PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Apple iOS => Apple iPhone / iPod Touch / iPad => Wątek zaczęty przez: soniki w Grudzień 04, 2009, 11:40:31
-
Już dawno mineło 10 dni, po których miałem mieć dostęp do internetu ( cały rok darmowy ) a tu wciąż nic.
Przez połączenie wi-fii mam internet ale przez sieć nie mam.
Stale gdy chcę się połączyć z internetem wyskakuje mi informacja że:
NIE UDAŁO SIĘ UAKTYWNIĆ SIECI KOMÓRKOWEJ. NIE MASZ SUBSKRYPCJI DO USŁUGI TRANSMISJI DANYCH.
nic nie rozmunię co oznacza ta informacja.
Dodam że zakupiłem iphona 3 G w Anglii i tutaj go używam w sieci O2.
Czy wie ktoś może dlaczego mam ten problem?
Dziekuję.
-
Ten komunikat dokladnie oznacza to co wyswietla, czyli, ze nie masz aktywnej transmisji danych u operatora.
-
Zatem bardziej precyzyjnie sformułuję pytanie. Czy problem ten rozwiązać mogę w ustawieniach telefonu czy muszę skontaktować się z urzędnikiem mojej sieci. Jeśli problem ten musi rozwiązac moja sieć, zatem przez telefon łatwo jest tego dokonać czy może lepiej udać się do sklepu w ktym zakupiem iphona? Dziękuję.
-
Przeczytaj ze 3 razy jeszcze raz co napisalem powyzej:
nie masz aktywnej transmisji danych u operatora
Nigdzie nie pisalem o telefonie. Tak, musisz sie skontaktowac ze swoim operatorem. A gdzie latwiej, nie mam pojecia jak w sieci o2 wyglada obsluga kienta bo w Polsce nie ma o2.
-
Zadzwoniłem do mojej sieci i podano mi wskazówki. :)
Wszystko juz działa super :ok:
Dla tych co mają sieć w O2 i mieszkają w U.K. podpowiem że w ustawieniach
data APN box,
należy napis:
idata.o2.co.uk
zmienić na napis
payandgo.o2.co.uk
To wszystko :wink:
Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc. :wink: