Kilka pytań

• 55 Odpowiedzi
  • 10327 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kilka pytań
« dnia: Kwiecień 03, 2008, 23:55:57 »
Witam

W temacie iPhone jestem zielony, a jako że miałem okazję pobawić się nim niedawno pół godziny, to przyznam się szczerze, że troszkę się napaliłem na to cacko, i teraz chęć jego zakupu walczy z "rozsądkowym" zakupem Kaizera. Mam jednak kilka pytań, na które odpowiedzi, mam nadzieję, pomogą mi podjąć decyzję:
1. Czy na iPhona jest jakaś aplikacja typu PIM która pozwala synchronizować kalendarz, To-do, kontakty itp, podobnie jak mój wysłużony Wizard robi to z Outlookiem? I jeżeli tak, to czy jest to applowski odpowiednik Outlooka jeżeli chodzi o funkcjonalność (nie chciał bym używać i Outlooka i tejże aplikacji równocześnie) A może ma ona możliwość importu/eksportu danych do/z Outlooka?
 2.Czy na iPhone jest odpowiednik ekrany "Today", to znaczy co się dzieje gdy nadchodzi np. termin wpisanego do kalendarza spotkania? Czy wyskakuje tylko powiadomienie (jak np. prz przychodzącym SMS'ie) które łatwo przeoczyć, czy też informacja o takim wydarzeniu widnieje cały czas na ekranie, tak jak to ma miejsce w przypadku "Today"?
3.Czy na iP można oglądać filmy w jakimś "ludzkim" formacie, np.AVI, czy też trzeba je zawsze konwertować do formatu applowskiego? Co z Divx'ami i co z napisami do filmów?
4.A co ze słuchaniem MP3? Czy tylko konwersja, czy też może istnieje jakaś aplikacja pozwalająca odtwarzać MP3 w natywnej postaci?
5.Bardzo ważne - jak się nosi iPnona? Na pasku? W pokrowcu? Jest przecież większy od wszystkich maszynek z WM. Da się do nosić na pasku w futrale, ułożnym poziomo? Są w ogóle takie futerały dostępne? No i czy to jest bezpieczne dla samego iPhona, ze względy na jego dosyć dużą długość i obawę czy się nie złamie :)?

To tyle jeżeli chodzi o moje problemy z wyborem urządzonka. Jeżeli zdecyduję się kupić iPhone'a, to na pewno nie raz jeszcze was będę zanudzał następnymi pytaniami :)

Pozdrawiam,
Bunny

*