Podwojne oplaty za aplikacje w iTunes

  • 1 Odpowiedzi
  • 1783 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Pieka

  • *****
  • 1024
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fusionowy Anihilator
    • Polski Oficjalny Support PHP-Fusion
  • Sprzęt: iPhone 4S
Podwojne oplaty za aplikacje w iTunes
« dnia: Luty 22, 2010, 11:12:06 »
Witam,

w dniu wczorajszym po kilkutygodniowej przerwie zaktualizowalem iTunes oraz zsynchronizowalem iP bez aktualizacji oprogramowania. Po wszystkim okazalo sie, ze brakuje kilku programow, ale z racji, ze w trakcie synchronizacji otrzymalem informacje o braku wystarczajacej ilosci miejsca dla pelnej synchronizacji nie bylo to jakims wiekszym zaskoczeniem. Usunalem czesc plikow wielkogabarytowych (nie programow) i ponowilem dzialanie. Niestety, brakujace aplikacje nie zostaly pobrane i widnialy przy nich znaki wykrzyknienia.
Teraz przechodzimy do sedna sprawy, wsrod brakujacych znalazl sie rowniez Quickoffice Mobile Office Suite w wersji 1.5.3, zakupiony podobno w promocji za kwote 7,99 €. Przy ponownej instalacji, z tym, ze juz o delikatnie zmienionej nazwie Quickoffice Mobile Suite i wersji 3.0.1 nie otrzymalem informacji, ze program juz jest zakupiony i mozna tylko go pobrac. To mnie zaniepokoilo, wiec sprawdzilem stan karty. Okazalo sie, ze faktycznie zostaly zablokowane srodki na poczet jakby nie patrzec ponownego zakupu, tym razem za kwote 5,99 €. Nastepnie otrzymalem zestawienie, w ktorym jest to potwierdzone.

Ponizej kopiuj-wklej z "Your receipt":
Cytuj
Receipt Date: 28/12/09
17 Quickoffice Mobile Office Suite, v1.5.3, Seller: Quickoffice, 7,99 €
   Inc. (4+)
        Write a Review      Report a Problem

Receipt Date: 21/02/10
2 Quickoffice Mobile Suite, v3.0.1, Seller: Quickoffice, 5,99 €
   Inc. (4+)
       Write a Review      Report a Problem
Nie znalazlem informacji o oplatach zwiazanych z aktualizacja w/w produktu. Jesli macie na ten temat jakies wiadomosci, to prosze o ich udostepnienie.
Jesli jednak jest to faktycznie bezpodstawna, bledna podwojna oplata, co w zwiazku z tym? Jaka jest procedura reklamacyjna?
Jestem jaki jestem :)

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Podwojne oplaty za aplikacje w iTunes
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2010, 15:07:56 »
Pytanie za 100 punktow, czy to byla aktualizacja, czy nowy produkt, a stary wycofali ze sprzedazy... Pewnie stad zmiana nazwy. Stary produkt usuneli z AppStore, a nowy nie jest traktowany jako aktualizcja. Musialbys napisac do supportu...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.