PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Apple iOS => Apple iPhone / iPod Touch / iPad => Wątek zaczęty przez: Marcin Sz w Luty 26, 2008, 10:37:04
-
Witam,
właśnie nabyłem iPhone'a. Urządzenie ciekawe. Wszystko działa, z wyjątkiem kontaktu z iTunes (Windows XP).
Po połącznieu pojawia się alert 'Apple Mobile Device nie jest uruchomiony'? Co za tym idzie, nie działa synchronizacja kontaktów i kalendarza (a to mnie intersuje najbardziej), itp.
Czy mogę liczyć na jakąś pomoc. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu?
Pozdrawiam
-
Problem polega na tym, ze Apple przetlumaczylo wiecej na j. polski niz powinno przy dodawaniu polskiego jezyka do iTunes'a i na polskich windowsach wystepuje ten blad, ale prosto to skorygowac.
a) Wchodzimy do rejestru (START->URUCHOM->regedit)
b) Odnajdujemy klucz: HKEY_LOKAL_MACHINE->SYSTEM->CurrentControlSet->Services->Apple Mobile Device
c) Klik prawym przyciskiem na DisplayName (REG_SZ) i zmieniamy domyślą nazwę na: Apple Mobile Device (standardowo jest cos w stylu "usluga mobilna apple" czy jakos tak)
d) Zamykamy RegEdita i restarujemy kompa
Po tym powinno byc juz ok :)
-
Wieczorkiem sprawdzę. Wielkie dzięki za pomoc!!!
Pozdrawiam
-
Sprawdzilem, problem rozwiązany. Jeszcze raz bardzo dziękuję!!!
Mam jeszcze jedno pytanie.
Chciałbym zsynchronizować z iPhone'm google kalendarz. Odnalazłem GooSync, ale tam rozwiązanie dla iPhone'a jest uciążliwe (GooSync > Funambol Outlook > Microsoft Outlook > ... i po kablu, przez iTunes > iPhone)
Czy jest jakieś bezprzewodowe rozwiązanie?
Pozdrawiam
-
Jest jakis klient tyle ze platny nawet go testowalem przez chwile ale nie udalo mi sie zsynchronizowac w zaden sposob ... Chyba tak jak robisz jest najsensowniej (mimo ze upierdliwe)
-
... szkoda :)
Pozdrawiam
-
Jeszcze jedno ostatnie (obiecuję) pytanie:
iTunes przeprowdza prawidłową synchronizację z iPhone'em, ale nie pobiera w ogóle kontaktów i wydarzeń z kalendarza.
Niby wszysko OK, ale dane z MS Outlook nie idą do iPhone'a?
Coś nie tak?
Pozdrawiam
-
Jeszcze jedno ostatnie (obiecuję) pytanie:
iTunes przeprowdza prawidłową synchronizację z iPhone'em, ale nie pobiera w ogóle kontaktów i wydarzeń z kalendarza.
Niby wszysko OK, ale dane z MS Outlook nie idą do iPhone'a?
Coś nie tak?
A masz w iTunes zaznaczone ze maja isc z Outlooka bo domyslnie jest chyba Windows Mail wybrany.
-
Oczywiście ... i to jest wlasnie zastanawiajce. Przeprowadzilem tez test zgodnosci iTunes. Jest OK
-
Jest OK w sensie dziala, czy jest ok ustawione i dalej nie dziala?
-
OK, czyli wszystko poustawiane; na Outlook'a. Niestety nie działa.
Od wczoraj mamy aktualizację 1.1.4. Jest już jakiś upgrade? Można wczytywać?
Czytałem też, iż są już tacy, którzy wczytali i zablokowali telefon. Można, w razie czego, wrócić do wersji 1.1.3?
Pozdrawiam
-
1.1.4 na razie nie ruszac bo sa problemy z nim jeszcze.
W Iphone sprobuj go zresetowac do ustawien fabrycznych.
BTW: Ktora metoda sciagales blokady Ziphone czy inna?
-
Ziphone
-
To sprobuj Settings->General->Reset i zresetuj ustawienia w iPhone i sprawdz czy wtedy bedzie Ci sie synchronizowac.
-
1: wracam z tematem. Zrestartoałem i nadal nie pobiera danych z MS Outlook'a. Synchronizuje (wprowadzilem z ręki dane do iPhone'a), ale nie wiem z czym. W parametrach jest ustwiony prawidłowo. Może jakieś ustawienia Outlook'a?
2: jak się wpiąć po WiFi do livebox'a Neostrady? Jest żądanie hasła, ale w TP nie potrafią powiedzieć (myślę, że nie chcą), o które hasło chodzi?
-
Marcin Sz, dziś przetestuje synchronizację i wieczorem napiszę co i jak
co do wifi, to pewno chodzi o hasło szyfrujące, albo WEP albo WPA
to hasło napewno jest wprowadzone w ustawieniach livebox'a
a łączysz się już z livebox'em po wifi z innego urządzenia, np za pomocą laptopa ??
-
Marcus, zatem czekam na info?
Co do WiFi. Z laptopa chodzi bez zarzutu. Czy myślisz, że wprowadzenie hasła wystarczy, czy też trzeba będzie pobawić się z ustawieniami w iPhon'ie?
-
Wprowadzenie hasla wystarczy, a jak podlaczyc sie do liveboxa masz na pewno napisane w instrukcji liveboxa :)
-
Marcin Sz,
synchronizacja iPhona z Outlokiem działa bezproblemowo i to w obydwie strony,
czyli nieważne gdzie wprowadziłem dane, to po synchronizacji pojawiają się na drugim urządzeniu :)
działa synchronizacja kontaków oraz kalendarza :ok:, jedynym minusem jest brak sychnronizacji zadań :(, chyba, że coś przeoczyłem, ale wątpie
moim zdaniem, coś masz źle ustawione w kompie, może nie masz zaznaczone checkboxa przy kontaktach
jak możesz to sprawdź synchronizację na innym komputerze
-
jak sprawdzić checkbox'a?
-
tak to powinno wyglądać w iTunes
a następnie klikasz na dole na synchornizuj
(http://images25.fotosik.pl/169/3ee96e3078e5dbbc.jpg)
-
... wgrałem pakiet MS Office 2007 i problem rozwiązał się sam. Dzięki bardzo za pomoc!!!
Jeszcze jedno techniczne pytanie, jak ustawić definiowanie połączeń nadchodzących. Wyświetla się jedynie numer, nie nazwa. Można to jakoś zrobić?
Pozdrawiam
-
Dodaj repozytorium i.myapple.pl i zainstaluj paczke prezentacja numerow 1.13 z katalogu tweaks 1.13, restart iphona i gotowe...
-
zakładka: Tweaks (1.1.4)
- AppSupport Patch (1.1.4) - Wprowadza kilka istotnych poprawek, przede wszystkim poprawne kojazenie numerów telefonów z książką adresową
-
a ta z 1.1.3 tez dziala :P Oleyek ale to sie w Plusie i orange dzialo tak ? w erze nie bylo problemow... u mnie rowniez w Voda , bez tego patcha wyswietlalo
-
a ta z 1.1.3 tez dziala :P Oleyek ale to sie w Plusie i orange dzialo tak ? w erze nie bylo problemow... u mnie rowniez w Voda , bez tego patcha wyswietlalo
Wszystko zalezy jak masz numery wprowadzone np. te co mam bez +48 na poczatku wyswietla bez problemu, te ktore mialy +48 juz nie dzialaly. Po prostu domyslnie jest ustawiony amerykanski system zapisu numerow i stad ten problem. Dodalem to do FAQ...
-
A ja mam problem z Apple Mobile Device... :-? Kiedyś wyskakiwał ten komunikat, ale działała reszta i dla mojej własnej wygody postanowiłem to naprawić (OleYek - dzięki za wskazówki). Wszystko hulało do teraz kiedy to znowu zaczął się pojawiać ten komunikat pomimo, że w rejestrze jest ustawione tak jak podałeś, a na dodatek iTunes nie wykrywa mi iPoda :mad:
-
W takim przypadku mogl sie wysypac fizycznie proces Apple Mobile Device zobacz czy masz w services go dzialajacego, jeszcze sprawdz iPod helper czy dziala. W ostatecznosci przeinstaluj iTunes'a
-
Już sobie poradziłem :ohreally:
Trzeba było w "Uruchom" wpisać: "services.msc" (wejść do services - tak jak napisałeś - z tym, że ja podałem jak to szybko zrobić :wink:) i tam uruchomić usługę. Oczywiście potem restart iTunes i śmiga na nowo :P