Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?

  • 9 Odpowiedzi
  • 5571 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Piotrunio

  • *
  • 52
  • Sprzęt: Qtek 9090-> M2000-> 5x iPhone 3g 8GB-> HTC Diamond
Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« dnia: Luty 04, 2011, 13:02:42 »
Witam
na forum myapple nie ma mądrego na mój problem... może ktoś z was spotał się z czymś takim ?

Kilka dni temu najprawdopodobniej kiedy słuchałem muzyki w łazience, gdzieś dostała się wilgoć.
Poszedłem na egzamin z prawa, włączyłem tryb samolot, wychodząc włączyłem tryb zwykły. Pojawił się komunikat
Cytuj
"To akcesorium nie jest przeznaczone dla iphone'a
Czy chcesz włączyć tryb Samolot, aby zredukować zakłócenia dźwiękowe ? Nie będzie możliwe wykonywanie ani odbieranie połączeń"
pomyślałem że jest to spowodowane jakimś błędem, bo ostatnio podłączałem iphona do radia w aucie (tak mi sie skojarzyło)
Olałem sprawę, wieczorem idąc na spacer i słuchając muzyki co chwile wyskakiwał ów błąd i nie pozwalał na słuchanie muzyki.
Sprawdziłem na necie co znaczy ten komunikat - pierwszy werdykt - wilgoć, niezwłocznie wyłączyłem iphona, sprawdziłem czujniki - są OK - czyściutkie jak łza ( a widziałem już kiedyś zalane).
BANG - nagle iphone sam się włączył... to mnie zmartwiło... kolejna próba wyłączna - nic. Po podładowaniu, podsuszeniu przez 20h w ryżu na kaloryferze *( wiem - pathetic & naive - ale tonący brzytwy się chwyta ) iphone już nie włącza się sam.

Mowie tutaj o iPhonie 3GS - soft 3.1.3 z JB  *( teraz już 4.0.1) i salonowo ściągniętym sim lockiem z Orange. Wzięty na firme - nie moją.
Zastanawiam się, czy wysyłać iphona do regenersis czy spróbować gdzieś w Krakowie w tych " iWarsztatach" zreperować go na własną rękę.
Jak radzicie tą sprawe rozegrać ?
Ja myśle o oddaniu do jakiegoś punktu apple w krk, żeby mi wystawili zaświadczenie o niezalaniu ( no chyba ze sie rzeczywiście zalał tylko czujniki są ok ) + zrobienie foci czujników
Wysłanie telefonu do raszyna, z fakturami i w/w zaświadczeniem. I odwołanie się na rękojmie.

Z iphona moge dzwonić, wysyłać esy itd. Czasami moge słuchać muzyki na głośniku i są problemy z dzwonieniem do mnie.

I jak to jest z tą gwarą ? jak mi przysyłają naprawionego to mam gwarancji tylko 3m czy tyle ile miałem ?

Sloty przeczyściłem.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 04, 2011, 16:04:24 »
Zewnetrzne czujniki nie musza byc ruszone, w srodku tez sa czujniki zalania. Mozesz oddac do Regenesis i liczyc na szczescie, w sumie nic innego nie poradzisz raczej za bardzo.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2011, 21:30:56 »
Ale Regenersis nie jest jedynym serwisem Apple... I raczej odradzam tę firmę...

http://www.myapple.pl/news/100996-pelna-lista-polskich-autoryzowanych-serwisow-apple.html
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2011, 21:58:04 wysłana przez biblo »
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2011, 23:10:27 »
Ale Regenersis nie jest jedynym serwisem Apple... I raczej odradzam tę firmę...
http://www.myapple.pl/news/100996-pelna-lista-polskich-autoryzowanych-serwisow-apple.html

