Mylisz się, ale nie będę na ten temat dyskutował. Operator świadczy usługi i tyle. Jeśli klientowi zależy na telefonie to jego sprawa jaki wybierze abonament, ważne, że zrobił to z własnej woli. Są przepisy telekomunikacyjne, które regulują wszystko, a najważniejsze jest to, że operator nie ponosi odpowiedzialności za świadome wybory konsumenta. Poza tym jeśli chodzi o ten temat, o którym napisałem, to Apple przyjmuje zwroty na podstawie dowodu zakupu i zwraca taką kwotę jaka widnieje na tym dowodzie więc napisz proszę, co UKE ma do tego, że firma produkująca urządzenia chce zwracać pieniądze tym, którzy są z urządzenia niezadowoleni? Może inaczej: czy to operator kazał klientowi kupować sprzęt, z którego później może być niezadowolony? Reasumując: operator to usługi i tylko za to płaci konsument! Jeśli klient sprzeda, odda, zgubi czy coś innego, telefon to operatora to nie interesuje, bo klient nie płaci abonament za telefon - finito i mam nadzieję, że dotarło
