorym jest to potwierdzone.
Ponizej kopiuj-wklej z "Your receipt":
Receipt Date: 28/12/09
17 Quickoffice Mobile Office Suite, v1.5.3, Seller: Quickoffice, 7,99 €
Inc. (4+)
Write a Review Report a Problem
Receipt Date: 21/02/10
2 Quickoffice Mobile Suite, v3.0.1, Seller: Quickoffice, 5,99 €
Inc. (4+)
Write a Review Report a Problem
Nie znalazlem informacji o oplatach zwiazanych z aktualizacja w/w produktu. Jesli macie na ten temat jakies wiadomosci, to prosze o ich udostepnienie.
Jesli jednak jest to faktycznie bezpodstawna, bledna podwojna oplata, co w zwiazku z tym? Jaka jest procedura reklamacyjna?