Fatal Alert

  • 1 Odpowiedzi
  • 1874 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline toja

  • ***
  • 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • POZNAŃ
  • Sprzęt: iPhone4S, iPad3
Fatal Alert
« dnia: Październik 29, 2003, 14:17:08 »
Od mniej więcej miesiąca używam Clie 665C; dziś próbując wejść do "Memo Pad" pojawia się FA: "Category.c, Line:528, Bad category. Reset". Wczoraj ani dziś nie wykonałem żadnej nowej czynności, którą mógłbym posądzić o spowodowanie błędu.
Czy ktoś może mi pomóc jak przywrócić normalne działanie ww. aplikacji?
Czy są gdzieś dostępne (na sieci?) informacje na temat tego rodzaju błędów i jak je usuwać? Z góry dziękuję za każdą pomoc lub wskazówkę, gdzie tej pomocy szukać.

[Dodano: 2003-10-31 10:09:18]
Czy nikomu nie zdażył się Fatal Alert? Nikt nie wie, jak ponownie uruchomić aplikację systemową? Proszę o jakąkolwiek wskazówkę.

*

Offline Kusiu

  • *****
  • 3968
  • Płeć: Mężczyzna
Fatal Alert
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2003, 13:59:38 »
Niestety w takich przypadkach najlepiej sprawdza się teoria: "Hard reset dobry na wszystko"
Jeżeli ten sam błąd pojawi się ponownie, to dopiero wtedy można zacząć się zastanawiać co go spowodowało/powoduje.