Nawigacja GPS > Nawigacja GPS - ogólnie

[Wydzielony] AutoMapa, Sygic czy ...?

(1/5) > >>

tpiatal:
Ja sam się kiedyś "jarałem" tym programem. Teraz przerzuciłem się na Aura Sygic.

Dlaczego? Nawigacja PNA mi padła. Miałem wybór: kupić nową nawigację PNA + Automapę EU, albo kupić program nawigacyjny na Androida i jeździć z telefonem.
Moim prywatnym zdaniem zasady licencji AM EU na Androida są delikatnie mówiąc niekorzystne. 150 zł za program na rok?! Wybrałem Sygica, który daje z tego co wiem dożywotnią aktualizację bez haraczu. Nie jest to program idealny, ale taki pewnie nie istnieje, a na pewno nie jest nim AM na andka. Do poruszania się po autostradach Europy Sygic mi wystarcza (nie jestem kierowcą zawodowym, jadę "w trasę" kilka razy do roku). W promocji zapłaciłem coś koło 20-25 Euro, czyli mniej więcej tyle ile kosztuje AM PL na rok, a w cenie mam dożywotnią nawigację całej Europy i nie tylko.

Od razu mówię, że jest to moje prywatne zdanie. Nie biorę żadnych pieniędzy za "agitację" ;)

ochkarol:
Cena, sposób licencjonowania (dla niektórych interfejs) to jedyne zalety Sygica.
Też sobie kupiłem w promocji jedną licencję PL - tak z ciekawości. Niestety kategoryzacja dróg oraz zgodność map z rzeczywistością pozostawia tyle do życzenia, że dla mnie ten program nie nadaje się do rozsądnego użytkowania.

RUKAT:
No ale to PL w europie może być nieźle.

emisiu:

--- Cytat: ochkarol w Październik 06, 2014, 09:18:47 ---Cena, sposób licencjonowania (dla niektórych interfejs) to jedyne zalety Sygica.
Też sobie kupiłem w promocji jedną licencję PL - tak z ciekawości. Niestety kategoryzacja dróg oraz zgodność map z rzeczywistością pozostawia tyle do życzenia, że dla mnie ten program nie nadaje się do rozsądnego użytkowania.

--- Koniec cytatu ---