PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Iolite => Wątek zaczęty przez: Raadek w Czerwiec 12, 2009, 11:46:03
-
Witam,
Czy ktoś z użytkowników Touch Cruise II może mi powiedzieć ile czasu ładuje się do pełna bateria na ładowarce fabrycznej? Czyli do momentu aż zapali się zielona dioda, a zniknie pomarańczowa.
Bo mój sprzęt potrafi się ładować po 5-6 godzin albo dłużej (zazwyczaj muszę go po prostu odłączyć i zabrać) i jest to dla mnie raczej niespotykane, bo wszystkie urządzenia tego typu, które miałem ładowały się w 1,5-3 godziny.
Dzisiaj ładowanie trwało od godziny 9 rano do 17:30. I pod sam koniec chyba dioda zrobiła się zielona tylko dlatego że 2 razy go zrestartowałem i parę razy wyciągnąłem i włożyłem wtyczkę zasilania.
Nie wiem co z tym HTC sie dzieje.
Zmienić rom? Dać do serwisu? Ktoś ma jakiś pomysł?
-
u mnie ładuje się 3-4h i pojawia się zielona dioda. Dziwnych objawów nie zauważyłem. Może jakieś oprogramowanie troche Ci miesza?
-
u mnie ładuje się 3-4h i pojawia się zielona dioda. Dziwnych objawów nie zauważyłem. Może jakieś oprogramowanie troche Ci miesza?
No właśnie to na 99% nie wina oprogramowania doinstalowywanego. Wątek poruszyłem na XDA-developers i okazuje się, że wiele osób ma takie same problemy.
Bo np. na ładowarce samochodowej ładuje się w porządku (zapala się zielona dioda po 2-3 godzinach ładowania), a na sieciowej zawsze jest pomarańczowa. Mimo sprawdzania 3 różnych ładowarek.
Podobno jeszcze na USB z komputera się dobrze ładuje.
Będę jeszcze robił hard-reset jak chwilę czasu znajdę. Ale miałem takie problemy raczej od początku, więc raczej przydała by się zmiana ROMu.
A jaki masz ROM?
-
ROM version: 1.09.401.3(40104)
ROM date: 01/22/09
Radio: 0.41.30.12
sory że tak długo;)
-
Dziś na noc zostawiłem htc na ładowanie. Około 6h. Wstaje rano... a tam pomarańczowa dioda :/.
stan baterii około 77% przynajmniej tyle system pokazywał.
Ostatnio jednak włączałem opcje ładowania po USB ( wczesniej w celu uformowania baterii miałem ją wyłączoną ).
Wiec teraz wyłączyłem ładowanie poprzez usb (dokładnie zaznaczenie "don't charge.." w menu power), i zrobilem soft reset.
Stan baterii pokazał 100%, a po kilku minutach dioda zmieniła kolor na zielony.
-
Hmm, czyli wygląda na to że to bardzo popularny problem w tym modelu.
Ja ładuję go po prostu przez 2-3 godziny, wyświetla mi się, że mam ok. 70% baterii (doinstalowałem ten precyzyjny miernik baterii o którym wspomnieli na XDA.), odłączam i potem chodzi na tym 3-4 dni (z wyłączonym radiem na noc).
Myślisz, że można go oddać na gwarancji do HTC? Bo w zasadzie jest to nieprawidłowe działanie telefonu.
Tylko nie wiem czy nie zmarnuję czasu, nerwów, 2-3 tygodni bez telefonu, a potem się okaże że nic z tym nie zrobili...
-
wyłącz ładowanie przez usb i wtedy sprawdź ( po resecie ). Mi tam osobiscie to nie przekszadza, nawet wolę żeby mi wciąz nie doładowywał po usb;)
-
wyłącz ładowanie przez usb i wtedy sprawdź ( po resecie ). Mi tam osobiscie to nie przekszadza, nawet wolę żeby mi wciąz nie doładowywał po usb;)
Miałem to już wcześniej wyłączone i niczego nie zmieniło. U Ciebie być może też to był przypadek, bo zwykle po prostu sam reset pomaga, żeby się zielona dioda zapaliła.
Jak będziesz robił następne ładowanie to daj znać co się stało :)
##########################################
Dzisiaj rano się wkurzyłem, że po całej nocy znowu świeci się na pomarańczowo, więc zrobiłem taki patent (działa w 100%:)
(http://magazyn.notstudio.com/htc/htc_iolite_charging.JPG)
-
heheh dobre;) napisałem maila do htc, moze wypuszczą jakiegoś hotfixa, bo to pewnie tylko problem w sofcie ( na innych ładowarkach sieciowych mam to samo ).
-
heheh dobre;) napisałem maila do htc, moze wypuszczą jakiegoś hotfixa, bo to pewnie tylko problem w sofcie ( na innych ładowarkach sieciowych mam to samo ).
Trzeba sobie radzić :P
Jak będziesz miał jakąś odpowiedź z HTC to daj znać :)
-
na razie coś takiego:
Thank you for your help in reporting this bug. I have pass the information to the supervisors, they will have a look at the problem, we will informe you of the results as soon as we go them. Thank you again for helping us. and your wenglish is very good so dont you worry about that.
-
Muszą dogłębnie zbadać problem :ok:
-
mam nadzieje że nie porzucą tego sprzętu, kurcze jakiś nowy rom by się przydał..;)