Ale jest jedynym serwisem iPhone pochodzących z polskiej dystrybucji. iPhone pochodzacego z Era/Orange/iSpot nie przyjmie Ci zaden serwis, zostaniesz odeslany do Regenesis. Natomiast Regenesis nie przyjmie Ci iPhone z np. UK ale kazdy inny serwis juz tak.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 05, 2011, 00:07:18 »
Oj, chyba nie masz racji... Rozmawiałem niedawno z kolesiem z iSpota i mówił mi właśnie o nowych serwisach Apple. A pomogła w tym "prowokacja" wobec Regenersis (właśnie w związku z bardzo częstym odmawianiem napraw gwarancyjnych z powodu niby zalania) - mianowicie oddali tam do "naprawy" ajfona wyjętego prosto z pudełka i diagnoza była jak powyżej. Według tego samego kolesia można do iSpotów oddawać ajfony do napraw w ramach gwarancji - zresztą sami też sprzedają ten sprzęt.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 05, 2011, 00:22:48 »
Z tym co mowia w iSpotach to uwazalbym... zreszta jak wiekszosc sprzedawcow... iSpot sprzedaje iPhone z dystrybucji Ery, bo tylko tak moga sprzedawac legalnie bez simlocka, gdyz w Polsce dystrybucja iPhone zajmuje sie tylko Orange i Era. Te nowe serwisy nie sa nowe, tylko przynajmniej tak stare jak Apple w polsce, tyle tylko, ze KEU wymusila, ze gwarancja obowiazuje w calej Unii i sprzet kupiony w DE mozna dac do naprawy w UK czy PL, dtad te serwisy zaczely przyjmowac iPhone.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline revanmj

  • *****
  • 3203
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie support.
    • revanmj's home place
  • Sprzęt: Galaxy Nexus, Desire Z, iPad, iPod touch
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 05, 2011, 11:17:04 »
Fakt, jeśli chce się oddać na gwarancję to nie przyjmują z Orange i Ery inne serwisy, bo ostatnio oddawałem iPhone'a 3G. Poza gwarancją nie ma problemu.

Co ciekawe w serwisie powiedzieli, że jeśli oddaje się na gwarancję to trzeba iść do salonu Orange, w salonie za to powiedzieli, że trzeba iść do serwisu :E

A już co do samego Regenersis to ja osobiście już wolałbym oddać poza gwarancją do jakiegoś porządnego serwisu. Kiedyś (jak jeszcze się CRC nazywali) im HTC S710 oddawałem ze zbitym ekranem, to owszem wymienili, ale przy okazji popsuli czytnik kart pamięci i oczywiście uparcie twierdzili, że to ja go popsułem ...
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2011, 20:31:23 wysłana przez revanmj »
Galaxy Nexus: Shiny ROM 4.4.4
iPad Air: iOS 7.1 | iPod touch 4: iOS 6.1 JB
Lumia 520: Windows Phone 8.1 Update 1
Google+

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 05, 2011, 19:43:54 »
Regenersis to faktycznie jakaś porażka  :-? Miałem z nimi kontakt za czasów HTC HD i Hero i Bogu dziękuję, że obecnie nic od nich nie potrzebuję...
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline Piotrunio

  • *
  • 52
  • Sprzęt: Qtek 9090-> M2000-> 5x iPhone 3g 8GB-> HTC Diamond
Odp: Komunikat \"zalania\" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 08, 2011, 21:26:53 »
aktualnie bład wystepuje często, i telefon sam się włącza po wyłączeniu...

zrobię tak, że pójdę do iSpota w krakowie, tam spytam sie o serwis, i najprawdopodobniej również pójdę do albo odrazu gwarancyjnego ( o ile taki w krakowie jest ) albo jak nie, to do serwisu autoryzowanego przez apple i poproszę o jakieś zaświadczenie o stanie uszkodzenia telefonu. Wyśle do regenersis razem z zaświadczeniem i najwyżej jak mi nie naprawią to trudno... ;/ strace 300zł na zamiane docka i tyle.

btw. przy wysyłce do regenersis wysyłamy sam telefon z fakturą ? Przysyłają kuriera na ich koszt czy jak ?
Bo jak kiedyś tylko oddawałem na miejscu iphona (oczywiście zalanego ;p ) i nie wiem jak to jest... w orange to chcieli cały zestaw.

Połączone: Luty 13, 2011, 17:36:13
Byłem w ispot w krk... niestety Regenersis jest jedynym serwisem gwarancyjnym w polsce ( iphonów od operatorów).
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2011, 17:36:13 wysłana przez revanmj »

*

Offline MeweT

  • **
  • 183
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lumia 710, iPad2 16 GB, iPod 4G 8GB, Asus X43E
Odp: Komunikat "zalania" - czujniki czyste - co z gwarancją ?
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 27, 2011, 21:09:16 »
Koło almy na pilotów jest autoryzowany dystrybutor Apple, poszukaj w necie(na Google maps chyba można ich znaleźć). Idź i pomagadaj - ja tam byłem można powiedzieć "służbowo" i mi podpowiedzieli ciekawe rozwiązanie co do ipod'a z light leak. Widać że się znają na rzeczy i na serwisach apple, może Ci coś podpowiedzą.