Nawigacja do turystyki.

  • 8 Odpowiedzi
  • 16255 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline syper

  • 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Diamond 2, Modecom Freeway MX2 HD + AM 6.9
Nawigacja do turystyki.
« dnia: Sierpień 16, 2011, 21:42:32 »
Witam.
Mam prośbę o polecenie dobrego urządzenia, które nadawałoby się do turystyki pieszej, rowerowej i kajakowej. Na nawigacjach samochodowych trochę zębów zjadłem ale w temacie outdoorów jestem zupełnie zielony więc gdyby jeszcze jakieś info o mapach to byłoby cool  :)
The True Is Out There...

*

Offline adak

  • 22
Odp: Nawigacja do turystyki.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 27, 2011, 23:14:50 »
hej,

osobne urządzenie - polecam firmę Garmin i ich odbiorniki GPS.

to turystyki pieszo-rowerowo-kajakowej sprawdza się też aplikacja na telefon .pl/aplikacje][SPAM], sprawdź sobie przed zakupem osobnego odbiornika gps

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Nawigacja do turystyki.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 10, 2011, 19:36:03 »
Witam,
Proponuje poczytać o Garmin 62s.
Od jakiegoś czasu rownież rozważam kupno odbiornika turystycznego.
Jak narazie wszysko wskazuje ze to urządzenie jest dla mnie optymalnym rozwiązaniem .
Tutaj masz wiecej szczegółów :
http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=2&t=8524

Odp: Nawigacja do turystyki.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 20, 2012, 20:02:38 »
Ja używam PPC z GPS + GPSTuner + GPSSppc + GPSNoniPlot (opcja dowolnych map)
[gmod]Reklama tu + sig = moderowany[/gmod]
 :wink:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2012, 20:27:35 wysłana przez tomaszkap »
Regulamin -warn

*

Offline lux4

  • **
  • 225
  • Sprzęt: symb>bb>andro
Odp: Nawigacja do turystyki.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2013, 00:15:26 »
oczywiscie garmin i do tego mapka umpc :)

*

Offline wiejas

  • *****
  • 1454
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Mohikanin PDAC
Odp: Nawigacja do turystyki.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 13, 2013, 03:49:16 »